Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Har Android noen form for iOs' alternativ; jailbreaking? Første spørsmål er... Hvorfor vil du "jailbreake"? Du kan allerede installere programmer fra andre kilder, du kan allerede bytte ut standardprogrammer som dialer og launcher shell, du kan allerede kjøre ting via multitasking, du har allerede tilgang til filsystemet.. Du har en prosess på android som kalles å "roote" den. Det du gjør da er å slå på tilgang til superbruker-kontoen. Program som kjører under den har tilgang til alt på systemt, og omgår også alle sikkerhets-sperrer på systemet. Så, hva vil du oppnå? Å ha root åpner jo en hel verden av muligheter,bln,lysene i knappene lyser om man har tapt anrop el mld ..man kan legge in flere custom rom.. Overclokking(strengt tatt unødvendig) underclokking fint for å spare strøm..tilgang til alle skjulte filer på tlf..og man kan avinstallere apps man ikke vil ha eller de som ikke kan avinstalleres uten root..også spille spill som egentlig krever nvidia grafikk brikke haha, jeg elsker "nerder" Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Har prøvd MIUI ICS,CM9 og Simplistic.Miui lagget,Cm9 var ok men jeg kunne ikke bruke themes på den.Lurer på hva dere andre kan anbefale av ICS som en Rom til hverdagsbruk? jeg bruker en jeg fant på samfirware .com xlp8 el noe den er nesten helt stabil..ellers har du et utvalg her også http://software2tech.com/category/android-os-software/android-rom/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 LØP OG KJØP! http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDHC/Lexar/Lexar-32GB-Micro-SD-Card-%28SDHC%29---Class-10-%2B-USB-Card-Reader 32GB klasse10-kortet jeg nevnte for noen sider tilbake. Tilbake på lager og nede i 24 pund igjen. Med 2 pund i porto blir det under 250 kr tilsammen, og mymemory skrev nå automatisk lavere verdi på min så det ikke ble moms. Lenke til kommentar
koots Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Å ha root åpner jo en hel verden av muligheter,bln,lysene i knappene lyser om man har tapt anrop el mld ..man kan legge in flere custom rom.. Overclokking(strengt tatt unødvendig) underclokking fint for å spare strøm..tilgang til alle skjulte filer på tlf..og man kan avinstallere apps man ikke vil ha eller de som ikke kan avinstalleres uten root..også spille spill som egentlig krever nvidia grafikk brikke Kan du utdype det med lys i knapper? Vil det fungere sånn omtrentlig som notification light på HTC, bare med en farge? Lenke til kommentar
groov Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Du kan velge wipe data, wipe cache og dalvik cache, eller du kan gå til storage menu og formatere data, system og cache. Kan jeg wipe dalvik and vanlig cache uten root? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Å ha root åpner jo en hel verden av muligheter,bln,lysene i knappene lyser om man har tapt anrop el mld ..man kan legge in flere custom rom.. Overclokking(strengt tatt unødvendig) underclokking fint for å spare strøm..tilgang til alle skjulte filer på tlf..og man kan avinstallere apps man ikke vil ha eller de som ikke kan avinstalleres uten root..også spille spill som egentlig krever nvidia grafikk brikke Kan du utdype det med lys i knapper? Vil det fungere sånn omtrentlig som notification light på HTC, bare med en farge? https://market.android.com/details?id=neldar.bln.control.free 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Takk, ser ut til å virke bra Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 FIkk tilbake telefonen fra service her om dagen..Er det sånn at jeg mååå laste ned Flash, eller er det mer smak og behag. Det er jo på vei ut, og vet ikke om det er så veldig viktig. Inspill? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 FIkk tilbake telefonen fra service her om dagen..Er det sånn at jeg mååå laste ned Flash, eller er det mer smak og behag. Det er jo på vei ut, og vet ikke om det er så veldig viktig. Inspill? Selv om flash er på vei ut, så lever nok flash lengere enn det Galaxy S2 gjør. Så mye flash som det finnes rundt på nettet, og så mange som fortsatt bruker det pr dags dato, så går nok mange år før flash er ute av verden. Ellers så er det jo bar installere flash når man havner i en situasjon hvor man skulle trenge det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 I9100XXLPB hadde vist norsk språk! eg hadde noke ein eldre rom når eg testa. Noken som hadde linka feil. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 I første post så er det en spoiler som heter "Hvordan roote?", gjelder den for alle android tlf eller bare gs2? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 bare sgs ii Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hei! en venninne av meg fikk SGS2 til jul , men desverre i svart , nå lurer jeg på om det fins frontdeksel for denne mobilen , noe ala denne . http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1434 Men i hvit , så jeg lurer på om dere vet om noe sånt fins for SGS2 men i hvit? Takk på forhånd... Endret 12. februar 2012 av sara15 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Vel noe sånt ville vært veldig upraktisk på S2 da touch knappene og sånt må være tilgjengelig, og det og bare pakke inn rundt høytaleren i toppen ville bare sett teit ut. Så de fleste vil bare gi deg en hvit ramme rundt fronten. Som her f.eks. Men dere vil uansett ikke klare og kle på en S2 til og se ut som den hvite modellen Lenke til kommentar
sara15 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Sant nok , vel takk for hjelpen. Skal si ifra til henne Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 bare sgs ii Ja ok, takker. Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Samsung Galaxy s2-en min rebooter hele tiden. Er det noen måte å lese ut en log eller lignende som kan si noen hvorfor det har skjedd? Original firmware, ikke root. Ikke veldig lyst på en factory reset. Edit: Ser ut som en clear cache i boot meny gjorde ting bedre. Ikke krasjet på en time nå. Endret 12. februar 2012 av anatomicpants Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Hei! en venninne av meg fikk SGS2 til jul , men desverre i svart , nå lurer jeg på om det fins frontdeksel for denne mobilen , noe ala denne . http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1434 Men i hvit , så jeg lurer på om dere vet om noe sånt fins for SGS2 men i hvit? Takk på forhånd... http://www.fonearena.com/blog/41654/sgp-glas-screen-protector-for-samsung-galaxy-s-ii-review.html http://www.amazon.com/SGP-Samsung-Galaxy-Screen-Protector/dp/tech-data/B005E301Z2 En slik og hvit case burde gjøre susen. http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-i9100-galaxy-52051p.html?utm_source=hotpick&utm_medium=script-top-models&utm_campaign=Top-Model-Galaxy_S2_Cover Endret 12. februar 2012 av Nilsido Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Har brukt en case jeg kjøpte på amazon et par uker nå, å flere har klaget på ekko. Er det med case de fleste ekko problemene oppstår eller er det individuelt? Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 Med case tror jeg, men testet selv nettopp med case og hadde ingen ekko. Kan være pga jeg har gjort mic hullet større og fjernet en gummibit som dekker mikrofonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg