Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

[

Siden du er såpass opptatt av rekonstruerte bygninger, kanskje du kan fortelle oss hvilken funksjon denne pipen fyller utenom det rent kosmetiske.

 

 

Jeg vet ikke hvilken funksjon pipen har nå, siden hele Krema I ble sprengt av SS, og bygd opp igjen, mer eller mindre nøyaktig av russerne.

 

Hvorfor sprengte SS bygningen forresten, hvis det bare var en uskyldig likkjeller/tilfluktsrom?

 

Noen sa tidligere i tråden at de sprente den i ren paranoia, i frykt for at Russerne skulle bruke den for å tale varmt om den tyske Holocaust :p

Dog, skulle likt å vist selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sprengte den nok fordi at de var redd for å måtte betale erstatning til alle overleverne som ikke ble gasset der.

 

Eller kanskje Dr.Mengele slapp en fis, hvem vet.

 

Så lenge du diskuterer slik er det helt greit. Da vet jeg at ingen tvilende personer blir smittet av det du forsøker å spre.

 

Så stå på.

Lenke til kommentar

Hvilke martyrer dere to er.

 

Så kom med motargumenter mot dem da.

Vis du ikke gjør det, er du en enda værre martyr..

 

Det har jeg gjort på flere sider, som blankt ble oversett. Er dere intereserte kan dere bla dere frem dem selv, da jeg har quotet dem titalls ganger og fikk til svar "pisspreik".

 

Og?

Hvorfor gi opp?

Er "sannheten" så uviktig?

 

Du kan ikke overbevise noen som allerede har bestemt seg. Jeg vet at alle rasjonelle mennesker som leser i denne tråden velger sannheten.

 

Vis du kan bevise at de som allerede har bestemt seg tar feil, skjer det noe veldig moro.

Vis du ikke kan bevise det, så kanskje du tar feil?

Eller kanskje du ikke har troa på "sannheten"?

Og hva gjør en person mer rasjonell enn en annen?

Ingen har rett fordi de har rett, men fordi virkeligheten støtter konklusjonen.

 

Jeg har allerede i flere titalls poster linket til dokument, taler, intervjuer og vitner som alle beviser holocaust. Jeg velger å tro på alle disse hundretalls soldatene som var der, alle offrene, innrømmelsene til SS-soldatene og Officerene, og dokumentene som med et "pent" språk forteller hvordan "deporteringen" skal fungere. Dere velger bilder og "synsing" som bevis, se selv hvor utrolig mange vitner som finnes, hadde dette vært en planlagt løgn ville det før eller siden lekke ut informasjon rundt selve planleggingen av å skape løgnen.

 

De fleste burde se at dette er en rasjonell måte å tenke på.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sprengte den nok fordi at de var redd for å måtte betale erstatning til alle overleverne som ikke ble gasset der.

 

Eller kanskje Dr.Mengele slapp en fis, hvem vet.

 

Så lenge du diskuterer slik er det helt greit. Da vet jeg at ingen tvilende personer blir smittet av det du forsøker å spre.

 

Så stå på.

Det var virkelig den rette ræva som feis.

 

Hvor blir det av detaljkunnskapen om dusjhoder?

Lenke til kommentar

 

Hvilke martyrer dere to er.

 

Så kom med motargumenter mot dem da.

Vis du ikke gjør det, er du en enda værre martyr..

 

Det har jeg gjort på flere sider, som blankt ble oversett. Er dere intereserte kan dere bla dere frem dem selv, da jeg har quotet dem titalls ganger og fikk til svar "pisspreik".

 

Og?

Hvorfor gi opp?

Er "sannheten" så uviktig?

 

Du kan ikke overbevise noen som allerede har bestemt seg. Jeg vet at alle rasjonelle mennesker som leser i denne tråden velger sannheten.

 

Vis du kan bevise at de som allerede har bestemt seg tar feil, skjer det noe veldig moro.

Vis du ikke kan bevise det, så kanskje du tar feil?

Eller kanskje du ikke har troa på "sannheten"?

Og hva gjør en person mer rasjonell enn en annen?

Ingen har rett fordi de har rett, men fordi virkeligheten støtter konklusjonen.

 

 

Jeg har allerede i flere titalls poster linket til dokument, taler, intervjuer og vitner som alle beviser holocaust. Jeg velger å tro på alle disse hundretalls soldatene som var der, alle offrene, innrømmelsene til SS-soldatene og Officerene, og dokumentene som med et "pent" språk forteller hvordan "deporteringen" skal fungere. Dere velger bilder og "synsing" som bevis, se selv hvor utrolig mange vitner som finnes, hadde dette vært en planlagt løgn ville det før eller siden lekke ut informasjon rundt selve planleggingen av å skape løgnen.

 

De fleste burde se at dette er en rasjonell måte å tenke på.

 

Jeg tror du burde se over hva som er i mot din egen bunke med bevis.

Spesielt at den mangler fysiske bevis.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Det er selvsagt logisk at enhver bygning som sprenges sprenges fordi den er gasskammer.

 

Akkurat som det er logisk at alle bygninger med krematorieovner = gasskammer. Alle bygninger i hele verden. En sprengt bygning med krematorieovner er dobbelt bevis for gasskammer.

 

Hvem kan vel argumentere mot disse solide bevisene for at nøyaktig 6 millioner uskyldige, hjelpeløse og lidende jøder ble systematisk utryddet av tyskerne i andre verdenskrig?

 

Enhver bygning med dusjhoder er også gasskammer. Enda verre: om man fjerner dusjhodene etterpå.

 

Ojamej ja - for et fjell av solide Holocaustbeviser. Så langt har vi:

 

1. Masse overlevere som tyskerne glemte å gasse.

2. En god del som døde av tyfus før tyskerne rakk å gasse de.

3. En sprengt pipe.

4. Dusjhoder som kom og forsvant.

5. Irene Zisblatts bok om diamanter, "Diamonds are forever."

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

 

Det var virkelig den rette ræva som feis.

 

Hvor blir det av detaljkunnskapen om dusjhoder?

 

Du vil at jeg skal forklare deg hvordan et dusjhode fungerer? De er ganske enkle konstruksjoner. Vel, det kan jeg gjøre hvis du ikke har skjønt det ennå, men poenget i denne sammenhengen var at de /ikke/ fungerte. 14 stk faktisk, i Krema II. Ingen av dem fungerte.

 

Så hvorfor ble de installert egentlig? Kan du forklare meg det? Forklar meg gjerne da også hvorfor tyfusofre trenger trapper. Og de andre punktene i mitt spørsmål. Det er din tur til å svare nå tror jeg, nå som vi har en god frem-og-tibake etablert her.

Lenke til kommentar

Om denne Himmlertalen fant jeg følgende:

 

Det er mulig det er vanskelig å bevise at dokumenter er ekte, men det finnes jo ytringer fra nazister under krigen som er allment kjent og bekrefter deres hensikt å utrydde jødene. Ta Himmlers tale i Posen fra 1943.

 

Himmler holdt angivelig to taler i Posen i oktober 1943 (den 4 og den 6). Ingen av disse ble publisert og vi kjenner bare innholdet gjennom dokumenter som de allierte har lagt frem. Arthur Butz i sin "the Hoax of the twentieth Century" drøfter dette, og det samme gjør Wilhelm Stäglich i sin "Der Auschwitz Mythos". Den angivelige tekst til talen i Posen 4 oktober 1943 utgjør del av dokument 1919-PS i International Military Tribunal (IMT) -dokumentasjonen. Den ble altså først gjort kjent for verden gjennom krigsforbryterprosessene i Nürnberg. De belastende stedene står omtrent midtveis under overskriften "Die Judenevakuierung". Her snakkes det om å utrydde (ausrotten) og avlive (umbringen) jødene. Noen har foreslått at disse ord her ikke skal oversettes og tolkes som fysisk utryddelse, massedrap, men jeg tror denne forklaring er gal.

 

Dokumentet sies (i prosessbeskrivelsen) å ha blitt funnet i Rosenbergs arkiv. Han ble aldri spurt om dette, men han ble spurt om et annet dok, 3428-PS, som også skal ha blitt funnet i hans arkiv, og benektet at han hadde det dok der. I saken mot SS General Gottlob Berger ble denne spurt om Posnan-talen som han hadde hørt, og han sa at 1919-PS ikke kunne være en riktig gjengivelse da han kunne huske at en del av talen hadde berørt visse belgiske og nederlandske SS-førere, og det finnes ikke i 1919-PS. Han sa også at han var sikker på at Himmler ikke hadde snakket om å utrydde jødene; møtet gjaldt forholdet mellom Waffen-SS og politiet.

 

Talen er på de kritiske stedene usammenhængende og synes sammensatt av brokker fra andre ytringer eller fra den autentiske talen ved klipping og liming. De omhandler vidt forskjellige hændelser; ved siden av jødeevakueringen også innsatsgruppenes bandebekjæmpelse og jøde-opprørene i Sobibor, Treblinka (høsten 1943) og i Warschawa-ghettoen (april/mai 1943). La oss se på det mest belastende utsagnet:

 

"Ich meine jetzt die Judenevakuierung, die Ausrottung des jüdischen Volkes. Es gehört zu den Dingen, die man leicht ausspricht. - „Das jüdische Volk wird ausgerottet“, sagt ein jeder Parteigenosse, „ganz klar, steht in unserem Programm, Ausschaltung der Juden, Ausrottung, machen wir.“"

 

Da det ikke finnes tyske NS-dokumenter som uttrykker plan eller hensikt å utrydde jødene, hævdes det av holocaust-hetserne at "nazistene" benyttet et dekksprog hvor alle ord betyr noe annet. Det finnes ikke belegg for dette, men hetserne har aldri følt seg hemmet av mangel på bevis, de bare sier det som om det var en kjensgjerning. Citatet ovenfor legger opp til dette, hvor jødeevakuering likestilles med utryddelse av jødefolket. Hvis dette var et offisielt tysk dokument i original måtte man ta dette alvorlig, men det er ikke det, det er bare et skriftstykke som de allierte, ivrig opptatt med å demonisere nasjonalsosialistene, tillegger Himmler som del av en tale. At Himmler skulle ha blottlagt utryddelsen, når vi for argumentets skyld antar at den fant sted, for en stor forsamling tilhørere og attpåtil latt talen nedtegne og lydfæste, strider mot hetsernes påstand om at utryddelsen var strengt hemmelig og bare ble meddelt noen få utvalgte. Det samme gjør utsagnet om at enhver partifælle snakket om at "jødefolket blir utryddet". Det gjorde de ikke, og hadde de gjort det ville det straks ha blitt kjent i utlandet og av utlændinger i Tyskland. Ingen snakket om det. Derfor kunne også tyskerne efter krigen bedyre at de intet visste. Endelig dette vås om at utryddelsen står i NSDAPs program! I programmet av 24 februar 1920 (som aldri ble ændret) er jødene nævnt to ganger: I punkt 4 hvor det heter "Staatsbürger kann nur sein, wer Volksgenosse ist. Volksgenosse kann nur sein, wer deutschen Blutes ist, ohne Rücksichtnahme auf Konfession. Kein Jude kann daher Volksgenosse sein." Altså: ingen jøde kan være tysk folkefælle. I punkt 24 heter det blant annet "Sie bekämpft den jüdisch-materialistischen Geist in und außer uns", altså at partiet bekjæmper den jødisk-materialistiske ånd i og utenfor oss. Ikke engang "Ausschaltung" er nævnt i programmet, og å likestille dette med utryddelse er bakvaskelse og hets mot partiet som ingen nasjonalsosialist ville ha begått.

 

Hvis Himmler hadde holdt en så bakvaskende og kriminell tale kan vi være sikre på at noen, om ikke alle, ville ha klaget til Hitler, og så ville Himmler ha blitt avsatt og arrestert. Ingen NS-mann ville ha hørt på slikt vås uten å fylles av den dypeste forakt for taleren. Dette utdrag (og mye annet i denne tekst) er et speilbilde av jødepropagandaen og det er utelukket at Himmler kan ha sagt dette. Det er også en kjensgjerning at ingen hittil har kunnet oppdage spor efter tiltak for å utrydde jødene; tvertimot peker sporene i en annen retning.

 

For talen av 6 oktober gjelder det samme som for denne av 4 oktober. Forøvrig vil jeg gjerne henvise til David Irving's vitnemål som sakkyndig i prosessen mot Ernst Zündel i Kanada i 1988 hvor han ble spurt om Posen-talene. Irving hadde undersøkt originalene og funnet:

 

"This was the language that Himmler used and I arrived at the very strange discovery when I looked at the transcript of both those speeches that those two pages [de belastende] had been retyped at some other date. I can't say whether it was retyped before or after the bulk of the speech, but they had been typed by a different secretary on a different typewriter using different carbon paper. Obviously you only discover this if you look at the original documents which the average historian is not patient enough to do. They had been retyped and they had been repaginated in pencil at that point..."

 

Nok et stærkt belegg for at transkriptene av talene er forfalskede. Jeg tror ikke det finnes noen Himmler-tale fra krigens dager som ikke er forfalsket. I almenhet har nok bare offentlige taler som ble gjengitt på trykk i dagblader og bøker allerede under krigen eller før unngått forfalskning.

 

Men hvordan kan du benekte ektheten av Himmlers tale i Posen [4 oktober]? Den finnes jo i lydopptak!

 

Det er riktig at det finnes et lydopptak av denne talen, her et 5 minutters utdrag, men det finnes intet belegg for at den som taler er Himmler, på ett unntak nær. Opptaket ble brukt allerede under Nürnberg-prosessene og har dokid NO-5909. De skal også ha blitt funnet i Rosenbergs arkiv og ble brukt mot Gottlob Berger som allerede nævnt. Et meget kort utdrag ble spilt i retten og Berger spurt om det var Himmlers stemme, noe han benektet. Så skal det samme utdrag ha blitt spilt igjen med samme spørsmål, og Berger svarte da at "det kunne være Heinrich Himmlers stemme". Dette ene utsagn er alt som finnes til støtte for at det er Himmler som taler. Berger sa ikke at det var Himmlers stemme, bare at han ikke kunne utelukke det. Dessuten var det ikke de belastende stedene som ble spilt for ham. Vi må derfor være våkne for svindel: Var det en skuespiller som talte første gang et utdrag ble spilt, og Himmler annen gang, da det samme utdrag angivelig ble spilt på ny? Aktoratet spilte så de belastende stedene, men Berger ble ikke spurt på ny om stemmen. Ingen annen er heller blitt spurt. Og ingen har prøvd å avgjøre om stemmen er Himmlers ad teknisk vei.

 

Hvis du hører på utdraget vil du kanskje forstå at stemmen er så fjern og forstyrret, dens harmoniske egenart så utvisket at det er umulig å avgjøre spørsmålet ut i fra lyden alene. Det kan også være årsaken til at Berger ikke kunne utelukke Himmler. Lyden er dårligere enn i gammeldags telefon. Det er en kjent sak at man lett tar feil av stemmer i telefonen, at far og sønn forveksles. At lyden i telefonen er såpass dårlig er blitt brukt til å narre folk og utgi seg for en annen. I 1995 klarte Pierre Brassard å narre dronningen av Storbritannia til å tro at han var Jean Chrétien, Kanadas statsminister, og snakket med henne i et helt kvarter. Talestilen og målføret kan en skuespiller lett imitere. Jo mer hans stemme ligner på Himmlers jo bedre må opptaket være for å kunne skille. I dette tilfælle vil jeg tro at det er umulig. Det er altså fullt mulig at stemmen ikke er Himmlers, og ut i fra talens innhold er det så godt som sikkert."

 

Løgnindustrien Holocaust

Lenke til kommentar

Må si at hvis det som OP står for faktisk er sant, så må jeg innrømme at myndighetene i diverse land er utrolig flinke til å få millioner av mennesker i alle verdens land til å fortelle samme løgn i over 70 år. De kan ikke få til ting som økonomi, mat, jobber, likestilling o.l., men å få alle disse menneskene til å fortelle samme løgn klarer de lett som bare det!

 

Gjør meg også veldig trist at bestemor har løyet for meg hele livet og var egentlig på en fire år lang ferie, mens hun hele tiden har sagt at hun har var i en konsentrasjonsleir på den tiden :( Og bestefar da! Han har liksom kjempet mot disse "naziene" og frigjort fanger, men har nok heller bare kost seg med sin alternative familie!

 

Takk for at du har tatt deg tiden med å søke opp disse videoene og sitatene, på tide at noen gjorde skikkelig research om "Holocaust"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bestemor....

 

Utrolig hvor mange som overlevde disse dødsleirene.

 

Ja sannerlig - overlevere har vi ingen manko på, men hvem var det egentlig som døde?

 

6.jpg

 

Denne lille hjerteknuseren? Vel, hun døde jo av tyfus. I tysk sykeseng. Ingen kastet henne i gassovnen.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

bestemor....

 

Utrolig hvor mange som overlevde disse dødsleirene.

 

Ja sannerlig - overlevere har vi ingen manko på, men hvem var det egentlig som døde?

 

6.jpg

 

Denne lille hjerteknuseren? Vel, hun døde jo av tyfus. I tysk sykeseng. Ingen kastet henne i gassovnen.

 

Hvordan kan du være så kald? Uansett hvis du mener de ikke ble gasset, kan du ikke nekte på at de ble stablet sammen i trange senger og tog, de sultet, overarbeidet og døde av sykdommer som nazistene kan ta på seg skylden for pga av manglende næring og hygiene.

Du trenger hjelp.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som til syvende og sist vil felle myten om Holocaust er at jødene ikke har noen samlet historie, dvs de er ikke enige seg i mellom, de har bare en haug med individuelle løgner som har blitt servert i forventning av ytelser, goder og kompensasjon.

 

Fremtiden kommer til å stille høyere krav til dokumentasjon enn hva som til nå har vært standarden. Dette er uungåelig. Det eneste som kan hindre dette er å fremme drakonske lover som f.eks "hat-regler", begrensning av ytringsfriheten und so weiter og vi vet at de nå aktivt prøver på dette i et nyttesløst forsøk på å triumfere over sannheten.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Rzt_leS1GcE&feature=channel_video_title

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Propaganda kalles dette.

 

-------

 

The Morgenthau Plan In The Holocaust Myth

 

 

How the Psychological Warfare Dept. promoted German

de-industrialization with a "factory of death" motif

 

 

The Morgenthau Plan actually influenced the content of the holocaust myth. This article explains how and why, and gives 6 examples.

 

At the end of WWII in Europe, the Allied Psychological Warfare Department was given the task of changing two German viewpoints believed to be in the way of post-war peace:

 

A) Many Germans still liked Hitler and Nazism.

B) The Germans didn't like the idea of their country being converted into an agricultural country via deindustrialization as set forth in the Morgenthau Plan. The German public widely knew about the plan because the Nazi government, before its collapse, had publicized it.

 

So Psychological Warfare changed its name to Information Control and pushed the holocaust myth with a "factory of death" twist as a way to take on these two problems. The personal message to an individual German went something like this:

 

"Hitler did a terrible thing you didn't know about, but you should have known about it. If you'd only opened your eyes it was obvious and now you should feel ashamed. Hitler used German industry to kill the Jews and others, as factories can be easily converted to evil purposes." (1)

 

Information Control's "factory of death" conception of the holocaust also resonated well with the narrative of communism defeating Nazism. Communists saw Nazism as capitalism on steroids, and the communist ideal of a worker's paradise contrasted nicely with a factory of death. (2)

 

Most people believe that the Morgenthau Plan was a flukey idea that was never implemented because it was too harsh and extreme. But in fact a watered down and disguised version of the Morgenthau Plan was put into effect in April 1945 as "Joint Chiefs of Staff Directive 1067" (JCS 1067) which American military governors were obligated to follow starting with Eisenhower, and which the American public initially didn't know about because it was secret. It had many features designed to keep the German people in a suffering state. Besides limiting factory production and in some cases ordering the dismantling of factories which had not been bombed, it "cut from underneath" the economic and financial underpinnings needed for large-scale rebuilding projects. (10)

 

But as the Cold War came into existence, the Morgenthau Plan eventually lost out to an opposing philosophy represented by the Marshall Plan of 1947: 13 billion in aid for rebuilding Western Europe's war-torn industry and economy, in part to help as a bulwark against communism. West Germany, though not the primary beneficiary, was included. It was a policy change that went from being ordered not to help the West German economy, to actively trying to help it. But it didn't happen until two miserable post-war years for the Germans during which time the Nuremberg Trials happened, and Information Control ran all media in West Germany. A point for this article is that the holocaust myth was consolidated under the Morgenthau Plan period, not the Marshall Plan period. A time when Information Control worked "industrial horror" into the myth as a way to have the Germans not be hostile to deindustrialization. The legacy is that there are still weird features of the holocaust myth that come from this.

 

Mer her: http://www.holocaustdenialvideos.com/morgenthau/

 

Man holder på med akkurat samme greiene i dag:

 

psychological_operations_us_army_photosculpture-p153775580526980030q9l0_400.jpg

 

0412-statuescene2.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=yLQvazlknkY

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan du være så kald? Uansett hvis du mener de ikke ble gasset, kan du ikke nekte på at de ble stablet sammen i trange senger og tog, de sultet, overarbeidet og døde av sykdommer som nazistene kan ta på seg skylden for pga av manglende næring og hygiene.

Du trenger hjelp.

 

Niks - jeg er ikke kald. Poenget er at jeg ikke syns man skal ha sympati for 6 millioner som aldri døde, man skal ikke ha sympati for løgnere og svindlere, og man skal ikke ha sympati for krigsprofitører, bøller og tyranner.

 

Anne Frank og alle andre ekte ofre for krig og elendighet har jeg derimot sympati for. Uansett etnisitet eller religion.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...