Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Iconia A500 er å kjøpe i flere land nå, men fortsatt ikke i sikte her i Norge.

 

Kanskje bare jeg som er veldig utålmodig, men jeg blir litt irritert av at ingen selger tablets i Skandinavia enda. Unntatt Apple da, men de teller ikke i mitt hode...

Lenke til kommentar

Det er ikke blitt lekket noen priser for Samsung galaxy tab 10.1 enda? Tenker norske priser.

Priser på teknologi i UK og USA gir en ganske grei pekepinn på hva det kommer til å koste i Norge. Pleier i hvert fall å stemme om du regner ut i fra at $450-500 blir omtrent 3500-4000.

Lenke til kommentar

16gb wifi modellen koster altså $499 x 6 ~ 3000,- * 1,25 = 3800,-

 

da blir vell sikkert 3G utgaven 599 x 6 x 1,25 ~ 4500?

 

Synes dette høres for billig ut. Mobiltelefoner i toppsjiktet koster jo dette..

 

Jeg tipper prisene blir temmelig like som Ipad2. Det var noe Samsung antydet før lansering, de skulle vel ha høyere priser, men så kom Apple ut med sine priser som var lavere enn det Samsung hadde trodd, og dermed måtte de bite i det sure eple og senke prisene.

Lenke til kommentar

16gb wifi modellen koster altså $499 x 6 ~ 3000,- * 1,25 = 3800,-

 

da blir vell sikkert 3G utgaven 599 x 6 x 1,25 ~ 4500?

 

Synes dette høres for billig ut. Mobiltelefoner i toppsjiktet koster jo dette..

 

Jeg tipper prisene blir temmelig like som Ipad2. Det var noe Samsung antydet før lansering, de skulle vel ha høyere priser, men så kom Apple ut med sine priser som var lavere enn det Samsung hadde trodd, og dermed måtte de bite i det sure eple og senke prisene.

 

Du har nok rett, jeg kan ikke skjønne hvordan prisene IKKE vil ligge i samme område. Motorola har tydeligvis ingen ønsker om å selge sin Xoom når de er dumme nok til å legge prisen så mye over iPad!

 

Jeg må si jeg angrer litt på spontankjøpet av iPad2en, og passer på den som best jeg kan for å unngå riper og alt som kan redusere verdien til jeg skal prøve å bytte den i en Android, når den tid kommer. Men jeg kommer til å savne Smart Cover'et! Det er det kuleste med hele padda! :D

Lenke til kommentar

Alt annet enn imponerende egentlig. Browsers ser choppy ut, videoopptak er jo latterlig dårlig og taste"trykk" som ikke registreres. Men HW var nydelig, tastaturdocken så jo bare genial ut.

Video hands on transformers.

Hmm, har sett sikkert 20 videoer med Transformer, og det der ser definitivt ut til å være en defekt modell. Omtrent alle andre videoer melder om smooth nettleser og helt ok kamera, ikke med defekter som man ser i videoen. Tror ikke du skal legge så mye vekt på akkurat denne.

Lenke til kommentar

Alt annet enn imponerende egentlig. Browsers ser choppy ut, videoopptak er jo latterlig dårlig og taste"trykk" som ikke registreres. Men HW var nydelig, tastaturdocken så jo bare genial ut.

Video hands on transformers.

Hmm, har sett sikkert 20 videoer med Transformer, og det der ser definitivt ut til å være en defekt modell. Omtrent alle andre videoer melder om smooth nettleser og helt ok kamera, ikke med defekter som man ser i videoen. Tror ikke du skal legge så mye vekt på akkurat denne.

 

Okey, det var bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...