Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Produsentene har nå skrevet under på en avtale med Google som skal gjør at de kommer med oppdatering nesten med en gang, så nå slipper vi å vente i flere mnd!

 

Kilde

 

Denne videoen fortjener og gjentas:

http://www.youtube.com/watch?v=4n2Kp4ekWNs&feature=player_embedded#at=156

 

Super AMOLED plus:

http://www.youtube.com/watch?v=2KsxIAm-KkM

 

På sitt beste:

post-227811-0-00411200-1305069232_thumb.jpg

 

Samsung Galaxy S (left), LG Optimus Black (middle) and Samsung Galaxy S II (right)

Endret av KjellGu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestilte min på cdon idag og etter et par sekunder så var 4530 eller noe tatt ut av kontoen. Jeg lurte på om det er vanlig at de belaster deg før de sender produktet?

De tar ikke pengene, de reserverer dem, slik at du ikke kan bruke dem. Men det er jo egentlig ta dem da...

For du kan jo ikke bruke dem.

Merkelig ja! Rett, tja, de vil sikre seg at de får pengene for varen du kjøper.

 

Det du sier om å "ta dem" er bare sprøyt.

Pengene står fortsatt på konto, men er som du selv sier, RESERVERT! Vet du hva det betyr?

I følge visa/mastercard og Norsk lov er det hverken merkelig eller "urett"

 

Selvfølgelig vil de sikre seg pengene. Spesielt viktig er det med et slikt produkt som SGS". Et "alle vil og må ha i går produkt"

Lenke til kommentar

Var det fortsatt noen som trodde Tegra2 var bedre enn Mail400MP? ;)

 

http://www.glbenchmark.com/result.jsp?benchmark=glpro20&orderby=405&screen-group=true&screen-group-value=1&submi=OK&screen=2&os=0&version=latest&certified_only=1&brand=all

 

Vår alles kjære på topp med god margin:p

Du finner LG's telefoner litt lenger ned på lista:p

 

Slenger med en for iProduktene også:

http://www.glbenchmark.com/result.jsp?benchmark=glpro20&orderby=405&screen-group=true&screen-group-value=1&submi=OK&screen=3&os=1&version=latest&certified_only=2&brand=all

Endret av fluke2k
Lenke til kommentar

Ok,lurer på et par ting;

 

Høres kanskje dumt ut,men men...

Da jeg aldri før har hatt en android er jeg ganske så blank ang versoner og oppdateringer.

Kan jeg oppdatere SGS2 fra 2.3 Gingerbread til Ice Cream Sandwich når den kommer?

I så fall,det må vel være en grense der også?

 

Jeg har en Windows mobil nå,verson 6.5.Da jeg kjøpte den var den 6.1,men oppgraderte den.

Det kommer ikke flere oppgraderinger der.

 

Lurer derfor på om det er noen grenser for oppgraderinger på android?

De som har android 1.6 kan vel f.eks ikke oppgradere til 2.3?

 

Som sagt,er blank på dette,og NEI,jeg googler ikke når jeg kan spørre her ;)

 

Atm er ikke noe garantert når det kommer til oppdateringer. Noe nytt er under arbeid som vistnok skal sikra at du får oppdateringer til nye versjoner som kommer ut i 18 måneder etter telefonen kommer ut. Men atm er det ingen garanti.

 

Men SGS2 kommer ja aller mest sannsynlig til å få oppdatering til ice cream sandwich når den tid kommer. Blir ikke med en gang det kommer ut, fordi ting som touchwiz som samsung legger på topp av android stock må oppdateres til den nye versjonen også. Men kommer nok også til å bli custom rommer som uansett støtter det ganske fort.

 

Ellers er det ikke mange grenser som du snakker om annet enn at utgiverne ikke føler for å oppdatere telefonen lengre(fordi de vil du skal kjøpe ny:P). Noen få begrensinger kan det være av å til med at hardwaren til telefonen ikke støtter noe i nye versjoner å sånt.

 

Og ingenting galt med at folk som har 1.6 ikke skulle kunne oppdatere til 2.3, annet enn at jeg vet ikke om noen produsenter som har gjort det. Htc hero startet med 1.5 og ble oppgradert til 2.1 som siste update

Lenke til kommentar

Noen som anbefaler et sted hvor jeg kan få kjøpt 32 gb micro SDHC? Skal jeg kjøpe class 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ???

 

Jeg kjøpte 32 GB Class 2 til 599 hos Net on Net

 

Det sies at alle klassene fungerer bra til hd-filming osv, den eneste grunnen til å ha høyere class er for å flytte filer til og fra Pc kjappere.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte på fredag fra elkjøp. Hos CDON bestilte jeg i slutten av mars, og de kunne akkurat bekrefte at telefonen er på lager og sendes snart! da blir det retur på telefonen fra elkjøp siden den var 650,- dyrere...

 

CDON sa ingenting om når de skulle sende den, ev. hvorfor de ikke hadde sendt den enda når den likevel er på lager?

Lenke til kommentar

Noen som anbefaler et sted hvor jeg kan få kjøpt 32 gb micro SDHC? Skal jeg kjøpe class 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ???

 

Dette er ikke på lager før senere denne måneden, men det er vel det eneste jeg har sett (takk til "Mitra") på 32GB og class 10!

 

 

Hvilke klasse man skal velge, kommer selvfølgelig an på hva man skal bruke minnekortet til, og hvor mye penge man gidder å legge i det!

 

Høyere klasse = raskere, men dyrere kort!

Endret av beverpower
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...