Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har blitt lettere oppgitt nå, men det går fort over.

Du kan fortsatt ikke si som generell regel at 250 - 340 pr døgn var det de klarte. Du har fått tallene for Birkenau i tillegg, og selv sett at det kommer an på krematoriet.

 

Hvis meg gjerne "historien" som sier 500 pr gang.

 

Det blir endel jøder i døgnet ut av mange sånne leire (Sobibor, Treblinka, Belzec - hvor de ikke brydde seg med å kremere, men heller hadde åpne pits med jerbaneskinner som rist hvor de kastet likene på (tenk stor grillrist)), Auschwitz, etc etc.)..

 

Jeg har ikke snakket om ANDRE krematorier, heller ikke om ANDRE leire, eller ANDRE metoder.. er det så vanskelig da?

 

Jeg spurte konkret om de 5 eller 6 ovnene på de to byggene jeg postet bilde av, hverken mer eller mindre.

 

Synd en skal gjøre ting så komplisert altså...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Men du blandet kort og snakket om to krematorier fra Birkenau, gav de for få ovner, og latet som om de var Auschwitz? Det er ikke jeg som gjør ting komplisert.

 

Jeg prøver igjen, vis meg "historien" som sier 500 pr krematorium.

 

edit: skrivefeil :S

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Men du blandet kort og snakket om to krematorier fra Birkenau, gav de for få ovner, og latet som om de var Auschwitz? Det er ikke jeg som gjør ting komplisert.

 

Jeg prøver igjen, hvis meg "historien" som sier 500 pr krematorium.

 

Jeg tok utgangspunkt i det bildet og plantegningen som viste antall ovner, hverken mer eller mindre.. Trodde det var Auschwitz, hverken mer eller mindre og finner egentlig ikke helt ut hva det endrer, antall ovner på tegningen vil være den samme.

 

Skal se hva jeg finner baki her, men det kan jo være en fortelling fra en av de andre stedene da så det er jo ikke noe argument lenger egentlig..

 

Jeg trodde det kun var ett sted jeg så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

 

Antall ovner vil jo ikke være likt for syttende gang. Ovnen i Stammlager var mye mindre, og hadde færre åpninger (doppelmuffel = 2 åpninger).

 

Antall ovner i Birkenau 4. Antall åpninger (30 + 16 = 46).

 

Men hvis du "tok utgangspunkt i det bildet og plantegningen som viste antall ovner, hverken mer eller mindre", så er det jo fantastisk dårlig research da. Å basere utsagn som at du ikke får det til å gå opp på å bare ta en plantegning over en ovn fra noe du antar er relevant for saken din uten å sjekke.

 

Kunne jo like gjerne brukt

1145s.jpg

Lenke til kommentar

Hvis tyskerne hadde slaktet de allierte ved Dunkirk, invadert England, fått hjelp av Japanerne i øst-Russland og invadert våren 1940 så hadde Hitler definitivt vunnet krigen. Kanskje da hadde ikke Europa stått ovenfor en stigende eldrebølge, en ekstrem masseinvandring, befolkningseksplosjon i U-landene, råvareslaveri ovenfor Russland og et Kina som tar over verden.

Lenke til kommentar

Hvis tyskerne hadde slaktet de allierte ved Dunkirk, invadert England, fått hjelp av Japanerne i øst-Russland og invadert våren 1940 så hadde Hitler definitivt vunnet krigen. Kanskje da hadde ikke Europa stått ovenfor en stigende eldrebølge, en ekstrem masseinvandring, befolkningseksplosjon i U-landene, råvareslaveri ovenfor Russland og et Kina som tar over verden.

 

 

...og du ville ikke kunne poste på dette forumet.

Lenke til kommentar

Hvis tyskerne hadde slaktet de allierte ved Dunkirk, invadert England, fått hjelp av Japanerne i øst-Russland og invadert våren 1940 så hadde Hitler definitivt vunnet krigen. Kanskje da hadde ikke Europa stått ovenfor en stigende eldrebølge, en ekstrem masseinvandring, befolkningseksplosjon i U-landene, råvareslaveri ovenfor Russland og et Kina som tar over verden.

 

 

...og du ville ikke kunne poste på dette forumet.

 

Det er en påstand som er vanskelig å legge vekt på.

 

Er viktig å huske at man i krig uansett vil oppleve mye mer kontroll på ting. Nesten som i militæret kanskje, selv om jeg ikke vet så mye om den slags så er man vel underlagt rimelig streng kontroll.

 

Krig er fanatisme og i krig blir man fjernet om man svømmer mot strømmen.

 

Å si at man ville ha et diktatur over hele fjøla 50 år vil i hvert fall være utrolig teit..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836
Hvis meg gjerne "historien" som sier 500 pr gang.

 

*pirk pirk*

Vitnemålene?

Historiebøkene?

Bøkene som er skrevet i "sannferdig fakta" om krigen?

Faktaene dere bruker som "bakgrunn"?

 

*pirk pirk*

Hvem er "dere" og hvor i mine lenkede kilder står det 500 pr ovn?

 

Hvilke vitnemål?

Hvilke bøker?

 

 

Sånn din post ser ut nå så er det bare et svakt forsøk på å justifisere et allerede svakt utsagn, men uten å tilføre noe som helst annet en ord uten substans.

Lenke til kommentar

Holocaustfornektere er rare vesener. De har nærmest ikke kommet med nye argumenter siden 80-tallet, men slår like elegant i bordet med eldgamle trumfkort de har fått servert fra sine guruer, som om de og bare de skulle ha funnet opp kruttet. I denne og lignende tråder ser jeg for lengst tilbakeviste Bad Arolsen-dokumenter og det gamle maset om "ett bevis, bare ett bevis" som ikke har blitt bedre siden Faurisson selv trodde det var noe godt poeng.

 

Jeg har et relativt enkelt kontraspørsmål som jeg aldri har fått noe godt svar på fra noen fornektere. Det har seg slik at i 1942 bygde SS om Krematorium II i Birkenau. De snudde dørene i likkjelleren så de vendte utover, de innstallerte gasstette dører, de planla å fjerne likrutsjen, de innstallerte trapper, de satte inn 14 dusjhoder som ikke var koblet videre til noe som helst, og de festet fire metallkurvanordninger under fire tilsvarende hull i taket.

 

Alt dette kan dokumenteres med tyske dokumenter, og mitt spørsmål til dem som tror alt dette er en hoax er da enkelt: Hvorfor gjorde SS det? Hvilken hensikt hadde det? Tyfusofre er for eksempel ganske dårlige til å gå trapper.

 

edit: skriveleif

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Holocaustfornektere er rare vesener. De har nærmest ikke kommet med nye argumenter siden 80-tallet, men slår like elegant i bordet med eldgamle trumfkort de har fått servert fra sine guruer, som om de og bare de skulle ha funnet opp kruttet. I denne og lignende tråder ser jeg for lengst tilbakviste Bad Arolsen-dokumenter og det gamle maset om "ett bevis, bare ett bevis" som ikke har blitt bedre siden Faurisson selv trodde det var noe godt poeng.

 

Jeg har et relativt enkelt kontraspørsmål som jeg aldri har fått noe godt svar på fra noen fornektere. Det har seg slik at i 1942 bygde SS om Krematorium II i Birkenau. De snudde dørene i likkjelleren så de vendte utover, de innstallerte gasstette dører, de planla å fjerne likrutsjen, de innstallerte trapper, de satte inn 14 dusjhoder som ikke var koblet videre til noe som helst, og de festet fire metallkurvanordninger under fire tilsvarende hull i taket.

 

Alt dette kan dokumenteres med tyske dokumenter, og mitt spørsmål til dem som tror alt dette er en hoax er da enkelt: Hvorfor gjorde SS det? Hvilken hensikt hadde det? Tyfusofre er for eksempel ganske dårlige til å gå trapper.

Velkommen, og la meg bare si:

 

For et førsteinnlegg! Fortsett sånn så øyner jeg håp for diskusjon.no :)

Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet mange ganger før: Holocaust-kritikk får leve fritt på internett som en følge av at ingen av partene i diskusjonen egentlig er eksperter på feltet. Nå ser det imidlertid ut til at f.eks GM250 og Bidalaka har satt seg godt inn i saken, og de virker ikke som om de er motivert av noe stygt (sånn som mange kritikere er). Jeg skal ikke være så arrogant og påstå at ALT de har skrevet er korrekt, men de har reist en hel del betimelige spørsmål til kritikerne..

Lenke til kommentar

Som jeg har skrevet mange ganger før: Holocaust-kritikk får leve fritt på internett som en følge av at ingen av partene i diskusjonen egentlig er eksperter på feltet. Nå ser det imidlertid ut til at f.eks GM250 og Bidalaka har satt seg godt inn i saken, og de virker ikke som om de er motivert av noe stygt (sånn som mange kritikere er). Jeg skal ikke være så arrogant og påstå at ALT de har skrevet er korrekt, men de har reist en hel del betimelige spørsmål til kritikerne..

 

Jeg vet ikke.

Jeg bryr meg heller ikke.

Med tanken på Eizatsgruppen(hvordan det nå skrives) og de 150.000 som papirene ble slettet på så er ikke Holocaust i seg selv meget sannsynlig.

Men det indikerer ikke noe mer en at de ikke rakk å bruke det også.

Men la oss gå tilbake til argument vi har, som fortsatt ikke har blitt tilbakevist: Hvorfor finnes det ingen obduksjonsrapporter som viser at noen ble gasset?

Med tanke på at amerikanerne hadde med som kunne utføre "dyden" for å skaffe bevis, og at leirene kollapset i sluttet, så er det mer eller mindre umulig at de klarte å brenne alle likene som ble gasset.

Det sies tilog med at leirere fortsatt ble operert når de allierte raidet dem, noe som vil si at det SKAL være lik der som kan gjennomføres obduksjon på, som ville ha gitt harde fysiske bevis.

Vis noen kan gi meg 1 godt svar på hvorfor dette ikke ble gjordt, så gir jeg meg delvis.

Det andre spørsmålet mitt er: Hvorfor fant man ikke likhaugene? Man fant tonnevis a tyfus ofre og folk som hadde sultet ihjel, dette er dokumentert, men hvorfor har vi ikke harde bevis på gassingen?

Faktummmet at argumentet ikke har blitt tilbakevist siden 80-tallet burde si noe om hvor desillusionerte de som er for Holocaust prøver å være-

Lenke til kommentar

 

Men la oss gå tilbake til argument vi har, som fortsatt ikke har blitt tilbakevist: Hvorfor finnes det ingen obduksjonsrapporter som viser at noen ble gasset?

 

Hvem skulle ha stått for disse obduksjonene? SS ødela alt de hadde av bevismateriale. Russerne trengte ikke noen videre bevis for å demonisere tyskerne. De hadde nok.

 

 

Med tanke på at amerikanerne hadde med som kunne utføre "dyden" for å skaffe bevis, og at leirene kollapset i sluttet, så er det mer eller mindre umulig at de klarte å brenne alle likene som ble gasset.

Det sies tilog med at leirere fortsatt ble operert når de allierte raidet dem, noe som vil si at det SKAL være lik der som kan gjennomføres obduksjon på, som ville ha gitt harde fysiske bevis.

 

Poenget er at selv om leirene opererte til en viss grad helt mot slutten, så var det slutt på gassingen. Den siste seleksjonen i Auschwitz foregikk i oktober 44. Russerne ankom sent januar 45. Aktion Reinhard-leirene ble nedlagt allerede sent 1943. Tyskerne hadde da satt i gang Sonderaktion 1005, som hadde som eneste oppdrag å skjule bevis for utryddelsene. De gravde opp lik fra massegravene, brant dem og malte opp ben og andre rester, for så å begrave det igjen eller tømme restene i elver og lignende.

 

De hadde god tid til å kvitte seg med mye av bevisene, og det er ikke lett å obdusere nedgravd benmel.

 

Et annet viktig poeng, er at du skriver at de amerikanerne som ankom først burde tatt tak i dette. Husk at dødsleirene lå i Polen, ikke i Tyskland. Det var ikke amerikanerne som kom dit først. Amerikanerne kom til konsentrasjonsleire der mye uhumskt skjedde, men ikke noen industriell gassing. Det er derfor ikke rart i det hele tatt at amerikanske leger som foretok undersøkelser ikke fant noe i den forbindelse.

 

Det andre spørsmålet mitt er: Hvorfor fant man ikke likhaugene? Man fant tonnevis a tyfus ofre og folk som hadde sultet ihjel, dette er dokumentert, men hvorfor har vi ikke harde bevis på gassingen?

Faktummmet at argumentet ikke har blitt tilbakevist siden 80-tallet burde si noe om hvor desillusionerte de som er for Holocaust prøver å være-

 

Se over. Gassingen var over for en god stund siden, og mange av de mest åpenbare fysiske bevisene var ødelagt. Grunnen til at man fant tyfusofre er at de største epidemiene var helt mot slutten, og tyskerne brydde seg ikke like mye om å skjule det. Det fins dog store massegraver, og leter man på de rette plassene finner man mengder med organisk materiale. Polakkene er dog ikke så interessert i at hvem som helst springer rundt og graver på det som nå er nasjonale minnesmerker.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere fremstiller dette som en enorm pengemaskin, men kan ikke peke på noe spesielt der. Er det ikke rett at et folk som har blitt fanget, mishandlet, drept og frastjålet både rettigheter og eiendeler får litt tilbake? Tyskland burde gjøre opp for seg, og jeg kan ikke skjønne at Holocaust er den store forskjellen her. Tyskerne gjorde masse forferdelige ting i tillegg til systematisk utryddelse av jøder, og det er ingen tvil om at de burde betale for dette.

OK, la oss for argumentets skyld si at HoloHoax hendte. Hvor lenge skal i såfall jødene få leve som parasitter på det tyske folk for synder deres forfedre angivelig har gjort? Hva med de titalls millioner offer for jødisk kommunisme? Hva gjør den jødiske nasjonen for å gjøre bot på den skade?

Lenke til kommentar

Hvor lenge skal i såfall jødene få leve som parasitter på det tyske folk for synder deres forfedre angivelig har gjort?

 

Er dette et saklig stilt og seriøst ment spørsmål, synes du?

 

Jeg regner med at du er klar over at erstatningene fra Vest-Tyskland til Israel etter krigen ikke var basert på hvor mange tyskerne tok livet av, men hvor mange som emigrerte til Israel. Hvis Israel gikk etter mest mulig penger, så burde de påstått langt færre døde i gasskamrene, og flere overlevende immigranter.

Lenke til kommentar

Ja, det er jo trossalt ikke rent få "overlevere" av Hitlers "dødsleirer" hahahaha.

 

Grunnen til at man fant tyfusofre er at de største epidemiene var helt mot slutten, og tyskerne brydde seg ikke like mye om å skjule det. Det fins dog store massegraver, og leter man på de rette plassene finner man mengder med organisk materiale. Polakkene er dog ikke så interessert i at hvem som helst springer rundt og graver på det som nå er nasjonale minnesmerker.

Hvilke massegraver, hvilke plasser? Hvilket organisk materiale?

 

Kilder?

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Det ble gitt erstatning for ca 500 000 emigranter. Videre ble det kompensert for jødisk eiendom som ble ødelagt og fratatt jøder. Mye av betalingene som foregår fortsatt er stønadsordninger til Holocaustoverlevere som fortsatt er i live. Jeg unner dem i grunnen den støtten, gjør ikke du?

 

edit: skrivefeil

Endret av Bidalaka
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...