Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg skjønner nada av android, men kommer vel inn i det.

 

Men nå for å finne ut av problemer med CDC Serial og "Samsung Android" som ikke vil installere, og jeg som dermed ikke får syncet kontaktene mine mot Outlook???

Jeg installerte Kies programmet på PC, valgte så "install drivers" fra menyen i Kies og restartet PCn. Da dukket ikke feilmeldinger med CDC opp lenger.

Lenke til kommentar
Ganske ubrukelig software uansett.

 

Joda, går greit. Bruker windows explorer for å overføre filer hit og dit, syncer uten å koble noe til noe og oppdaterer via Odin.

 

Så null stress. Ser virkelig ikke noen grunn til å bruke Kies.

Vel, jeg får ikke til noe av dette. Er helt ukjent med Android fram til i dag.

Jeg trenger NOE for å kunne hente kontaktene mine fra Outlook (ikke exchange) og for å oppdatere. Jeg klarer faen ikke finne og laste ned drivere og FW fra Samsung en gang...

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen bra musikk programmer som gjennkjenner sanger som man ikke vet hva heter?

 

Jeg kjøpte meg et program som heter soundhound som virker fantastisk

 

noen andre forslag?

 

Samt lurer jeg på et par skriveprogrammer /office osv som er bra

 

noen tips?

Jeg bruker Shazam. Så lenge lyden ikke er sykt lav eller at det er mye bakgrunnsstøy gjenkjenner den alt av sanger (hittil). Det finens to versjoner av Shazam. Én gratisversjon som gir deg 5 sanger i måneden eller en fullversjon som er ubegrenset.

 

Når det gjelder skriveprogrammer vet jeg ikke mer enn det som allerede er på telefonen, Polaris Office.

 

takker for svar, virker som den jeg har er samme som din,bare forskjellige utgaver

 

ser at begge kotser 30 kroner så

 

Men hvis du gjennkjenner en sang,noe mulighet for lagring eller lignende?

Ja, sangene den gjenkjenner lagres i "My Tags" :)

Lenke til kommentar
Ganske ubrukelig software uansett.

 

Joda, går greit. Bruker windows explorer for å overføre filer hit og dit, syncer uten å koble noe til noe og oppdaterer via Odin.

 

Så null stress. Ser virkelig ikke noen grunn til å bruke Kies.

Vel, jeg får ikke til noe av dette. Er helt ukjent med Android fram til i dag.

Jeg trenger NOE for å kunne hente kontaktene mine fra Outlook (ikke exchange) og for å oppdatere. Jeg klarer faen ikke finne og laste ned drivere og FW fra Samsung en gang...

 

 

Hm jeg hadde aldri sett android før jeg fikk sgs2 for et par ukers tid siden.

 

Men ingen måte å få contacts fra outlook til gmail? da kan du synce direkte til sgs2 :) .

 

no good?

Lenke til kommentar

Har skrudd sammen noen av rådene til noe som gjør at jejg fikk Kies opp med telefonen og kontaktene på plass nå. Ergo lærer jeg tydeligvis.

 

Men Kies nekter gi meg noen oppdatering!? Noe sted jeg kan laste ned den, og så bruke odin eller whatnot?

 

Jeg har KE2 pr nå. Ingen rooting.

Lenke til kommentar

Har skrudd sammen noen av rådene til noe som gjør at jejg fikk Kies opp med telefonen og kontaktene på plass nå. Ergo lærer jeg tydeligvis.

 

Men Kies nekter gi meg noen oppdatering!? Noe sted jeg kan laste ned den, og så bruke odin eller whatnot?

 

Jeg har KE2 pr nå. Ingen rooting.

 

Her er tutorial til odin, og roms og kernels for flashing, og rooting.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Lenke til kommentar

Er det noen som har noen bra musikk programmer som gjennkjenner sanger som man ikke vet hva heter?

 

Jeg kjøpte meg et program som heter soundhound som virker fantastisk

 

noen andre forslag?

 

Samt lurer jeg på et par skriveprogrammer /office osv som er bra

 

noen tips?

Jeg bruker Shazam. Så lenge lyden ikke er sykt lav eller at det er mye bakgrunnsstøy gjenkjenner den alt av sanger (hittil). Det finens to versjoner av Shazam. Én gratisversjon som gir deg 5 sanger i måneden eller en fullversjon som er ubegrenset.

 

Når det gjelder skriveprogrammer vet jeg ikke mer enn det som allerede er på telefonen, Polaris Office.

 

takker for svar, virker som den jeg har er samme som din,bare forskjellige utgaver

 

ser at begge kotser 30 kroner så

 

Men hvis du gjennkjenner en sang,noe mulighet for lagring eller lignende?

Ja, sangene den gjenkjenner lagres i "My Tags" :)

 

takker,ikke noe lyrics på det programmet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...