Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor har dere lastet ned kies oppdateringen?

 

når jeg plugger inn ledningen mellom pc og telfonen, trykker jeg på kies 2.0.0.11044_11_3 ikonet på skrivebordet, så får jeg igjen opp

 

 

innstaller på nytt: - gjennopprett eller innstaller eller manglende filer på nytt

 

fjern : - fjern alle innstalerte funksjoner

 

dere får ikke opp dette her som meg sant?

 

plz svar,jeg skjønner vledig lite her

Lenke til kommentar

Nyhet!

 

Helt ny rom til Galaxy S II

http://pocketnow.com/tech-news/new-samsung-galaxy-s-ii-omnia-7-firmwares-leaked

 

Update: Apparently the new Samsung Galaxy S II firmware brings a lot of fixes to the table: improved battery life, more accurate GPS, reduced pink spot when taking pictures, more free RAM available when the smartphone is starting up. (Thanks ThTa)

 

Kommer ut snart vie Kies Air?

 

Edit: Skal nå være ute via Kies.

Hvor stor er denne fila?

Sitter på VELDIG tregt nettverk her.

Lenke til kommentar

Nyhet!

 

Helt ny rom til Galaxy S II

http://pocketnow.com/tech-news/new-samsung-galaxy-s-ii-omnia-7-firmwares-leaked

 

Update: Apparently the new Samsung Galaxy S II firmware brings a lot of fixes to the table: improved battery life, more accurate GPS, reduced pink spot when taking pictures, more free RAM available when the smartphone is starting up. (Thanks ThTa)

 

Kommer ut snart vie Kies Air?

 

Edit: Skal nå være ute via Kies.

Hvor stor er denne fila?

Sitter på VELDIG tregt nettverk her.

Firmwaren jeg lastet ned (som da er XWKE7) tok 310 MB. Når du har lastet den ned og extractet .tar filen, så tar den 508 MB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nyhet!

 

Helt ny rom til Galaxy S II

http://pocketnow.com/tech-news/new-samsung-galaxy-s-ii-omnia-7-firmwares-leaked

 

Update: Apparently the new Samsung Galaxy S II firmware brings a lot of fixes to the table: improved battery life, more accurate GPS, reduced pink spot when taking pictures, more free RAM available when the smartphone is starting up. (Thanks ThTa)

 

Kommer ut snart vie Kies Air?

 

Edit: Skal nå være ute via Kies.

Hvor stor er denne fila?

Sitter på VELDIG tregt nettverk her.

Firmwaren jeg lastet ned (som da er XWKE7) tok 310 MB. Når du har lastet den ned og extractet .tar filen, så tar den 508 MB.

Takker for svar +1 :w00t:
Lenke til kommentar

madman88: Du trykker vel på installasjonsfila du lastet ned opprinnelig..?

Gå heller til Start, Alle Programmer, Samsung, Kies, Samsung Kies..

 

hvor da? på pcen ?

 

men jeg får opp last ned på nytt eller fjern,virker som jeg har noe helt annet rundt denne oppdateringen ,enn det dere har?

Lenke til kommentar

Men om man har Kernel version 2.6.35.7-I9100XWKDD-CL16153 root@DELL103 #2, vil denne oppdatateringen virke på min telefon?

 

If you are using the Samsung Galaxy S II, you'll be happy to find out that a brand new ROM update is available for your smartphone. There's really not much info related to it at the moment but we know, courtesy of SamFirmware, that it's version I9100XWKE7 XEUKD1 XXKE4. You can download it by following the source link below.

 

http://pocketnow.com/tech-news/new-samsung-galaxy-s-ii-omnia-7-firmwares-leaked

 

Eller har jeg missforstått med dette?

Lenke til kommentar

Men om man har Kernel version 2.6.35.7-I9100XWKDD-CL16153 root@DELL103 #2, vil denne oppdatateringen virke på min telefon?

 

If you are using the Samsung Galaxy S II, you'll be happy to find out that a brand new ROM update is available for your smartphone. There's really not much info related to it at the moment but we know, courtesy of SamFirmware, that it's version I9100XWKE7 XEUKD1 XXKE4. You can download it by following the source link below.

 

http://pocketnow.com/tech-news/new-samsung-galaxy-s-ii-omnia-7-firmwares-leaked

 

Eller har jeg missforstått med dette?

Jeg tror det skal fungere. Men bare for å være på den sikkre side, så kan du bare installere den nyeste Kernel'en som jeg også linket til i min tidligere post hvor jeg ga linker til både firmware, XWKE7 kernel'en og til Odin.

Lenke til kommentar

madman88: Du trykker vel på installasjonsfila du lastet ned opprinnelig..?

Gå heller til Start, Alle Programmer, Samsung, Kies, Samsung Kies..

 

hvor da? på pcen ?

 

men jeg får opp last ned på nytt eller fjern,virker som jeg har noe helt annet rundt denne oppdateringen ,enn det dere har?

 

På PCen ja.

Du er ikke der resten er på noen måte..

Du må ÅPNE Kies, deretter må du i Kies velge å sjekke for oppdateringer..

 

Det hjelper ikke å forsøke å kjøre installasjonsfila om og om igjen..

Lenke til kommentar

madman88: Du trykker vel på installasjonsfila du lastet ned opprinnelig..?

Gå heller til Start, Alle Programmer, Samsung, Kies, Samsung Kies..

 

hvor da? på pcen ?

 

men jeg får opp last ned på nytt eller fjern,virker som jeg har noe helt annet rundt denne oppdateringen ,enn det dere har?

 

På PCen ja.

Du er ikke der resten er på noen måte..

Du må ÅPNE Kies, deretter må du i Kies velge å sjekke for oppdateringer..

 

Det hjelper ikke å forsøke å kjøre installasjonsfila om og om igjen..

 

nå gjorde jeg som du sa, nå står det øverst fil,rediger, vis osv sant?

 

men ser ikke til oppdateringene?

 

hvor er dette?

Lenke til kommentar

Jeg fant den ikke på Kies i sta når jeg prøvde. Men dette er vel kanskje 3 timer siden da.

Hvordan fikk du oppdatert da?

Hvis det krever root og annet "styr", så tror jeg heller at jeg venter... den bør vel være rett i komminga?

Men, er det en enkel operasjon, så... :)

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt småpissed på Kies selv nå, har ikke hatt problemer med det så langt i bunn og grunn, men nå får jeg beskjed om at et program må lukkes osv fordi det har støtt på et problem og jeg får ikke oppdatert mobilen da dette skjer HVER gang jeg trykker på "oppdater fastvareversjon". Har til og med reboota PCen. På tide med en uninstall/install, I guess. Herregud.

Lenke til kommentar

Jøsses, nå ble jeg imponert. Etter å ha hatt en haug med telefoner med FM radio hadde jeg ikke de store forventningene til denne her, men der tok jeg feil gitt! FM-radioen fungerte jo aldeles utmerket :)

 

Sjekket forresten nettopp på Kies, men der står det fortsatt at KE2 er siste versjon...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...