Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frister meg nesten å kjøpe lg 2x nå. Noen som vet hvilken som er best eller har noen tester?

 

http://www.mobili.no/nyheter/test-sa-sterk-er-samsung-galaxy-s-ii/

 

Er en engelsk en der den "dårlige" versjonen (1 Ghz) vinner over 2X også, men husker ikke hvilken side det var på :)

Av alle testene jeg har lest fra engelske nettsider,Lg 2x vs Galaxy S2,er Galaxy vinneren.Lg er uansett en bra tlf,men jeg er ikke i tvil,Galaxy S2 blir mitt kjøp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go?

Tenkte fruen kunne ha den :-)

how? :dribble:

 

lurer jeg også på, det billigste jeg har klart å få den for er 3500nok, dog innebærer det reising for meg...

Har mine kontakter :-)

Blir vel bortimot innkjøpspris.

Lenke til kommentar

Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go?

Tenkte fruen kunne ha den :-)

how? :dribble:

 

lurer jeg også på, det billigste jeg har klart å få den for er 3500nok, dog innebærer det reising for meg...

Har mine kontakter :-)

Blir vel bortimot innkjøpspris.

 

Slutt å skryt! Det er nok langt under innkjøpspris!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og da har Tele2 fått inn Samsung Galaxy S II på web butikken: https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Samsung/bid/13272/action/1

 

Synes den var litt dyr der i forhold til hva den koster hos Netcom.

 

Jeg er for øyeblikket en Tele2 Champion kunde da, men vurderer å gå over til Netcom når jeg skal kjøpe Galaxy S II da.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go?

Tenkte fruen kunne ha den :-)

how? :dribble:

 

lurer jeg også på, det billigste jeg har klart å få den for er 3500nok, dog innebærer det reising for meg...

Har mine kontakter :-)

Blir vel bortimot innkjøpspris.

 

 

Det er er LANGT under innkjøpspris. Hvis du får den til kr 2000 så selges den med ca 2500 i tap, hvis ikke mer.

Endret av Bendizzle
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får Galaxy S 2 til rundt 2000-2500, go or no go?

Tenkte fruen kunne ha den :-)

how? :dribble:

 

Eneste måten er å få til en sånn pris er å kjenne noen som jobber i en butikk som selger telefonen som får kraftig rabatt ved lansering (for å bruke telefonen selv), slik at den kan vises frem til potensielle kunder.

 

Desverre er det mange som utnytter systemet og selger telefonen videre.

Endret av SvennP
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer Android til bilnavigasjon? Jeg trenger en ny bil-GPS og ettersom SGS2 har en 4,3" skjerm tenkte jeg at den kunne erstatte den tradisjonelle bil-GPS jeg har hatt tidligere (En 4,3" TomTom).

 

Har sett at Navigon har GPS til Android og den ser veldig bra ut, men Google sin GPS er jo gratis. Lurer på om det kanskje er verdt å kjøpe noe annet enn det som følger med Android. Synd Nokia ikke kunne levere noe som SGS2 fordi Ovi Maps ser veldig bra ut og har god dekning og gratis kart.

Når du skriver navigon har GPS til android, da er det software du snakker om? Ikke en slik hardware til til tomtom til iPhone?

Lenke til kommentar

@SBS

 

Kunne du ha kobla mobilen til PC med USB kabel og målt hastigheten på det interne minnet?

Har lyst til å finne et minnekort som matcher dette nogenlunde..

 

5MB/s når jeg kopierte over en videofil på litt over 1GB. Så du trenger nok ikke stresse med å finne et dyrt minnekort, dette var da med den medfølgende kabelen.

 

 

 

Har Samsungen optisk varsling slik som N1 har i trackballen? Er det noen form for lys e.l som varsler ny melding, tapt anrop etc.?

 

Nei, den har ikke varsling med LED-lys. Prøvde NoLED litt som viser det på skjermen, men det var litt buggy, hvis ikke så hadde nok det vært en grei løsning.

 

 

Telefonen spiller forøvrig 1080p Youtube via nettleseren og hadde null problemer med en nedlastet 720p .mkv fil

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer Android til bilnavigasjon? Jeg trenger en ny bil-GPS og ettersom SGS2 har en 4,3" skjerm tenkte jeg at den kunne erstatte den tradisjonelle bil-GPS jeg har hatt tidligere (En 4,3" TomTom).

 

Har sett at Navigon har GPS til Android og den ser veldig bra ut, men Google sin GPS er jo gratis. Lurer på om det kanskje er verdt å kjøpe noe annet enn det som følger med Android. Synd Nokia ikke kunne levere noe som SGS2 fordi Ovi Maps ser veldig bra ut og har god dekning og gratis kart.

Når du skriver navigon har GPS til android, da er det software du snakker om? Ikke en slik hardware til til tomtom til iPhone?

 

Jepp, kun SW som kan virke like bra som Garmin/TomTom til bilnavigasjon.. Når SGS2 er på 4,3" er det vel ikke vits å kjøpe en ekstra bilGPS dersom det finnes SW til SGS2 som fungerer like bra.

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hvordan man ser på det. Ofte har jeg behov for å bruke telefonen samtidig som jeg ser på kartet, taster inn ruter osv. Da syns i alle fall jeg det er veldig greit å ha begge deler. Vet at man kan bruke gps og snakke samtidig, med jeg syns det er greit og ha dette hver for seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@SBS

 

Takker. Det var ikke fryktelig kjapt men nok for HD opptak. Da er et klasse 10 kort nesten overkill, selv om det ikke skader så klart.. Har vært utrolig heldig med mitt nåværende sandisk klasse to kort. Det skriver med 16MB/s og leser med 20MB/s.. Tror jeg beholder det inntil videre :)

 

Hvordan er fingeravtrykk-motstandsdyktigheten på denne skjermen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...