Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

pk2010, det er en nusselig Batman og Robin-rutine du har øvd inn, med han læregutten din. Svært så søtt et par. Robin sparker i alle retninger, mens Batman står bak, smiler og sier "heia."

 

Ble dere plutselig opptatt av min person på grunn av eller på tross av at dere ikke er i stand til å svare på det jeg spør om? Hvis du ikke skjønner hvor sentralt mitt spørsmål om ombyggingene er, pk2010, så tyder det på at du er så ensidig i hvor du tar dine argumenter fra, at du ikke er interessert i noen diskusjon. Du er her bare for å spre gamle revisjonist greatest hits, og se om du får reaksjoner. Jeg kunne spilt revisjonistbingo med argumentene dine utover i tråden, pk. "Ausrottung" betyr det samme som "fjerne, ta vekk", check. Svømmebasseng i Auschwitz, check. Svært lite går i dybden dog.

 

Spørsmålet mitt går helt i hjertet på det du benekter, et planlagt, villet og utført folkemord på industriell skala. Har du ikke svar på det, står du ganske så avkledd tilbake, og har lite å fare med. Du har deltatt ivrig over 104 sider her, så en viss interesse for temaet virker du å ha.

 

Hvis du har litt kunnskap om dette, så fikser du et svar. Du vil i så fall være den første fornekteren som har klart det; Så jeg spør igjen jeg, pk2010:

 

Hvorfor bygget SS om Krematorium II, Birkenau på den måten de gjorde det?

 

Hva var /hensikten/ med de forskjellige forandringene. Jeg trenger ikke noen bevis, bare en viss grad av plausibilitet.

 

Problemet er at jeg tror ikke du har tilstrekkelig detaljkunnskap om slike ting til å være en god fornekter. De virkelig gode kan detaljer på dette nivået på rams. Det er nemlig kun detaljer de /kan/ pirke i, og av det jeg har sett til nå tyder ikke på at du har det nivået inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

pk

 

Er ikke "fornekter" et ord med en viss religiøs undertone? Hmm... jeg vet at Bidalaka er ateist. Skal vi da kalle han og alle andre ateister for Gudsfornektere?

 

Bida

 

Hvorfor nekter du å svare på det jeg skrev om disse berømmelige dusjhodene? Jeg sa vel egentlig alt som trengs å sies om saken...

 

pk

 

Jepp, Ginsberg er helt politisk korrekt fyr han. En det er OK å like. Fyren er visst medlem i NAMBLA - den amerikanske organisasjonen som vil legalisere pedo-sex mellom pervogubber og unge gutter. Hyggelig fyr. Tror ikke han har blitt fengslet for sine meninger slik fornekterne ofte har blitt. Pedofili er da tross alt ikke så ille som å betvile den offisielle versjonen av en historisk hendelse. Hollywood lagde jo også en reklame-film for pervoen Kinsey. Pedofili er visst helt ...kosher.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Fortell oss mere om din detaljkunnskap om dusjhoder bidalaka.

 

Du har ingenting å komme med? Ikke et forsøk en gang? De fleste andre benektere jeg har diskutert med har i alle fall prøvd seg på en sti gjennom villnisset av sin egne tankebaner. Er det da ingen reell argumentasjon bak Holocaustbenektelsen din? Holocaust skjedde ikke fordi "derfor det!"? Det er så langt det rekker? Selv gutta på stormfront.org har en slags logikk bak det de mener.

 

Men jeg skjønner jo at det er litt utrivelig med spørsmål som får hele det verdensbildet du møysommelig har bygd opp, til å rakne.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Batman & Robin vil gjerne lære om dusjhodene nå, Bidalaka.

 

Ettersom man brutalt skubbet jødene inn i dødskammeret ved hjelp av pisker og kjepper og nazi-brøling - hvilken forskjell gjorde det vel om det var dusjhoder på veggene eller ikke?

 

Bida: er vi fornektere eller benektere? Eller begge deler? Kan du forresten gi eksempler på andre dobbel-ord som slutter i "benekter" og/eller "fornekter"? Du er vel selv en Fallujah-fornekter, er du ikke?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortell oss mere om din detaljkunnskap om dusjhoder bidalaka.

 

Du har ingenting å komme med? Ikke et forsøk en gang? De fleste andre benektere jeg har diskutert med har i alle fall prøvd seg på en sti gjennom villnisset av sin egne tankebaner. Er det da ingen reell argumentasjon bak Holocaustbenektelsen din? Holocaust skjedde ikke fordi "derfor det!"? Det er så langt det rekker? Selv gutta på stormfront.org har en slags logikk bak det de mener.

 

Men jeg skjønner jo at det er litt utrivelig med spørsmål som får hele det verdensbildet du møysommelig har bygd opp, til å rakne.

Siden du er såpass opptatt av rekonstruerte bygninger, kanskje du kan fortelle oss hvilken funksjon denne pipen fyller utenom det rent kosmetiske.

 

krema1hospital.jpg

 

batman300.jpg

 

Venter i spenning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke martyrer dere to er.

 

Så kom med motargumenter mot dem da.

Vis du ikke gjør det, er du en enda værre martyr..

 

Det har jeg gjort på flere sider, som blankt ble oversett. Er dere intereserte kan dere bla dere frem dem selv, da jeg har quotet dem titalls ganger og fikk til svar "pisspreik".

 

Og?

Hvorfor gi opp?

Er "sannheten" så uviktig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilke martyrer dere to er.

 

Så kom med motargumenter mot dem da.

Vis du ikke gjør det, er du en enda værre martyr..

 

Det har jeg gjort på flere sider, som blankt ble oversett. Er dere intereserte kan dere bla dere frem dem selv, da jeg har quotet dem titalls ganger og fikk til svar "pisspreik".

 

Og?

Hvorfor gi opp?

Er "sannheten" så uviktig?

 

Du kan ikke overbevise noen som allerede har bestemt seg. Jeg vet at alle rasjonelle mennesker som leser i denne tråden velger sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilke martyrer dere to er.

 

Så kom med motargumenter mot dem da.

Vis du ikke gjør det, er du en enda værre martyr..

 

Det har jeg gjort på flere sider, som blankt ble oversett. Er dere intereserte kan dere bla dere frem dem selv, da jeg har quotet dem titalls ganger og fikk til svar "pisspreik".

 

Og?

Hvorfor gi opp?

Er "sannheten" så uviktig?

 

Du kan ikke overbevise noen som allerede har bestemt seg. Jeg vet at alle rasjonelle mennesker som leser i denne tråden velger sannheten.

 

Vis du kan bevise at de som allerede har bestemt seg tar feil, skjer det noe veldig moro.

Vis du ikke kan bevise det, så kanskje du tar feil?

Eller kanskje du ikke har troa på "sannheten"?

Og hva gjør en person mer rasjonel enn en annen?

Ingen har rett fordi de har rett, men fordi virkeligheten støtter konklusjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

[

Siden du er såpass opptatt av rekonstruerte bygninger, kanskje du kan fortelle oss hvilken funksjon denne pipen fyller utenom det rent kosmetiske.

 

 

Jeg vet ikke hvilken funksjon pipen har nå, siden hele Krema I ble sprengt av SS, og bygd opp igjen, mer eller mindre nøyaktig av russerne.

 

Hvorfor sprengte SS bygningen forresten, hvis det bare var en uskyldig likkjeller/tilfluktsrom?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...