Gå til innhold

Generell diskusjon rundt Norges hovedstad Oslo. En pryd for landet eller en forfallen rønne? Et fristed for kriminalitet eller en trygg by?


Hvordan synes du Oslo er utsendemessig?  

685 stemmer

  1. 1. Synes du Oslo er en fin by utsendemessig?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hvor i Oslo du befinner deg. Det er jo klart at det alltid vil bli rikere og fattigere deler i en by, hvis alle var rike ville det bare flyttet inn flere fattige fordi de tror alt er perfekt. Vil egentlig si at byen ser helt ok ut, hvis du sammenligner den med andre byer i Europa. Ja, det er ikke mange kjente steder som i London eller Paris, men hvis du befinner deg i en hvilken som helst gate, ser det bedre ut en mange steder jeg har vært i land som Frankrike og Tyskland.

Lenke til kommentar

Det minst attraktive med Oslo er alle voldtektene og overgrepene som begås av de ikke-vestlige.

Dette har strengt tatt ingenting med Oslo by som sådann å gjøre. Du har allerede to tråder hvor du kan holde på med favoritt-temaet ditt. Det er ingen vits å trekke det inn i andre tråder hvor det ikke er relevant...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ah, jeg så ikke at det var to innlegg. Jeg siktet til høyhuset.

 

Hva er det som ikke virker fornuftig med det? Jeg synes det ser ut som et glimrende prosjekt.

Fordi det er grusomt høyt...

 

Kunne du tenke deg å bo i Groruddalen?

Deler av den, men andre deler ikke. Men det er på grunn av arkitekturen og trafikken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...