Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

 

Hvilke massegraver, hvilke plasser? Hvilket organisk materiale?

 

Kilder?

 

Før jeg gjør leksene dine for deg, synes jeg du kan ta på deg den enkle utfordringen jeg stilte i mitt første innlegg over. Det burde være en smal sak for en garvet kjenner som deg. Jeg siterer:

 

Jeg har et relativt enkelt kontraspørsmål som jeg aldri har fått noe godt svar på fra noen fornektere. Det har seg slik at i 1942 bygde SS om Krematorium II i Birkenau. De snudde dørene i likkjelleren så de vendte utover, de innstallerte gasstette dører, de planla å fjerne likrutsjen, de innstallerte trapper, de satte inn 14 dusjhoder som ikke var koblet videre til noe som helst, og de festet fire metallkurvanordninger under fire tilsvarende hull i taket.

 

Alt dette kan dokumenteres med tyske dokumenter, og mitt spørsmål til dem som tror alt dette er en hoax er da enkelt: Hvorfor gjorde SS det? Hvilken hensikt hadde det? Tyfusofre er for eksempel ganske dårlige til å gå trapper.

Endret av Bidalaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha ha! Gamle gode "profesjonelle propagandist" Bidalaka er på banen. Morsomt. Da må jeg nesten si hallo.

 

Eh, Bidagutt: kan du dokumentere at én eneste jøde døde av gass i konsentrasjonsleirene? Kan du ikke dette så er det greit med dokumentasjon for at én eneste jøde ble dampet ihjel, kokt ihjel, banket ihjel, drept av elektrisk gulv, brent levende eller sprengt av en atombombe. Du vet - de mange mange utryddelsesmetodene tyskerne ble beskyldt for å ha brukt. Gjerne gi eksempel på en jøde som ble til såpe eller lampeskjerm også.

 

Han er en paranoid, kreasjonist-Nazist-Rasist

 

Dette må vel være deg han snakker om, pk2010?

 

He he - introduksjon på party:

 

A: Heisann, hva driver du med?

B: Joda, jeg er paranoid kreasjonist-nazist-rasist.

A: Og du trives med det?

B: Ganske bra. Kan ikke klage.

 

:)

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Dusjhoder = massedrap av jøder i en organisert, industriell skala?

 

Av en eller annen grunn så minnes jeg en Seinfeld episode hvor Kramer kommer i besittele av dusjhoder som er beregnet på elefanter.

 

Du svarte ikke på spørsmålet.

Det gjorde ikke du på mitt heller, du henviste meg heller til denne posten din av særdeles lav kvalitet.

Lenke til kommentar

Bidalaka: *host* Det må du nok prøver å bevise. 100.000 lik forsvinner ikke i løse lufte, det gjøre heller ikke asken eller beina.

De må ha havnet noen plass, noen få forhør er alt som trengs og BAM en haug med bevis.

Hvorfor hendte det ikke?

 

Du spurte ikke om bevis, du stilte spørsmål om hvorfor det ikke fins obduksjonsrapporter, og hvorfor man ikke finner hauger med lik. Jeg gav deg to svært plausible svar. Tror du ikke man blir kvitt ganske mye aske og benmel hvis man har noen måneder på seg, tilstrekkelig med slavearbeidere, nok plass og kanskje ei elv også?

 

Min tur til å stille spørsmål, og det samme går til deg som til pk2010, du kan lese det rett over her. Svar på det, så kan vi jo diskutere massegraver igjen. Som jeg sa til pk, det spørsmålet burde være en smal sak å besvare fyllestgjørende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg husker hvordan jeg selv ble mentalt voldtatt og allerede før fylte 10 trodde på myten om såpestykker laget av jøder.

 

Her kan man se hva de den dag i dag driver på med i de jødestyrte statene.

 

we6ke.jpg

 

http://www.app.com/article/20110311/GETPUBLISHED/103110325/Monmouth-County-Library-teens-participate-in-Holocaust-Butterfly-Project

 

One and a half million. 1,500,000.

 

That's how many children perished in the Holocaust under the Nazis in World War II.

 

In an effort to memorialize the 1.5 million Jewish children lost during the Holocaust, the Holocaust Museum Houston, Texas is collecting 1.5 million handmade butterflies for a special exhibit in 2013. The Monmouth County Library Teen and Young Adult Program will be taking part in this effort.

 

Join us at Butterfly Workshops at eight different Library branches, beginning Monday, March 28, to create as many butterflies as possible for the Holocaust Museum Houston project.

 

All butterflies made with Monmouth County Library will be displayed at the Library Headquarters in Manalapan for Holocaust Remembrance Day at the beginning of May. The butterflies will then be submitted to the Holocaust Museum Houston for its Butterfly display.

 

All teen Butterfly Workshops, for those in grades 6 and up, will begin at 6:30 p.m. and will be held at the following branches:

 

-- Library Headquarters, 125 Symmes Drive, Manalapan: Monday, March 28.

 

-- Colts Neck Library, 1 Winthrop Drive, Colts Neck: Tuesday, March 29.

 

-- Eastern Branch Library, 1001 Route 35 Shrewsbury: Tuesday, March 29.

 

-- Wall Township Library, 2700 Allaire Road, Wall: Wednesday, March 30.

 

-- Allentown Public Library, 16 S. Main Street, Allentown: Thursday, March 31.

 

-- Ocean Township Library, 701 Deal Road, Ocean Township: Thursday, March 31.

 

-- Howell Township Library, 318 Old Tavern Road, Howell: Monday, April 4.

 

-- Marlboro Township Library, Library Court and Wyncrest Drive, Marlboro: Tuesday, April 5.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dusjhoder.

 

Her har vi et paradoks: vitnemål forteller om disse dusjhodene som var satt opp for å lure jødene slik at de ikke skulle stikke av fra gasskammeret.

 

Og samtidig har vi masse andre vitnemål som forteller at nazi-monstrene dyttet og puffet jødene inn i gasskammeret med kjepper, pisker, glefsende hunder og brøling.

 

Altså: om sistnevnte er sant hva trengte man da dusjhodene til?

 

Det er dog faktisk godt mulig at nazistene i en periode hadde dusjhoder. Og ekte dusjer. I dusjrom de satte opp i Krema I i den perioden Krema I var omgjort til bunker. Jeg tipper de hadde minst ett toalett, et par vasker og et par dusjer. Men denne historien om å "lure jødene med falske dusjhoder" er bare patetisk. I likhet med alle de andre løgnhistoriene.

 

Det som er sykt er at denne løgneren fortsatt reiser rundt og forteller påvirkelige småbarn sine fabler.

 

Det er ikke løgn bare fordi hun tjener godt på det.

 

Et sterkt bevis for holocaust, er alle de tusen jødene som overlevde, sine historie som merkelig nok er samstemte.

 

Ha ha. Tviler på at du engang så på videoen. :)

 

Eh - hvilke historier? De med gasskamre og holocausting, eller de uten? De med lampeskjermer og såpe - eller de uten lampeskjermer og såpe? Hva med den historien om at jøder ble skutt for å ha kroppshår eller skitne underbukser?

 

Her har du en historie. Fortell meg hvordan den stemmer overens med ...andre historier:

 

Visste dere at nazistene samlet alt håret fra de gassede på et loft? Og smeltet gulltenner som ble til flere kilo per dag?

 

"The extermination plant contained a hair-drying loft run by fifteen

Orthodox Jews. Spread over the floor, noticed Muller from the

extermination staff, was women's hair of every color:

 

Washing lines were strung across the room. Pegged on these

lines like wet washing were further batches of hair which had

first been washed in a solution of ammonium chloride. When the

hair was nearly dry, it was spread on the warm floor to finish

off. Finally it was combed out by prisoners and put into paper

bags.[40]

 

The SS set up a gold-melting room in the plant. There two dental

technicians soaked the teeth for hours in acid to remove bone and flesh,

and used a blowtorch to melt the gold into molds. They produced as much

as 5 to 10 kilos a day."

 

Fra Nizkor. http://www.polskawal...php?f=36&t=6112

 

Mer gøy:

 

69mirth.jpg

 

72mirth.jpg

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Bidalaka: *host* Det må du nok prøver å bevise. 100.000 lik forsvinner ikke i løse lufte, det gjøre heller ikke asken eller beina.

De må ha havnet noen plass, noen få forhør er alt som trengs og BAM en haug med bevis.

Hvorfor hendte det ikke?

 

Du spurte ikke om bevis, du stilte spørsmål om hvorfor det ikke fins obduksjonsrapporter, og hvorfor man ikke finner hauger med lik. Jeg gav deg to svært plausible svar. Tror du ikke man blir kvitt ganske mye aske og benmel hvis man har noen måneder på seg, tilstrekkelig med slavearbeidere, nok plass og kanskje ei elv også?

 

Nei. Du blir ikke "kvitt det". Ikke som du tror.

Benrestene ville ligge nedover hele jævla elva, samt at man har nok aske til at hele elven vil bli "sotete" ganske langt nedover. Nok til at noen av bøndene videre nedover MÅ ha tatt notis av det.

For det andre ville jordlaget som er gravd opp være rimelig synlig, selv i dag. Med litt beregning burde man også klare å finne hvor mye som er flyttet også.

Det du sier er plausibelt, men på en annen side så mangler vi nok "bevis" til å dra en konklusjon av det.

Uenig?

 

Min tur til å stille spørsmål, og det samme går til deg som til pk2010, du kan lese det rett over her. Svar på det, så kan vi jo diskutere massegraver igjen. Som jeg sa til pk, det spørsmålet burde være en smal sak å besvare fyllestgjørende.

 

Nye dører og ombygging? Ble det brukt så skal det være noen form for bevis for det, ellers så blir det ren gjetting.

Spørsmålet burde heller være: Ble det brukt eller ble det ikke brukt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holocaust-demotivational-3.jpg

 

Hvorfor fremhever du det som ble presentert i en rettsak mot én person, fru Ilse Koch, fra Buchenwald og Majdanek? Det er da slett ingen som bruker det som bevis /for/ Holocaust, så jeg skjønner ikke helt stråmannsargumentasjonen rundt dem. Hvis du da ikke mener det er Ilse Koch som er beskyldt for å ha tatt livet av millioner av jøder, sigøynere, Jehovas Vitner osv?

 

Gjør du det?

 

edit: skrivefeil

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar

we6ke.jpg

 

Smil! Smil! Vi feirer 1.5 millioner jødiske barn som ble til blodige bylter på gasskammergulvet for kjempelenge siden! Så gøy, så gøy!

 

Visste du forresten at massevis av jødebarn ble puttet levende i kjøttkvern for at Himmlers kone skulle lage ferske kjøttkaker? Dette er helt sant. Jeg leste det i en ekte Holocaustbok. Og gråt mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dusjhoder = massedrap av jøder i en organisert, industriell skala?

 

Av en eller annen grunn så minnes jeg en Seinfeld episode hvor Kramer kommer i besittele av dusjhoder som er beregnet på elefanter.

 

Du svarte ikke på spørsmålet.

Det gjorde ikke du på mitt heller, du henviste meg heller til denne posten din av særdeles lav kvalitet.

 

Du klarer altså ikke å besvare mitt enkle spørsmål om ombyggingen av Krematorium II? Man skulle tro det var kjapt gjort, med tanke på at dere mener at Krematoriene bare ble brukt med fredelige hensikter.

 

Men, men, like greit det. Mer erfarne fornektere enn deg har forsøkt seg uten hell, så hvis du gir opp, så er det en ærlig sak det.

Lenke til kommentar

Dusjhoder = massedrap av jøder i en organisert, industriell skala?

 

Av en eller annen grunn så minnes jeg en Seinfeld episode hvor Kramer kommer i besittele av dusjhoder som er beregnet på elefanter.

 

Du svarte ikke på spørsmålet.

Det gjorde ikke du på mitt heller, du henviste meg heller til denne posten din av særdeles lav kvalitet.

 

Du klarer altså ikke å besvare mitt enkle spørsmål om ombyggingen av Krematorium II? Man skulle tro det var kjapt gjort, med tanke på at dere mener at Krematoriene bare ble brukt med fredelige hensikter.

 

Men, men, like greit det. Mer erfarne fornektere enn deg har forsøkt seg uten hell, så hvis du gir opp, så er det en ærlig sak det.

 

Vel, du må gjerne svare på innlegget mitt om dusjhoder. Du finner det lett på forrige side.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...