Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Ja, det er vanskeligere å få til, spesielt fordi Apple nå skifter over til nye prosessorer, A5, og har allerede disse i to av produktene deres, iPhone 4S og iPad 2.

iPhone 4 og resten av produktene er det allerede jailbreak til.

Jeg er enig - det har vært mye snakk.

iPad 2 er allerede jailbreaket, men ingen er blitt gitt ut enda - i hvertfall ikke untethered, og jeg tipper det er det du har lyst på.

 

Men, jeg har hørt noe om at de kanskje oppdaterer www.jailbreakme.com siden og lar deg jailbreake rett i nettleseren.

Dette er selvsagt noe jeg bare har hørt, så jeg kan ikke bekrefte/avkrefte noe.

 

Forhåpentligvis kommer det rundt vinter/vår en gang :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for raskt svar! :)

 

Er den allerede jailbraket?! Hmm.. hva er greia med å vente med å "slippe ut" den muligheten da? Trodde det gikk litt på pride & joy og status jeg.. Hmm.. Og ja, er untethered jeg ønsker ja.. :)

 

Takk igjen!

 

 

Edit: en annen liten ting.. Er det bare at jeg ikke finner, eller finnes det ikke en iPad-apps tråd?! :ermm:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Hehe, ja, man skulle tro de ga ut med en gang. Men først må de lage et program som skal jailbreake for deg, og så skal det testes og finjusteres :) Jeg vedder på at de jobber på spreng og alle vil nok være først ute.

Bare å vente, så kommer det nok snart.

iOS ble jo egentlig jailbreaket i sommer, første betaen.

Noe sånn App-tråd du leter etter?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259047&st=20

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Det er en egen tråd for jailbreak, folkens. Bedre å ta slikt der vil jeg tro :)

 

And now for something completely different.

 

Telenor tilbyr datatvillingskort til privatkunder fra i dag.

Har man abb. med inkludert data, ser dette vesentlig bedre enn det teite abonnementet (liksom tilpasset iPad) de tilbød til 99,-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilket program for avspilling av videofiler anbefaler folk? Har brukt BUZZ Player til nå, men er ikke helt fornøyd.

Hvis du skal ha en filmapp til iPad`en må du fåd eg AVplayerhd beste filmappen i app store.

Er også den eneste appen jeg vet om som greier og spille 720p videoer uten lagg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg sitter nå og vurderer om jeg skal kjøpe meg en iPad 2 16GB WiFi, problemet er at det muligens er en iPad 3 på vei. Hva tenker dere om dette? Burde jeg vente eller slå til på iPad 2? Takk for svar

iPad 3 kommer sannsynligvis i mars/april, og du må være tidlig for å få fatt i en. Om du ikke er det, kan du forvente å få en kopi i mai/juni. Har du lyst å vente så lenge er det ingenting i veien for det, men på en annen side tror jeg ikke du taper mye på å kjøpe iPad 2 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...