Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Dropbox med LAN-sync på noen av PC-ene på jobb.

2: Andre nettverkstjenester som spammer pakker som får teleofnen til å våkne opp.

3: Dårlige rutere soms pammer pakker som får teleofnen til å våkne opp.

 

Samsung er dessverre svært dårlige på å ignorere trafikk på nettverket, så telefonen blir holdt våken av alt muliug rart. Det er riktignpk det som er standard, men likevel..

Lenke til kommentar

Det ville ikke jeg gjort. Sannsynligheten til at batteriet du linker til inneholder særlig mye over 2000 brukbare mah er svært liten. Selv de kinabatteriene som i det mninste selges under et relativt anerkjent navn har gjerne under 70% av oppgitt kapasitet, og det du linker til har ikke engang en merkelapp fra en av disse. Sleng på at fullstendig ukjent fabrikat medfører store spørsmål ved kvalitetskontroll og sikkerhet, så er det ganske klart hvilket av dem jeg ville valgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært inne på tanken ja. Derfor jeg spør her. Finnes det noen sider som garantert inneholder prima vare (mer enn 2000mA)? Finnes jo større batteri enn de pinglene som følger med dagens telefoner. De blir jo selvsagt større og det er derfor det følger med nytt deksel. Det er helt greit for meg. Dette hysteriet over papirtynne telefoner er tåpelig. Jeg vil ha en som virkelig kan brukes en hel dag eller to.

Lenke til kommentar

Jeg byttet ifra Tele2 til Chess i går, og da fungerer ikke MMS og internett lenger. Har fått innstillingene tilsendt og prøvd å taste de inn manuelt, men ingenting fungerer. Har snakket med Chess og de resatte ett eller annet inne hos de, men det fungerer fortsatt ikke. Noen som har tips til løsninger på dette problemet?

Lenke til kommentar

For lite testing, for dårlig gjennomføring av sammenslåingen av AOSP/AOKP (mye som ikke fungerer, dobbelt opp med instillinger osv, FC i settings ikke akkurat tillitsvekkende). I tillegg er utvikleren et sosialt tilbakestående treårstrassbarn, så det gjør jo valget greit.

 

Mye mulig du hadde rett, min mobil med jellybam har begynt å oppføre seg mildt sagt merkelig i det siste. Hva gikk du for?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...