Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Office for Mac er i seg selv nokså haltende; å håpe på noe fullverdig iPad-alternativ er nok i overkant optimistisk. Ikke usannsynig at MS Office for iPad blir lansert i løpet av en ukes tid, men kan ikke tenke meg det blir noe fullgodt alternativ for tung Excel-bruk.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, iPad mikrofonen min har plutselig sluttet å fungere, og den er kjøpt i Mars 2011, så kan ikke ta den med til butikken. Har prøvd å støvsuge, man kan høre stemmen litt når man skriiiker inn i mikrofonen, men ellers er den defekt. Hvordan skal jeg fikse det på en billig måte? Tenker meg at eplehuset tar altfor mye penger til å fikse en så småting. Noen anbefaling annet enn støvsuging av mikrofonen? Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Hei, iPad mikrofonen min har plutselig sluttet å fungere, og den er kjøpt i Mars 2011, så kan ikke ta den med til butikken. Har prøvd å støvsuge, man kan høre stemmen litt når man skriiiker inn i mikrofonen, men ellers er den defekt. Hvordan skal jeg fikse det på en billig måte? Tenker meg at eplehuset tar altfor mye penger til å fikse en så småting. Noen anbefaling annet enn støvsuging av mikrofonen? Takk for hjelp!

 

Ta med kvittering + ipaden til Eplehuset, så fikses det gratis. Reklamasjonsrett i 5 år på nettbrett :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Lurer på om det finnes et kanskje litt rart deksel til ipad. Det jeg tenker på er et deksel hvor man i tillegg til å kunne bruke det som støtte for ipad også f.eks kan felle ut noen flaps som dekker innsyn fra siden? Bruksområde er f.eks flyturer hvor du ønsker å skjerme for innsyn så jeg ikke får kjeft av mora til den 6 år gamle jenta i nabosetet for å se på filmer/serier med blod og gørr. Kan selvfølgelig mekke til no jall av papplater, men hadde vært litt enklere om det fantes et deksel som hadde en slik løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...