Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er propaganda, det andre var en objektiv film som skildret det du ønsker, virkeligheten.

 

Donald Rumsfelds egne ord på TV er "min propaganda"?

 

Jeg misliker hvordan alt annet som er utenfor BB sin mening er propaganda. Det - som etter hans mening - er riktig, er selvsagt ikke propaganda.

 

Korrekt. Du begynner å skjønne det. Lik det eller ei. Love me or leave me.

 

Nå må jeg gå på 7-11. Gikk tom for Zyklon B, skjønner du. Kommer plutselig tilbake.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Må si at hvis det som OP står for faktisk er sant, så må jeg innrømme at myndighetene i diverse land er utrolig flinke til å få millioner av mennesker i alle verdens land til å fortelle samme løgn i over 70 år. De kan ikke få til ting som økonomi, mat, jobber, likestilling o.l., men å få alle disse menneskene til å fortelle samme løgn klarer de lett som bare det!

 

Gjør meg også veldig trist at bestemor har løyet for meg hele livet og var egentlig på en fire år lang ferie, mens hun hele tiden har sagt at hun har var i en konsentrasjonsleir på den tiden :( Og bestefar da! Han har liksom kjempet mot disse "naziene" og frigjort fanger, men har nok heller bare kost seg med sin alternative familie!

 

Takk for at du har tatt deg tiden med å søke opp disse videoene og sitatene, på tide at noen gjorde skikkelig research om "Holocaust"!

 

Vil anbefale deg å lese tråden.

Ingen benekter at jøder og andre ble satt i leir, og at tyfus og sult herjet i vis periode også.

Det som er saken er at "gassingen" mangler fysisker bevis.

Lenke til kommentar

Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha?

 

Vitner som kommer med "vi gasset", og ble ikke truet til det.

Vitner som sier "vi ble gasset", og ikke "vi hørt at.....".

Video av gasskammeret i bruk.

Bilder av asken som flyter nedoverelvebredden.

Dokumentasjon i form av obduksjon, jordprøver og sonar på "områdene" hvor det angivelig ligger tonnevis med aske.

Og gass som ikke er Zyklon B, eller bevis på at Nazistene transporterte alt tilbake til hoverutryddelsleirene etter leveranse.

Etc....

Lenke til kommentar

Det som til syvende og sist vil felle myten om Holocaust er at jødene ikke har noen samlet historie, dvs de er ikke enige seg i mellom, de har bare en haug med individuelle løgner som har blitt servert i forventning av ytelser, goder og kompensasjon.

 

 

Kan ikke du komme med noen argumenter da, med egne ord gjerne. Et premiss, en argumentasjon, en konklusjon. Til nå har jeg sett deg dra eldgamle slagere og spamlinking av youtube-filmer. Du presenterer tomhet, over 100 sider. Robin har jo argumenter, men de har jeg tilbakevist så mange ganger at det ikke er så interessant lengre.

 

Eller svare på spørsmålet mitt da. Jeg nøyer meg med det jeg. Litt åpenbart nå at du ikke har noen svar. I likhet med samtlige andre benektere jeg har spurt. Snodig det der. Med Holocaust som myte, så må det jo være andre grunner for ombyggingene, men ingen klarer å komme opp med noe fornuftig.

 

De som er et sted i mellom frontlinjene, som del diablo, kunne sikkert tenkt seg et svar. Du har sjansen til å påvirke en søkende sjel her nå, og så griper du den ikke?

 

Vel, vel, deg om det. (Skal jeg forklare hvordan et dusjhode fungerer, eller fant du ut av det?)

Lenke til kommentar

Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha?

 

Vitner som kommer med "vi gasset", og ble ikke truet til det.

Vitner som sier "vi ble gasset", og ikke "vi hørt at.....".

Video av gasskammeret i bruk.

Bilder av asken som flyter nedoverelvebredden.

Dokumentasjon i form av obduksjon, jordprøver og sonar på "områdene" hvor det angivelig ligger tonnevis med aske.

Og gass som ikke er Zyklon B, eller bevis på at Nazistene transporterte alt tilbake til hoverutryddelsleirene etter leveranse.

Etc....

 

De som gasset har uttalt seg ofte nok. Det er en dead end.

Video av gasskammer i bruk? Hva får deg til å tro at det finnes?

Hvilken elv?

Det er blitt funnet massevis av aske, hva snakker du om?

Zyklon B er bare en av mange gasser som ble brukt, men det var den som var mest effektiv. Hva er det egentlig du vil ha her?

Lenke til kommentar

Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha?

 

Vitner som kommer med "vi gasset", og ble ikke truet til det.

Søk etter navnet Oskar Gröning.

 

 

Vitner som sier "vi ble gasset", og ikke "vi hørt at.....".

Er ikke dette et noe strengt krav? Men for det "nest beste", søk etter Henryk Taub.

 

Mer i morgen, sovetid nå.

Lenke til kommentar

Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha?

 

Vitner som kommer med "vi gasset", og ble ikke truet til det.

Søk etter navnet Oskar Gröning.

 

 

Vitner som sier "vi ble gasset", og ikke "vi hørt at.....".

Er ikke dette et noe strengt krav? Men for det "nest beste", søk etter Henryk Taub.

 

Mer i morgen, sovetid nå.

 

*host*

Link og presantasjon takk.

Lenke til kommentar

Igjen - bortsett fra vitner, video, bilder, dokumentasjon på leveranser av gass osv. Hvilke beviser er det dere vil ha?

 

Vitner som kommer med "vi gasset", og ble ikke truet til det.

Vitner som sier "vi ble gasset", og ikke "vi hørt at.....".

Video av gasskammeret i bruk.

Bilder av asken som flyter nedoverelvebredden.

Dokumentasjon i form av obduksjon, jordprøver og sonar på "områdene" hvor det angivelig ligger tonnevis med aske.

Og gass som ikke er Zyklon B, eller bevis på at Nazistene transporterte alt tilbake til hoverutryddelsleirene etter leveranse.

Etc....

 

De som gasset har uttalt seg ofte nok. Det er en dead end.

Video av gasskammer i bruk? Hva får deg til å tro at det finnes?

Hvilken elv?

Det er blitt funnet massevis av aske, hva snakker du om?

Zyklon B er bare en av mange gasser som ble brukt, men det var den som var mest effektiv. Hva er det egentlig du vil ha her?

 

Zyklon B er også et helt vanelig middel for å drepe udyr. Så vi må nok ha hardere beviser en at de bestilte inn det.

Ja: Den er ekstremt effektiv vis du bruker den som gass for å drepe mennesker, men er ikke det nøyaktig det samme som å påstå at du drepte noen bare fordi du hadde kjøkkenkniver hjemme?

Noen som har noen ide om hvor mye som var igjen i de norske leirene etter krigen? Antar liten bruk, men det ville fortsatt vært intresangt å sammenligne med "store stygge" siden de angivelige bestilte like mye i 1943.

 

Video? Vel, proff of concept? :p

 

Noen i tråden påstår at alt be gravd opp, og så spredd nedover elvene. Motargumentet blir vel da at det fortsatt ville ha blitt merket veldig godt.

Kan du linke til noe om asken? Og hvorfor tar det over 100 siden før noen linker det?

Lenke til kommentar

Det som til syvende og sist vil felle myten om Holocaust er at jødene ikke har noen samlet historie, dvs de er ikke enige seg i mellom, de har bare en haug med individuelle løgner som har blitt servert i forventning av ytelser, goder og kompensasjon.

 

 

Kan ikke du komme med noen argumenter da, med egne ord gjerne. Et premiss, en argumentasjon, en konklusjon. Til nå har jeg sett deg dra eldgamle slagere og spamlinking av youtube-filmer. Du presenterer tomhet, over 100 sider. Robin har jo argumenter, men de har jeg tilbakevist så mange ganger at det ikke er så interessant lengre.

 

Eller svare på spørsmålet mitt da. Jeg nøyer meg med det jeg. Litt åpenbart nå at du ikke har noen svar. I likhet med samtlige andre benektere jeg har spurt. Snodig det der. Med Holocaust som myte, så må det jo være andre grunner for ombyggingene, men ingen klarer å komme opp med noe fornuftig.

 

De som er et sted i mellom frontlinjene, som del diablo, kunne sikkert tenkt seg et svar. Du har sjansen til å påvirke en søkende sjel her nå, og så griper du den ikke?

 

Vel, vel, deg om det. (Skal jeg forklare hvordan et dusjhode fungerer, eller fant du ut av det?)

Hvorfor forteller du oss ikke hva du mener disse dusjhodene har blitt benyttet til? og hvorfor henger du deg egentlig opp i dem?

 

Andre "benektere" du har spurt sier du? hva er det eksakt vi "benekter" her? Benekter vi eksistensen av dusjhoder? fortell meg.

 

Shoa foundation som betaler deg? Holocaustsenteret? Du vil uansett få lønn som fortjent i det neste livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Johannes 8,44. Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre det deres far ønsker. Han har vært en morder fra begynnelsen og står ikke i sannheten; det finnes ikke sannhet i ham. Når han lyver, taler han ut fra sitt eget, for han er en løgner og løgnens far.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Batman & Robin vil gjerne lære om dusjhodene nå, Bidalaka.

 

Ettersom man brutalt skubbet jødene inn i dødskammeret ved hjelp av pisker og kjepper og nazi-brøling - hvilken forskjell gjorde det vel om det var dusjhoder på veggene eller ikke?

 

Bida: er vi fornektere eller benektere? Eller begge deler? Kan du forresten gi eksempler på andre dobbel-ord som slutter i "benekter" og/eller "fornekter"? Du er vel selv en Fallujah-fornekter, er du ikke?

 

 

Nå er det mulig at jeg misforstår deg, men mener du at siden mennesker mange steder ble jaget inn med tvang og mer ressurskrevende og potensielt farlige metoder så er det ulogisk at noen skulle tenke seg om og komme frem til at det kanskje var like lurt å heller lure dem inn? Isåfall ser jeg ikke helt selvmotsigelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Standard BB når det blir fremlagt fellende bevis, "Du er bare dum", så blir det stille fra han.

Om 1 eller 2 sider forsetter han i akkurat likt, men velger fint å overse det fellende beviset.

 

Dette har vel skjedd en 3-4 ganger etterhvert?

Quoter meg selv i dette tilfellet.

Jøsses, jeg hadde helt rett!

Lenke til kommentar

 

Hvorfor forteller du oss ikke hva du mener disse dusjhodene har blitt benyttet til? og hvorfor henger du deg egentlig opp i dem?

 

 

 

Dusjhodene ble ikke benyttet til noe som helst.

 

Dusjhoder, som bare er festet i taket eller veggene, uten å være tilkoblet til noe, er bare en liten del av et større bilde. Det er faktisk du som henger deg opp i dem. Dusjhodene var bare en liten detalj i en større ombygging av Krema II. De ble ikke brukt til noe som helst, det er nettopp det som er poenget. Jeg regner med at du har en solid oppfatning av at Krema II slett ikke ble brukt til å gasse jøder eller andre, korrekt?

 

Da må, i følge deg, disse ombyggingene ha hatt en annen, mer fredelig, hensikt. Derfor lurer jeg på hva du tror SS sin hensikt med disse ombygningene var? Ikke tenk for mye på dusjhodene. Gi oss en hypotese rundt hvorfor man bygde en stor trapp ned, mens de ville ha vekk den praktiske sklia som fra gammelt av var brukt til å lempe ned lik til likkjelleren. Gi oss ditt beste gjett hvorfor de brukte tid og ressurser på å snu dørene, så de vendte utover eller hvorfor de nye dørene var gasstette.

 

Du må være enig i at en eller annen hensikt måtte disse forandringene ha hatt? Jeg tviler på at det bare var en eller annen SS-offiser som fikk et innredningskick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...