Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å kjøpe noe, dersom utstyr jeg allerede eier kan brukes.

 

Men hva er kvaliteten på slike forbedrede batterier?

Leste et review av noen ebay-greier. Et digert klumpete batteri skulle holde i dagevis, men holdt dårligere enn originalen.

Og det gjorde galaxy´èn dobbelt så tykk.

Tydeligvis lurt å holde tunga rett i munnen når man bestiller fra Ebay.

 

Hvilke butikker selger bra greier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Gidder ikke å kjøpe noe, dersom utstyr jeg allerede eier kan brukes.

 

Men hva er kvaliteten på slike forbedrede batterier?

Leste et review av noen ebay-greier. Et digert klumpete batteri skulle holde i dagevis, men holdt dårligere enn originalen.

Og det gjorde galaxy´èn dobbelt så tykk.

Tydeligvis lurt å holde tunga rett i munnen når man bestiller fra Ebay.

 

Hvilke butikker selger bra greier?

 

 

Hvilke butikker selger bra greier?

Mugen skal være bra på batterier: http://www.ebay.com/...=item43acb838f7

 

 

Mugen for 3200mAh batteri. Samsung selv lager 2000mAh batteri, koster rundt 200 kr og kommer med nytt battericover som etter min mening er mer logisk enn det som orginalt følger med, da det gjør telefonen flat bak

Lenke til kommentar

Q: Er det mulig å skru opp volumet i selve øre-høytaleren når man snakker i telefonen? Altså, øke main-volumet på en eller annen måte selv om volumkontrollen på siden av telefonen er på maks? Føler at øre-høytaler-volumet er litt lavt.

 

Hei som ny eier av Samsung GS2 så er jeg ute etter noe utstyr og satser på dere her vet hva som duger.

 

Jeg skal ha:

 

-Beskyttelse sak og ha rundt for og forhindre riper og små slag, trenger ikke tåle fall fra flere meter.

Men den må se bra ut og ikke bli for tykk. Legg gjerne ved link:

 

-Beskyttelse plast for og ha på skjermen.

 

Er ikke redd for og bruke ebay og utenlandske sider for og holde prisen nede.

Case: S-Line TPU --> http://www.ebay.com/itm/TPU-Silicone-Case-Cover-Fr-Samsung-Galaxy-S2-II-i9100-B-/300572266685?pt=PDA_Accessories&hash=item45fb80d0bd

 

Screen protector: --> http://www.ebay.com/itm/370575371231?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

Har veldig gode erfaringer med disse.

Lenke til kommentar

Har bare problemer med telefonen. Nå er det kamera som henger seg opp og låser seg hver gang jeg starter opp kamera. Har forsøkt å ta ut batteri men uten hell. Må si at ting går mye raskere med iPhone 4s. Synes generelt at Samsungen er treg. Det er iallefall min mening....

Lenke til kommentar

Sendte mail til Samsung angående Ice cream sandwich. Fikk som svar at de ikke kunne fastslå noen dato, men i løpet av våren skal den være tilgjengelig. Gleder meg som en unge, og skal jeg være helt ærlig kjøpte jeg bare mobilen for å ha 4.0 :p

 

Til nye eiere av S2: Jeg kjøpte mobilen like før jul, og opplevde et batterisluk som jeg aldri har sett maken på. Datoen er nå 22.01.2012, og jeg kan fastslå at batteritiden er mye bedre, batteriet varer i minst to dager ved jevnlig sjekk av Facebook, Twitter og knipsing av bilder.

 

Ladesyklusen min har vært slik:

Ladet mobilen 17 timer første gang

Brukte batteriet helt ut

Brukte batteriet helt ut

Brukte batteriet til det gjenstod 5% batteritid, før jeg ladet den helt opp.

Slik har jeg gjentatt det for at syklusen skal være optimal, og det ser ut til å ha funket.

 

Merk at batteriet er på sitt beste etter minst 30 ladesykluser.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Barer lurer på en ting, og det er om det er flere her i verden som sliter nå inni helsike med den forbanna driving mode møkka? Eller at telefonen rett og slett får et anfall når den står på lading, kobler seg inn og ut hele tiden?.

 

Driving mode skrur seg på hele tiden, noen ganger klikker den helt og jeg må ta ut batteriet.

 

Så kommer det også hele tiden at usb er koblet til, derre ''MTP'' så kommer det en slags ''NY'' meny???

 

Har prøvd å restarta denne ''MØKK'' telefonen 235347568 ganger uten noe håp.

Dessuten er batteriet en katastrofe, tar den ut klokken 6 om morgenen fra lading, uten at jeg bruker den er den tom i 3-4 tiden. viss jeg surfer litt å bruker den, poff så er den tom!

Så noen som kan gi meg en god grunn til og ikke hive den langt til H*****??

 

 

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har den originaloppsettet, og dermed ikke har blitt "roota"?

 

Jeg sitter med en tlf som virker og har virket eksemplarisk (6 mnd), og jeg har ikke gjort annet enn de "lovlige" tilpasninger.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ikke noen ting ulovlig på den heller, har ikke innstalert noe apper heller fordi jeg ville se hvordan den fungerte ''rett fra fabrikken'' men der tok jeg feil!

 

235?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ikke noen ting ulovlig på den heller, har ikke innstalert noe apper heller fordi jeg ville se hvordan den fungerte ''rett fra fabrikken'' men der tok jeg feil!

 

235?

235?

 

Ja, oppdatering til 2.3.5. (Android-versjon)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...