Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takker for svar,skal sjekke det ut

 

 

Anders det programmet du nevnte, jeg prøvde å laste ned gratis versjonen ,men får ikke åpnet den

sliter du med det samme?

Fins det eventuelt lyrics på det programmet også?

 

Finner det ikke på denne som jeg har så

Endret av madman88
Lenke til kommentar

Terjemathisen jeg antar du bruker Touchwiz 4, da trykker du bare på Applikasjoner først så du kommer til oversikten over alle apps på telefonen din, så trykker og holder du på smsikonet ditt, du kan nå dra det fritt rundt og bytte det med et annet.

 

Hei, takk for svar, men var ikke helt dette jeg mente. Jeg mener Meldinger-linken som står nederst sammen med telefon/kontakter/programmer (vet ikke hva feltet heter). Skulle ha bytta ut Meldinger der med f.eks. Go Sms

Lenke til kommentar

Det er altså ikke docken du mener? Det er de fire nederste ikonene på hjemmeskjermen. Phone, contacts, sms og applications? Da aner jeg ikke hva du kan mene. Hvis det var det du mente likevel, er det som sagt å trykke deg inn på applications, deretter holde inne ikonet du ønsker fjerne, og dra det bort for å bytte med go sms. Du kan forandre alle utenom applications der.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er altså ikke docken du mener? Det er de fire nederste ikonene på hjemmeskjermen. Phone, contacts, sms og applications? Da aner jeg ikke hva du kan mene. Hvis det var det du mente likevel, er det som sagt å trykke deg inn på applications, deretter holde inne ikonet du ønsker fjerne, og dra det bort for å bytte med go sms. Du kan forandre alle utenom applications der.

 

Det er docken jeg mener ja. Jeg kan dra en snarvei til stock-sms ut i applications-lista, men den blir jo stående igjen i docken likevel. Og hvis jeg prøver å dra go sms dit, forsvinner jo docken og det står Remove der i stedet, og det er det jo ikke noe hjelp i. Mulig jeg er treg altså, men det ser ikke ut til å fungere :)

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned rockplayer lite. Ikke prøvd så mye, men da er det bare å legge inn .avi fil, så spiller den av. slipper å konvertere

 

Det funker da fint med "videos" som allerede ligger på telefonen også

 

 

Javvist!

Det enkle er ofte det beste. Hvorfor alt dette hysteriet om å konvertere filer til mp4 da egentlig?

Kan ikke si jeg har fulgt med i timen da akkurat:p

Lenke til kommentar

Det er altså ikke docken du mener? Det er de fire nederste ikonene på hjemmeskjermen. Phone, contacts, sms og applications? Da aner jeg ikke hva du kan mene. Hvis det var det du mente likevel, er det som sagt å trykke deg inn på applications, deretter holde inne ikonet du ønsker fjerne, og dra det bort for å bytte med go sms. Du kan forandre alle utenom applications der.

 

Det er docken jeg mener ja. Jeg kan dra en snarvei til stock-sms ut i applications-lista, men den blir jo stående igjen i docken likevel. Og hvis jeg prøver å dra go sms dit, forsvinner jo docken og det står Remove der i stedet, og det er det jo ikke noe hjelp i. Mulig jeg er treg altså, men det ser ikke ut til å fungere :)

 

Fant ut, takk! Du manglet et skritt der, men det gikk bra. Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Det er altså ikke docken du mener? Det er de fire nederste ikonene på hjemmeskjermen. Phone, contacts, sms og applications? Da aner jeg ikke hva du kan mene. Hvis det var det du mente likevel, er det som sagt å trykke deg inn på applications, deretter holde inne ikonet du ønsker fjerne, og dra det bort for å bytte med go sms. Du kan forandre alle utenom applications der.

 

Det er docken jeg mener ja. Jeg kan dra en snarvei til stock-sms ut i applications-lista, men den blir jo stående igjen i docken likevel. Og hvis jeg prøver å dra go sms dit, forsvinner jo docken og det står Remove der i stedet, og det er det jo ikke noe hjelp i. Mulig jeg er treg altså, men det ser ikke ut til å fungere :)

 

Fant ut, takk! Du manglet et skritt der, men det gikk bra. Takk skal du ha :)

 

Ja faen du må vel trykke meny og edit først? Lenge siden jeg har brukt touchwiz. =)

 

 

Med min gamle Nokia E52 kunne jeg spille av musikk koblet via usb til bilstereoen, telefonen oppførte seg omtrent som en minnepinne. Dette fungerer ikke med S2, men er det noe triks som kan ordne det?

 

Prøv å gå på Wireless and Network i Settings, deretter på USB utilities, så skal du se "Connect storage to PC" som du kan klikke på. Prøv det? Da går mobilen som eksternharddisk mot PCn iallefall, kan jo være det funker i bilen og.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Har noen tips til hvorfor telefonen kun kobler til i masselagringodus, slik at jeg ikke får kontakt med Kies? Ser ut til at driverne er på plass nå. Jeg har ennå ingen kontakter på telefonen siden jeg ikke får syncet med outlook.

 

Google er heller ikke min venn i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...