Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hjelp!

 

Skudde av mobilen og tok ut batteriet i ca 2 min. Etterpå tok jeg det inn igjen, men nå vil ikke telefonen skru seg på. Hva skal jeg gjøre?!

 

Edit: Glem det, den startet plutselig å funke igjen. Noen som vet grunnen til at det skjedde?

Endret av Nilsido
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelp!

 

Skudde av mobilen og tok ut batteriet i ca 2 min. Etterpå tok jeg det inn igjen, men nå vil ikke telefonen skru seg på. Hva skal jeg gjøre?!

Prøve igjen? Ta ut batteriet og la det være ute i 30 sek kanskje. Deretter setter du det inn igjen og prøver på nytt. Det er nok ikke stort mer du kan gjøre. Sett i laderen hvis det ikke funker

Lenke til kommentar

Fikk min S2 i dag, å fy flate hvor nice den er! :yes: Så da er iphone 4 ute av hus å S2 inn :)

 

litt OT, noen som vet om det finnes slike mobilsokker (for å ha hengenes rundt halsen (trenger til jobb)) eller annen slags lomme jeg kan ha den i som "støtter" 4.3" størrelser? alle de jeg har sett på er mere iphone størrelse...

 

De fleste mobilsokker er vel laget i en størrelse som skal passe flere telefoner...

Derfor vil jeg tro det ikke er så lett å finne en som passer "perfekt" til akkurat denne telefonen..

 

Jeg skal kjøpe beskyttelse rundt telefonen, men hva burde jeg velge av Silikon skin case og Tpu? Hvis jeg mister tlf i gulvet, med Tpu på, knuser vell ikke beskyttelsen?

Og det står den leveres i sort, men på bildet er det flere farger. Muligheter for å kjøpe i annet enn sort?

 

Jeg kjøpte et silikon skin. Da ble telefonen mye varmere (og fortere varm) enn ellers. Regner med at jeg kjøper denne: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0050N42QU/?tag=5336653508-21 når de får den inn

Har sjølv bestilt eit slik skin. Ser veldig bra ut, og trur mobilen blir bedre å holde i.

Lenke til kommentar

Hei hei hei...den startskjermen man skal dytte bort for å fjerne tastelåsen har ett og samme bilde. Hvis jeg vil bytte det MÅ jeg velge en av de jeg har i galleriet. Litt teit at jeg ikke kan velge en av de bildene man kan velge for bakgrunnen. Og så én ting til: Det er svært få bilder som kan velges som bakgrunn av de standard bildene. Er det mulig å laste ned flere slike bilder? De jeg tar med kameraet blir liksom ikke like bra :p

Lenke til kommentar

Fikk min S2 i dag, å fy flate hvor nice den er! :yes: Så da er iphone 4 ute av hus å S2 inn :)

 

litt OT, noen som vet om det finnes slike mobilsokker (for å ha hengenes rundt halsen (trenger til jobb)) eller annen slags lomme jeg kan ha den i som "støtter" 4.3" størrelser? alle de jeg har sett på er mere iphone størrelse...

 

De fleste mobilsokker er vel laget i en størrelse som skal passe flere telefoner...

Derfor vil jeg tro det ikke er så lett å finne en som passer "perfekt" til akkurat denne telefonen..

 

Jeg skal kjøpe beskyttelse rundt telefonen, men hva burde jeg velge av Silikon skin case og Tpu? Hvis jeg mister tlf i gulvet, med Tpu på, knuser vell ikke beskyttelsen?

Og det står den leveres i sort, men på bildet er det flere farger. Muligheter for å kjøpe i annet enn sort?

 

Jeg kjøpte et silikon skin. Da ble telefonen mye varmere (og fortere varm) enn ellers. Regner med at jeg kjøper denne: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0050N42QU/?tag=5336653508-21 når de får den inn

Har sjølv bestilt eit slik skin. Ser veldig bra ut, og trur mobilen blir bedre å holde i.

Jeg kjøpte dette og er veldig fornøyd.Mobilen ble veldig god å holde i og den ekstra vekten var bare et pluss.

http://www.clove.co.uk/black-gel-silicone-skin-for-samsung-galaxy-s-ii-i9100

Lenke til kommentar

Hei hei hei...den startskjermen man skal dytte bort for å fjerne tastelåsen har ett og samme bilde. Hvis jeg vil bytte det MÅ jeg velge en av de jeg har i galleriet. Litt teit at jeg ikke kan velge en av de bildene man kan velge for bakgrunnen. Og så én ting til: Det er svært få bilder som kan velges som bakgrunn av de standard bildene. Er det mulig å laste ned flere slike bilder? De jeg tar med kameraet blir liksom ikke like bra :p

 

Last ned Flikie Wallpapers HD fra market og velg et derfra. Jeg har funnet utrolig mange fine wallpapers der.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Lei av å knote med touchskjerm?

Bruk Mus og Tastatur direkte tilkoblet Galaxy S2

 

post-80070-0-24570200-1307198144_thumb.jpg

 

Lei av liten skjerm?

Koble den til TV'n da vel...

 

post-80070-0-99562600-1307198154_thumb.jpg

 

Kombinere disse to, å du sitter i sofaen å styrer telefonen som en HTPC :thumbup:

 

Med AllShare, TV-Serieapps, Youtube HD osv er jo dette så godt som en sett-topp-boks-erstatning. :love:

 

Å skal du slæppe'n av litt så kjører du igang NES-simulator eller et hvilket som helst spill, som Angry Birds på TVskjermen..

 

post-80070-0-37751800-1307198381_thumb.jpg

 

Dette var morsomt du! :new_woot::love:

 

så du hadde lagt ut dette

 

kan man gjøre det via trådløst nettverk eller lignende på sin egen laptop? uten noe styr av ledninger?

Lenke til kommentar

så du hadde lagt ut dette

 

kan man gjøre det via trådløst nettverk eller lignende på sin egen laptop? uten noe styr av ledninger?

Hvis latskap ingen ende skulle ta så kan du jo sette opp droid VNC...

 

Enkleste måte å fjernstyre din android, over WiFi...

Med PC, Mac, Linux, eller en annen Android enhet freks. nettbrett...

 

https://market.android.com/details?id=org.onaips.vnc&feature=search_result

 

(krever rooooot, noe jeg ikke har, så jeg har ikke testet)

Endret av Tore
Lenke til kommentar

så du hadde lagt ut dette

 

kan man gjøre det via trådløst nettverk eller lignende på sin egen laptop? uten noe styr av ledninger?

Hvis latskap ingen ende skulle ta så kan du jo sette opp droid VNC...

 

Enkleste måte å fjernstyre din android, over WiFi...

Med PC, Mac, Linux, eller en annen Android enhet freks. nettbrett...

 

https://market.android.com/details?id=org.onaips.vnc&feature=search_result

 

(krever rooooot, noe jeg ikke har, så jeg har ikke testet)

 

hehe,takker

 

hadde vært kult å prøvd bare

 

men så dette du anbefaler krever at jeg rooter tlf min?

 

det har ikke jeg heller gjort,og tror ikke jeg burde begynne å tukle med det selv :p

Lenke til kommentar

så du hadde lagt ut dette

 

kan man gjøre det via trådløst nettverk eller lignende på sin egen laptop? uten noe styr av ledninger?

Hvis latskap ingen ende skulle ta så kan du jo sette opp droid VNC...

 

Enkleste måte å fjernstyre din android, over WiFi...

Med PC, Mac, Linux, eller en annen Android enhet freks. nettbrett...

 

https://market.andro...e=search_result

 

(krever rooooot, noe jeg ikke har, så jeg har ikke testet)

 

Hva er rooooot? Holder det at jeg har root?

 

 

 

 

Kunne ikke dy meg.

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Hei!

Fikk telefonen for et par dager siden(3.juni). Signalstyrken på WIFI og batteriet er noe som jeg synes er spesielt dårlig. Sitter 4 meter unna modemet og enten er det èn strek eller ingen! Dette er for dårlig for en telefon som koster 4500kr ! Har lest om at det har kommet oppdateringer som skal hjelpe mot batteri og WIFI signalstyrken, men hvordan laster jeg ned denne oppdateringen? Når jeg går inn på Kies får jeg bare opp at jeg har den siste fastvaren.(?)

Lenke til kommentar

Halloooo alle sammen! :new_woot:

 

Tenkte å bestille denne telefonen snart, men kan noen forklare meg hvordan batteritiden er med helt vanlig forbruk? Altså moderat lysstyrke, WiFi/3G av og kun noen korte samtaler + noen meldinger om dagen?

Etter å ha brukt den noen dager nå, kan jeg si at den hvertfall holder en dag, men tror du må lade hver natt. Kanskje annen hver :)

Lenke til kommentar

Kjør et google søk på Odin og KE7 firmware til SGS2, så finner du ut hvordan du skaffer KE7 til sgs2en din.

 

Vet ikke om problemene dine er noe denne FWen fikser, men jeg har ikke noe særlig trøbbel med signalstyrke eller batteri.

 

Er det noe lignendes som dette du tenker på? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Hvordan gjør jeg dette og hvem av disse skal jeg i så fall velge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...