Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise..

 

Hørt om noe som heter "Google"?

 

 

 

Så, hvis jeg finner et par sprø nordmenn som sier noe sinnssykt så er automatisk alle nordmenn sprø? Nei, dere for holde dere til de offisielle tallene og ikke forsøke å tillegg oss meninger vi ikke har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise..

 

Hørt om noe som heter "Google"?

 

 

 

Så, hvis jeg finner et par sprø nordmenn som sier noe sinnssykt så er automatisk alle nordmenn sprø? Nei, dere for holde dere til de offisielle tallene og ikke forsøke å tillegg oss meninger vi ikke har.

 

Så nå har du begynt å diskreditere vitnemål og ikke-benektende Holocaust-nettsider, Dux?

 

Antall mennesker som ble gasset per gang i følge Holocaust-bekreftende nettsider:

 

700: http://www.lastrefug...hwitz_page1.htm

 

1000-1200: http://www.deathcamp..._treblinka.html

 

1000-1200: http://www.fpp.co.uk...ocs/Tesch1.html

 

700-800: http://www.neveragain.org/1942A.htm

 

Hvilke offisielle tall snakker du om, forresten?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva hadde jødene gjort? Vel, i følge Hitler konspirerte jødene sammen med England, USA og Sovjet om å ødelegge Tyskland, Europa, og egentlig hele resten av verden også. Nei, ikke vanlige herr og fru jøde nedi gata, men mektige og kolossalt pengesterke sionist-jøder.

 

Jeg er helt enig med Hitler i at en slik jødisk konspirasjon, eller en konspirasjon som i høy grad bestod av jøder, eksisterte både dengang og i dag.

 

Er det rett å sende vanlige og mer eller mindre greie jøder i konsentrasjonsleir? Nei, det er det gjerne ikke, men det er ikke det som diskuteres, er det vel? Det som er det "hete temaet" her på tråden er dette med at Hitler skal ha utryddet 6 millioner jøder - for det meste i gasskamre. Noe jeg aldri har sett beviser for.

 

------------------------------

 

Om jeg benekter hva......? Joda, jeg mener så absolutt at disse 6 millionene aldri eksisterte. Og derfor kan de heller ikke ha blitt holocaustet i gasskamrene. Går ikke å gasse mennesker som ikke eksisterer.

 

Synes logikken er fraværende, det var flere konspirasjoner mot hitler, fra hans egne folk, som mest sannsynlig var av arisk rase. Hvorfor tok han ikke alle av arisk rase til fange. Hitler blir kalt vestens helt og tysklands store sønn. Er alle jøder kollektivistiske? Og tenker likt? Hva har jøder i Norge med konspirasjoner mot Tyskland som foregikk i USA? Ser du ikke at hele dette "sende-jødene-i-konspirasjonsleir" opplegget er helt inhumant og uforsvarlig?

 

Jeg har aldri forstått det slik at mesteparten ble gasset ihjel, har alltid trodd at de fleste sultet ihjel, eller arbeidet seg ihjel, eller frøs ihjel.

 

Hva med medisinske forsøk på jøder, har ikke det skjedd heller.

 

Beklager virkelig men å link til masser av Youtube videor kjøper ikke meg. Å kalle Hitler "Vestens store helt" er rimelig historieløst da han framprovoserte andre verdenskrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, hvis jeg finner et par sprø nordmenn som sier noe sinnssykt så er automatisk alle nordmenn sprø? Nei, dere for holde dere til de offisielle tallene og ikke forsøke å tillegg oss meninger vi ikke har.

 

En ting som jeg finner litt morsomt er at hver gang Belzebob poster filmer av såkalte vitner som sier helt vanvittige ting så blir det bagatellisert fra deg.

 

Poster du en film, eller lenker til en bok med vitner som støtter holocaust så er Belzebob en som ignorerer "bevis".

 

Siden vitnesbyrd ikke funker noen av veiene er vi vel tilbake på stadiet hvor kun tekniske bevis er godt nok?

 

Finnes det noen tekniske bevis?

 

Ingen bevis, ingen sak, enkelt og greit....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fikk forresten GM250 svar på spørsmålet sitt? (hvilken historiebok sier at tyskerne gasset 500 stk i et rom?). Det er skammelig at dere faktisk må dikte opp påstander som dere vet dere kan motbevise..

 

Hørt om noe som heter "Google"?

 

 

 

Så, hvis jeg finner et par sprø nordmenn som sier noe sinnssykt så er automatisk alle nordmenn sprø? Nei, dere for holde dere til de offisielle tallene og ikke forsøke å tillegg oss meninger vi ikke har.

 

Så nå har du begynt å diskreditere vitnemål og ikke-benektende Holocaust-nettsider, Dux?

 

Antall mennesker som ble gasset per gang i følge Holocaust-bekreftende nettsider:

 

700: http://www.lastrefug...hwitz_page1.htm

 

1000-1200: http://www.deathcamp..._treblinka.html

 

1000-1200: http://www.fpp.co.uk...ocs/Tesch1.html

 

700-800: http://www.neveragain.org/1942A.htm

 

Hvilke offisielle tall snakker du om, forresten?

 

På den ene siden står det jo "Summarised below by David Irving", og det sier sitt.. Det eksisterer garantert folk som påstår at man gasset 700 stk på en gang, men det betyr ikke at alle fornuftige mennesker deler den oppfatningen. Jeg skal heller ikke utelukke at det finnes dokumenter som påstår dette, men jeg kan godt lage et dokument hvor jeg påstår at jeg har flydd til månen uten at det gjør det sant. Det jeg i all hovedsak tror er at disse nettsidene er enten A) idiotiske mennesker som overdriver eller B) "kritikere" som fabrikkerer argumenter eller C) "kritikere" som utnytter det faktum at noen få mennesker har overdrevet når de uttalte seg om kapasiteten til ETT gasskammer. Så vidt jeg forstår det er det fysisk umulig å få 1200 mennesker inn i de rommene.

 

Jeg skal se om jeg finner noen offisielle tall til deg i morgen.

Lenke til kommentar

sneipen

 

Hitler er ikke min helt. Jeg føler ikke noe behov for å "hvitvaske" han. Helt enig i at det ikke er hyggelig med konsentrasjonsleirer, tvungen deportasjon osv.

 

Du svarte forresten ikke på mine spørsmål. Viser deg noen bilder:

 

Deporterte jøder:

begynner.jpg

 

Deporterte tyskere:

vertreib.jpg

 

Tysk konsentrasjonsleir:

arbeid4.jpg

 

Amerikansk konsentrasjonsleir:

us_konsentrasjonsleir.jpg

 

------------

 

Altså, ingenting unikt med hverken deportasjon/fordrivelse av bestemte folkegrupper eller konsentrasjonsleirer. Det unike med historien om andre verdenskrig er dette med at Hitler utryddet 6 millioner uskyldige, forsvarsløse jøder i gasskamre og kremerte de etterpå. Bare fordi han var så slem. Ja, og så har vi lampeskjermhistoriene, Mengele som sprøytet blåfarge inn i småbarns øyne uten bedøvelse osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg benekter hva......? Joda, jeg mener så absolutt at disse 6 millionene aldri eksisterte. Og derfor kan de heller ikke ha blitt holocaustet i gasskamrene. Går ikke å gasse mennesker som ikke eksisterer.

 

Jeg er fullstendig norsk, og jeg vet om 2 jøder som mistet livet i gasskamrer i Tyskland i begynnelsen av 40-tallet. De fantes.

Lenke til kommentar

Om jeg benekter hva......? Joda, jeg mener så absolutt at disse 6 millionene aldri eksisterte. Og derfor kan de heller ikke ha blitt holocaustet i gasskamrene. Går ikke å gasse mennesker som ikke eksisterer.

 

Jeg er fullstendig norsk, og jeg vet om 2 jøder som mistet livet i gasskamrer i Tyskland i begynnelsen av 40-tallet. De fantes.

 

At de er døde kan du nok bevise. Men kan du bevise at de døde i gasskamre? Kan du bevise at tyskerne myrdet dem?

 

Selvfølgelig hevder jeg ikke at ingen jøder døde i andre verdenskrig.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, hvis jeg finner et par sprø nordmenn som sier noe sinnssykt så er automatisk alle nordmenn sprø? Nei, dere for holde dere til de offisielle tallene og ikke forsøke å tillegg oss meninger vi ikke har.

 

En ting som jeg finner litt morsomt er at hver gang Belzebob poster filmer av såkalte vitner som sier helt vanvittige ting så blir det bagatellisert fra deg.

 

Poster du en film, eller lenker til en bok med vitner som støtter holocaust så er Belzebob en som ignorerer "bevis".

 

Siden vitnesbyrd ikke funker noen av veiene er vi vel tilbake på stadiet hvor kun tekniske bevis er godt nok?

 

Finnes det noen tekniske bevis?

 

Ingen bevis, ingen sak, enkelt og greit....

 

Kan vi være så snille å IKKE LYVE? Jeg har ikke postet en eneste YouTube-video, jeg. Jeg har heller ikke henvist til så mange nettsider, og hvis jeg har gjort det så har jeg opplyst klart og tydelig om svakhetene jeg føler eksisterer. Du skal faktisk få en premie av meg hvis du klarer å finne et eneste innlegg hvor jeg poster en YouTube-video som bevis for Holocaust.. Jeg synker nemlig ikke så lavt.

 

Problemet i denne debatten, bortsett fra at vi ikke har nok kunnskap og at vi ikke har nok kilder, er at vi er uenige om bevisbyrden. Den fornuftige delen av verden forstår at ting kan bevises selv om man ikke har det på videokamera (noe som ikke var veldig normalt på 40-tallet), men dere er tydeligvis ikke fornøyde med noe annet enn et videobevis av hele gassingen. Hvis vi hadde levd etter deres normer her i verden så skulle jammen meg jeg tydd til kriminalitet, for da kunne jeg sluppet unna med det meste!

Lenke til kommentar

Altså, ingenting unikt med hverken deportasjon/fordrivelse av bestemte folkegrupper eller konsentrasjonsleirer. Det unike med historien om andre verdenskrig er dette med at Hitler utryddet 6 millioner uskyldige, forsvarsløse jøder i gasskamre og kremerte de etterpå. Bare fordi han var så slem. Ja, og så har vi lampeskjermhistoriene, Mengele som sprøytet blåfarge inn i småbarns øyne uten bedøvelse osv.

 

Det unike er ikke at 6 millioner uskyldige døde, det er absolutt ikke unikt. Det unike er at et bestemt folkeslag, en "rase", ble forsøkt utryddet. Og logikken bak dette var helt fraværende. Du sier at det ikke var noe spesielt ved konsentrasjonsleirene til tyskerne, hvis jeg linker til fotografier av utmagrede jøder i fangedrakter i tyske konsentrasjonsleire, hva sier du da? At Russerne sultet dem ut før de tok bilde av dem?

 

Nå har ikke jeg lest "Mein Kampf" men er det ikke ganske tydelig i den boka at han ønsker å utrydde jødene og slaverne som raser?

 

Hvilket spørsmål som jeg ikke svarer på er det du sikter til? Det om Judea erklærer krig var ikke kjent for meg, men visste ikke at det gikk ann å erklære krig mot et helt folkeslag. Slik som nazi-tyskland påståelig gjorde

Endret av sneipen92
Lenke til kommentar

Sukk... Hele poenget er jo at nazistene drepte jøder i hemmelighet. Hvis du forventer byråkratisk dokumentasjon vil selvsagt bevisene ikke være til stede.

Det vi derimot har er vitner, tusenvis på tusenvis av vitner. Men de vil ikke dere idioter prate om.

 

Jeg har sitert massevis med vitner. Du har ikke fulgt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

BelzeBob: jeg kan egentlig ikke bevise noe som helst relatert til det.

 

Fant forresten noe interessant på den ene linken din lengre oppe

 

August 19, 1942: Another 6,000 Jews arrive at Belzec. As they undressed and then marched naked, they are told that the men have to work on houses and roadways, that the women wouldn't need to worry about anything other than housework. Then they were led into the death chambers, seven to eight hundred at a time. A diesel truck's exhaust was funneled into the room. After 30 minutes, each group was dead. Packed together and still standing in death, families holding hands, the Jews were separated. Dentists knocked their teeth out looking for gold.

 

Bemerk setningen "A diesel truck's exhaust was funneled into the room. After 30 minutes, each group was dead". Lignende argumenter har jeg ved flere anledninger brukt mot dine påstander om at (ca) "det var fysisk umulig å lage et hermetisk lukket gasskammer" og "utlufting/tømming av kammeret i ettertid var altfor tidkrevende"..

Lenke til kommentar

Sukk... Hele poenget er jo at nazistene drepte jøder i hemmelighet. Hvis du forventer byråkratisk dokumentasjon vil selvsagt bevisene ikke være til stede.

Det vi derimot har er vitner, tusenvis på tusenvis av vitner. Men de vil ikke dere idioter prate om.

 

Jeg har sitert massevis med vitner. Du har ikke fulgt med.

 

Du har ikke kommet med et eneste nøytralt vitne som har vært tilstede. Ikke ett.

Lenke til kommentar

 

Husk også at 20.000 ble sprengt i filler av en atombombe. Se vitnemålet fra Nuremberg noen innlegg tilbake.

 

 

Jeg har til nå holdt meg unna deg, siden vi har vært frem og tilbake med påstandene dine flere ganger, men siden du fortsetter ufortrødent å spre usannheter, så får jeg ta et tak igjen.

 

Påstanden over er bare tøys, og et resultat av sedvanlig sitatfusk fra din side. Hva med å sitere litt mer enn akkurat de setningene dine du vil ha frem?

 

Din påstand, så vidt jeg skjønner det, er at historier om kjernevåpen brukt til å ta livet av 20 tusen jøder er ville propagandahistorier fra de allierte, og dermed sår det tvil om hele prosessen ved Nürnberg, ikke sant?

 

Sannheten, om man leser litt foran og bak sitatet ditt, er at aktor Jackson vil sjekke om Speers hadde hørt det feltryktet som visstnok hadde gått om tyske supervåpen. Slike rykter ble satt ut i flere sammenhenger, for å styrke moralen hos folket. Jackson visste godt at slike våpen ikke fantes, og påstod det heller ikke.

 

Siterer man litt mer grundig blir dette ganske så tydelig.

 

Jackson: Now, I have certain information, which was placed in my hands, of an experiment which was carried out near Auschwitz and I would like to ask you if you heard about it or knew about it. The purpose of the experiment was to find a quick and complete way of destroying people without the delay and trouble of shooting and gassing and burning, as it had been carried out, and this is the experiment, as I am advised. A village, a small village was provisionally erected, with temporary structures, and in it approximately 20,000 Jews were put. By means of this newly invented weapon of destruction, these 20,000 people were eradicated almost instantaneously, and in such a way that there was no trace left of them; that it developed, the explosive developed, temperatures of from 400 degrees to 500 degrees centigrade and destroyed them without leaving any trace at all.

 

Do you know about that experiment?

 

Speer: No, and I consider it utterly improbable. If we had had such a weapon under preparation, I should have known about it. But we did not have such a weapon. It is clear that in chemical warfare attempts were made on both sides to carry out research on all the weapons one could think of, because one did not know which party would start chemical warfare first.

 

Jackson: The reports, then, of a new and secret weapon were exaggerated for the purpose of keeping the German people in the war?

 

Speer: That was the case mostly during the last phase of the war. From August, or rather June or July 1944 on I very often went to the front. I visited about 40 front-line divisions in their sectors and could not help seeing that the troops, just like the German people, were given hopes about a new weapon coming, new weapons and wonder-weapons which, without requiring the use of soldiers, without military forces, would guarantee victory. In this belief lies the secret why so many people in Germany offered their lives, although common sense told them that the war was over. They believed that within the near future this new weapon would arrive.

 

Dette har jeg fortalt deg tidligere, BelzeBob, men du lærer ikke, og du fortsetter å spre informasjon du /vet/ er usann. Det er uhederlig debatteknikk.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan vi være så snille å IKKE LYVE? Jeg har ikke postet en eneste YouTube-video, jeg. Jeg har heller ikke henvist til så mange nettsider, og hvis jeg har gjort det så har jeg opplyst klart og tydelig om svakhetene jeg føler eksisterer.

 

Jeg beklager, sorry.. jeg uttrykte meg litt klønete og så sto du nærmest i det øyeblikket. Jeg har ikke noe grunnlag for å peke deg ut som noen synder her...

 

 

Problemet i denne debatten, bortsett fra at vi ikke har nok kunnskap og at vi ikke har nok kilder, er at vi er uenige om bevisbyrden. Den fornuftige delen av verden forstår at ting kan bevises selv om man ikke har det på videokamera (noe som ikke var veldig normalt på 40-tallet), men dere er tydeligvis ikke fornøyde med noe annet enn et videobevis av hele gassingen. Hvis vi hadde levd etter deres normer her i verden så skulle jammen meg jeg tydd til kriminalitet, for da kunne jeg sluppet unna med det meste!

 

Tekniske funn på stedet ville jo også stått rimelig stødig da.

 

Som et gasskammer som har funksjonaliteten som behøves til eksempel, eller et krematorium som kan svelge unna det antallet som de påstår.

 

Eller en plan for oppdraget. Siden tyskerne hadde en plan for hver eneste skrue så er det jo litt spesielt at dette gigantprosjektet ikke hadde en eneste plan.

 

Og hva med de vitnene som snakker om kino, penger, teater osv??

 

Er de også skrullinger??

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, ingenting unikt med hverken deportasjon/fordrivelse av bestemte folkegrupper eller konsentrasjonsleirer. Det unike med historien om andre verdenskrig er dette med at Hitler utryddet 6 millioner uskyldige, forsvarsløse jøder i gasskamre og kremerte de etterpå. Bare fordi han var så slem. Ja, og så har vi lampeskjermhistoriene, Mengele som sprøytet blåfarge inn i småbarns øyne uten bedøvelse osv.

 

Det unike er ikke at 6 millioner uskyldige døde, det er absolutt ikke unikt. Det unike er at et bestemt folkeslag, en "rase", ble forsøkt utryddet. Og logikken bak dette var helt fraværende. Du sier at det ikke var noe spesielt ved konsentrasjonsleirene til tyskerne, hvis jeg linker til fotografier av utmagrede jøder i fangedrakter i tyske konsentrasjonsleire, hva sier du da? At Russerne sultet dem ut før de tok bilde av dem?

 

Nå har ikke jeg lest "Mein Kampf" men er det ikke ganske tydelig i den boka at han ønsker å utrydde jødene og slaverne som raser?

 

Svært mange bilder fra frigjøringen av leirene viser fanger som har flesk på kroppen og slettes ikke er avmagrede.

 

Andre bilder viser magre fanger, ja. Det var mye nød og elendighet i Tyskland i 1945 og flere av leirene fikk ikke nok forsyninger. Folk sultet også utenfor leirene.

 

Nei, jeg tror aldri Hitler hadde noen intensjon om å utrydde noen som helst. Men gjerne utrydde jødedommen. Litt i stil med hva den iranske presidenten helt sikkert mente når han snakket om å "slette Israel fra kartet."

 

Tillegg: en liten rettelse: jeg tviler på at Hitler mente det var realistisk å kunne utrydde jødedommen. Men han ville ihvertfall "rense Europa" fra den.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...