Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

hvordan får jeg fryst/fjernet google latitude? usikker på hvorvidt dette programmet samarbeider med andre programmer eller om det er helt stand alone, men det kjører hele tiden og jeg bruker det såvidt jeg vet aldri.

 

ser det ikke i titanium backup pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videoavspilling.

 

Var på byen, og brukte mobilen flittig. Etter det har det kommet opp et hengelås symbol i høyre hjørne av skjermen ved avspilling av mine opptak. Vet ikke om jeg har trykket på noe selv, men det er irriterende å ikke kunne stoppe, spole eller noe annet.

Håper det er noen som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Videoavspilling.

 

Var på byen, og brukte mobilen flittig. Etter det har det kommet opp et hengelås symbol i høyre hjørne av skjermen ved avspilling av mine opptak. Vet ikke om jeg har trykket på noe selv, men det er irriterende å ikke kunne stoppe, spole eller noe annet.

Håper det er noen som kan hjelpe :)

 

Har ikke SGS2 enda, men husker fra Omnia HD'en at det betyr at du har låst skjermen under videoavspilling. På omniaen måtte man trykke på "lås" knappen og holde den inne i noen sekund for å låse den opp igjen, på SGS2 kan det jo prøves med on/off eller homeknappen;)

Lenke til kommentar

Har et merkelig problem.Under skjerm der man kan bestemme når skjermen skal slå seg av har man valg som 15 sek,1 min osv.

Jeg har satt det til 1 min,men når jeg starter Angry birds dempes lyset etter 15 sek.

Når jeg da går på skjerm ser jeg at det står 15 sek igjen selv om jeg har satt det til 1 min.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar

Noen andre her som har problemer med Tele2 og S2 mtp mms ? Jeg har fått konfig. sendt på tlf og innstallert den, samt huket av "alltid tillat å hente" eller hva det sto. Men fortsatt får jeg ikke meldingene automatisk og jeg må slå på roaming manuelt - da får jeg muligheten til å laste ned de jeg sender til meg selv, men ikke de jeg får fra andre. Noen tips ute og går ?

 

 

Har også problemer med Tele2 og mms.Kan sende og motta til meg selv, og motta fra andre med Tele2, men mms fra feks Telenor henger med status 'laster ned'.

Roaming og pakkedata er på.

Lenke til kommentar

Videoavspilling.

 

Etter det har det kommet opp et hengelås symbol i høyre hjørne av skjermen ved avspilling av mine opptak. Vet ikke om jeg har trykket på noe selv, men det er irriterende å ikke kunne stoppe, spole eller noe annet.

Trykk én gang på power-knappen for å låse taster\skjerm under videoavspilling.

Lenke til kommentar

Finnes det flere versjoner av KE7? Jeg vet jeg har KE7 men jeg aner ikke hvorvidt det er snakk om kernel eller FW eller hvilken KE7versjon jeg har kontra burde ha.

 

Hva er de optimale versjonene av Kernel og FW for tiden? Regner med hvis jeg får den infoen kan jeg sjekke på About Phone på telefonen hvorvidt jeg matcher det eller ei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det flere versjoner av KE7? Jeg vet jeg har KE7 men jeg aner ikke hvorvidt det er snakk om kernel eller FW eller hvilken KE7versjon jeg har kontra burde ha.

 

Hva er de optimale versjonene av Kernel og FW for tiden? Regner med hvis jeg får den infoen kan jeg sjekke på About Phone på telefonen hvorvidt jeg matcher det eller ei?

 

Beste ROM: XWKE7 EU

Beste kernel: ZSKE7

 

Du kan se hva du har under kernel version og build number på Settings -> About phone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det flere versjoner av KE7? Jeg vet jeg har KE7 men jeg aner ikke hvorvidt det er snakk om kernel eller FW eller hvilken KE7versjon jeg har kontra burde ha.

 

Hva er de optimale versjonene av Kernel og FW for tiden? Regner med hvis jeg får den infoen kan jeg sjekke på About Phone på telefonen hvorvidt jeg matcher det eller ei?

 

hei jeg har 2.6.35.7-i9100xwke8-cl214845 root@dell101#2 build nummer: litening rom v1.3-xwke8

Lenke til kommentar

Etter 5 timer på en ny Jensen Airlink 89300 står Android OS på 46%

 

91% igjen av batteriet. Telefonen har stort sett ligget ubrukt, uten Juice Defender.

 

 

Ikke akkurat lovende :thumbdown:

 

Kommer til å la den kjøre seg i noen timer til før jeg skifter til ny kernel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...