Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Den buggen er rettet. Sjermen går ikke av mens den er i alåå av modus

Så det nå, fjernet videoen :)

 

Det er da ikke sikkert alle kjører med siste programvare versjon. For at buggen skal bli rettet må de jo ha oppdatert, og det tror jeg nok ikke alle gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Invisible shield er etter min erfaring, utrolig hardfør! Men til gjengjeld merker du godt at den er på skjermen ;) Brukte denne på min tidligere HTC Desire, de få luftboblene som kom med forsvant av seg selv etter noen dager. Nå er det jo ett ganske mye større areal som skal dekkes, så sjangsen for luftbobler er jo den del større.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Bestiller du nytt si mkort blir dit deaktivert.

Da jeg bestilte datasim fra Telenor var det gamle tvillingsimkortet mitt aktivt frem til det nye skulle dukke opp i posten., så man kan jo i allefall høre med dem

Det at jeg overså det i postbunken et par dager får vel stå for min regning :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har meget god erfaring. Overraskende rask leveringstid, og gjennomgående god kvalitet. Kjøpte C.E.O Hybrid til iPad 2, som beskytter godt - bak og foran, kan brukes som "stativ" i tre vinkler, aktiverer og slukker også skjermen når du vipper opp / tar igjen frontlokket (slik som smartcover). Den er myk på innsiden som gjør at skjermen beskyttes ytterligere. Du har også en strap bakpå som gjør at du kan bruke den i portrait-mode, ved å holde den i den ene hånda. I tillegg synes jeg den ser bra ut.

 

Du har sikkert sett den på nettsiden deres, men slenger med link uansett:

 

C.E.O Hybrid iPad 2 Case

 

Ja det var den jeg fallt for ved første øyekast, fint å høre at det bare er godt å si om den. Slenger inn en bestilling på denne i dag. Takker for innspill og tips :thumbup:

 

Etter noen timer med iPad`en i går er jeg solgt, har alltid påstått at nettbrett bare er bortkastede greier :p Ingen tvil om at dette var det rette å kjøpe til madammen ihvertfall :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk en iPad 2 til jul, og sitter med litt blandete følelser. Jeg misliker sterkt hvordan Apple har lagt føringer på absolutt alt man kan bruke dingsen til, og jeg HATER itunes. Ellers er den jo fin og har god batteritid.

Noen som vet om en app som kan spille 720p over nettverket (ikke streame/Itunes)? Lastet ned Buzz player, og denne spiller fint vanlige divxer fra serveren. 720p lagger som bare juling. Er det mulig å få til uten å jailbreake?

Lenke til kommentar

om du bruker youtube appen, skal det vere mulig å spille av youtube musikk i bakgrunnen.

 

Hvordan? Det skulle jeg gjerne klart.. :)

Når du lukker youtube appen stopper musikken, men om du dobbel klikker på home knappen, og går ei side til venstre, skal det vere en play knapp som du kan slå på att.

 

kanksje dårlig forklart, men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iPad 2 og hjemmedeling? Har aktivert hjemmedeling fra min MBP og Ipad. Begge er oppdatert og vel så det, så hvilke magiske triks må man gjøre får å få dette her til å funke?

 

EDIT: Det gikk seg til av seg selv :p

 

Ny problemstilling:

 

Hvordan bruke Airport Express og iPad 2? Før jeg oppdaterte brette dukket Airporten opp når man dobbeltrykker på home knappen og blar til høgre, men da funket det ikke uansett. Etter siste oppdatering dukker den ikke opp i det hele tatt?

 

EDIT: Men i alle dager....i kveld er det bare til å tenke på probleme så løser de seg av seg selv :ph34r:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...