Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen har noen erfaringer med musikkspiller-funksjonen på telefonen? Støtter den iTunes?

 

..og hvorfor skulle en Samsung telefon støtte iTunes?

Samsung er vel i nok trøbbel som det er for tiden ifm anklager om Apple plagiat;-)

 

Så lenge den støtter WAV og FLAC er jeg fornøyd.

Ja den gjør det.

 

Er det noen av dere der ute som har bestilt telefonen på chess.no som har hørt noe mer? I form av email eller at de har ringt dere? Jeg klarte å få stjålet telefonen min fredag morgen. Emailen min har forløpig ikke sagt noe.

Jeg har og snakket på telefonen og hun dama på telefonen sa de får inn i morgen, det sto forventes 11.05. Håper det stemmer, fordi de får mobilene sine ikke langt ifra meg, som betyr jeg vil få den før fredag eller på fredag :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konklusjonen er klar.

 

Techradar.com

"The Samsung Galaxy S2 has not only set a new bar for smartphones in 2011; it's smashed the bar, recreated it in its own image and put it out of reach of the competition."

 

Engadget.com

"It's the best Android smartphone yet, but more importantly, it might well be the best smartphone, period."

 

Mediahuset (amobil&mobilen)

"Kongen på haugen"

 

Dinside.no

"Samsung Galaxy S II er verdens beste mobiltelefon akkurat nå."

 

Nordichardware.se

"Samsung Galaxy S II - Sätter ny ribba för smartphonemarknaden

 

Mobili.no

"Det er ingenting å diskutere - Dette er den beste telefonen på markedet akkurat nå."

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar

Ganske elendig service av cdon, da de avbestiller mobilen for deg, når de ikke greier å trekke penger fra kontoen. Pengene var jo reservert av de, og til de. Jeg forstår ikke hvordan de kan gjøre dette. Fikk et tilbud om å få de 7% med rabatt på mobilen, men får den jo ikke før 26 mai ca. Dette er ikke akkurat god kundeservice :mad:

Lenke til kommentar

Jeg har og snakket på telefonen og hun dama på telefonen sa de får inn i morgen, det sto forventes 11.05. Håper det stemmer, fordi de får mobilene sine ikke langt ifra meg, som betyr jeg vil få den før fredag eller på fredag :).

 

Si at de får telefonene sine i morgen slik nettbutikken deres antyder. Hvor er det isåfall lageret deres ligger hen?

Endret av Nattdyret
Lenke til kommentar

På komplett.no (hvertfall hos meg står det 56 stykk på lager.

 

Komplett

 

Eller vent, det står ikke på lager, men på siden står det 56? Tidligere sto det 58. Er det forhåndsbestilling?

 

Ubekreftet dato, Ikke på lager. Når jeg bestilte sto det 200stk, dette tallet har gått litt og litt ned hver dag.

Lenke til kommentar

Jeg har og snakket på telefonen og hun dama på telefonen sa de får inn i morgen, det sto forventes 11.05. Håper det stemmer, fordi de får mobilene sine ikke langt ifra meg, som betyr jeg vil få den før fredag eller på fredag :).

 

Si at de får telefonene sine i morgen slik nettbutikken deres antyder. Hvor er det isåfall lageret deres ligger hen?

 

Jeg ringte nettopp til Moobi for å høre om de kunne sende meg sporingsnummeret på epost når telefonen evt. ble sendt. Det kunne de dessverre ikke nå så langt i prosessen. (Det var et valg som ble tatt når telefonen ble bestilt.) Men jeg skulle få det om jeg ringte tilbake igjen litt nærmere utsendelse. Samme damen opplyste meg om at de kom til å få inn telefonene deres på fredag den 13. mai og at de ville bli sendt omgående.

 

chess.no sier 11. mai på sine hjemmesider. :/ jeje.

 

Never mind. Nå sier nettsidene deres 13. mai også.

 

Forhåpentligvis har jeg telefon på mandagen da. I og med at lageret deres er i Oslo.

Endret av Nattdyret
Lenke til kommentar

Konklusjonen er klar.

 

Techradar.com

"The Samsung Galaxy S2 has not only set a new bar for smartphones in 2011; it's smashed the bar, recreated it in its own image and put it out of reach of the competition."

 

Engadget.com

"It's the best Android smartphone yet, but more importantly, it might well be the best smartphone, period."

 

Mediahuset (amobil&mobilen)

"Kongen på haugen"

 

Dinside.no

"Samsung Galaxy S II er verdens beste mobiltelefon akkurat nå."

 

Nordichardware.se

"Samsung Galaxy S II - Sätter ny ribba för smartphonemarknaden

 

Mobili.no

"Det er ingenting å diskutere - Dette er den beste telefonen på markedet akkurat nå."

 

 

Trådstarter: Kanskje denne listen burde blitt lagt på første post.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...