Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Husk også at 20.000 ble sprengt i filler av en atombombe. Se vitnemålet fra Nuremberg noen innlegg tilbake.

 

 

Jeg har til nå holdt meg unna deg, siden vi har vært frem og tilbake med påstandene dine flere ganger, men siden du fortsetter ufortrødent å spre usannheter, så får jeg ta et tak igjen.

 

Påstanden over er bare tøys, og et resultat av sedvanlig sitatfusk fra din side. Hva med å sitere litt mer enn akkurat de setningene dine du vil ha frem?

 

Din påstand, så vidt jeg skjønner det, er at historier om kjernevåpen brukt til å ta livet av 20 tusen jøder er ville propagandahistorier fra de allierte, og dermed sår det tvil om hele prosessen ved Nürnberg, ikke sant?

 

Sannheten, om man leser litt foran og bak sitatet ditt, er at aktor Jackson vil sjekke om Speers hadde hørt det feltryktet som visstnok hadde gått om tyske supervåpen. Slike rykter ble satt ut i flere sammenhenger, for å styrke moralen hos folket. Jackson visste godt at slike våpen ikke fantes, og påstod det heller ikke.

 

Siterer man litt mer grundig blir dette ganske så tydelig.

 

Jackson: Now, I have certain information, which was placed in my hands, of an experiment which was carried out near Auschwitz and I would like to ask you if you heard about it or knew about it. The purpose of the experiment was to find a quick and complete way of destroying people without the delay and trouble of shooting and gassing and burning, as it had been carried out, and this is the experiment, as I am advised. A village, a small village was provisionally erected, with temporary structures, and in it approximately 20,000 Jews were put. By means of this newly invented weapon of destruction, these 20,000 people were eradicated almost instantaneously, and in such a way that there was no trace left of them; that it developed, the explosive developed, temperatures of from 400 degrees to 500 degrees centigrade and destroyed them without leaving any trace at all.

 

Do you know about that experiment?

 

Speer: No, and I consider it utterly improbable. If we had had such a weapon under preparation, I should have known about it. But we did not have such a weapon. It is clear that in chemical warfare attempts were made on both sides to carry out research on all the weapons one could think of, because one did not know which party would start chemical warfare first.

 

Jackson: The reports, then, of a new and secret weapon were exaggerated for the purpose of keeping the German people in the war?

 

Speer: That was the case mostly during the last phase of the war. From August, or rather June or July 1944 on I very often went to the front. I visited about 40 front-line divisions in their sectors and could not help seeing that the troops, just like the German people, were given hopes about a new weapon coming, new weapons and wonder-weapons which, without requiring the use of soldiers, without military forces, would guarantee victory. In this belief lies the secret why so many people in Germany offered their lives, although common sense told them that the war was over. They believed that within the near future this new weapon would arrive.

 

Dette har jeg fortalt deg tidligere, BelzeBob, men du lærer ikke, og du fortsetter å spre informasjon du /vet/ er usann. Det er uhederlig debatteknikk.

 

Ikke jeg som er uhederlig her. Jeg har hverken påstått at Hitler gasset jødene, lagde lampeskjermer, såper, håndvesker og madrassfyll med dem, skrumpet hodene deres, eller sprengte de med atombomber. Jeg har ikke påstått at Hitler kokte jødene levende, jagde de opp i trær og sagde trærne ned igjen, skjøt fanger for å ha kroppshår eller skittent undertøy, drepte jøder med elektriske gulv, banket de ihjel eller brant dem levende.

 

Alle disse tingene er det visse andre som har påstått. Alt jeg gjør er å servere den samme suppen tilbake. En suppe som ikke var kokt av meg.

 

s7s06_the_soup_nazi.jpg

Holokokk BB sender usmakelig suppe tilbake til suppekjøkkenet i Nuremberg.

 

Du gjorde meg også en tjeneste når du poengterte at de allierte satte ut falske rykter. Kanhende dette med gasskamre er falske rykter også? Dette er ihvertfall hva en kritisk leser begynner å gruble på.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det vi derimot har er vitner, tusenvis på tusenvis av vitner. Men de vil ikke dere idioter prate om.

 

Disse da eller?

 

http://college.usc.edu/vhi/

 

Hvem er du, og hva er det du snakker om?

 

Ok.. se denne filmen da og kom tilbake etterpå:

 

http://www.youtube.c...h?v=o_UDYJyiNmg

 

OK, hvis du leser alle dokumenter involvert i alle rettssaker over hele verden etter WW2. Så kan du se gjennom alle filmer som har blitt nominert til Oscar, men ikke vunnet. Hvis du blir ferdig med det er det bare en ting å gjøre: Les alle telefonkataloger i hele verden.

 

Fjott!

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

 

Ett eneste fotografi?

 

 

Auschwitz_Resistance_280_cropped.jpg

 

Auschwitz_Resistance_281_cropped.jpg

 

Der har du to. Vi vet hvem som har tatt dem, navngitte polske fanger som snek et kamera inn og ut av Auschwitz, når og hvor. Det vi ser er brenningen av lik etter en gassing i Krema V. Legg merke til at disse likene ikke er tyfusmagre.

Lenke til kommentar

Der har du to.

 

se der har vi 6 millioner i en haug fordelt på to bilder..

 

OMG!!!

 

Forresten så er man vel ikke nødvendigvis radmager av tyfus??

 

Trodde det var sult som forårsaket slikt jeg.

 

EDIT: de er forresten veldig tynne.. bytt briller..

 

se på lårene på den personen som ligger nærmest bare

Endret av αкαѕнα
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fjott!

 

Så jeg tolker det som at du ikke er interessert i å se filmen som gir deg svaret på hvor du finner alle de tusener av vitnemålene og hva de sier nei??

 

Hvem er fjotten da egentlig?

 

PS: ikke pent å snakke slik til jenter heller :/

 

Så du er ikke interessert i hemmelighetene i livet, universet og alt? Synd for deg!

Lenke til kommentar

Tjo, jeg syns jeg ser ribbeina på en av de. Ganske magre, altså.

 

Jasså, dette er likbrenning etter gassing i Krema V i Auschwitz fordi noen polakker sier det. Javel.

 

Spørsmål:

 

1. Hvorfor skal vi tro på disse polakkene?

2. Ble Krema V, eller noen annen bygning i Auschwitz, brukt som gasskammer? Vis oss bevisene.

3. Var det slik man kvittet seg med 6 millioner lik? Man la de på bakken og fikk de på et eller annet vis til å ta fyr og brenne opp?

4. Lik som nettopp har blitt gasset med blåsyregass er fremdeles proppfulle av blåsyre. Man kan ikke håndtere de uten hansker og gassmaske. Så hvorfor har ikke arbeiderne på bildet hansker og gassmasker?

5. Var det ikke bedre å ta bilde av gasskammeret? Lik som ligger på bakken er ikke særlig bra bevis på at tyskerne hadde gasskamre. Eller for den saks skyld: at disse likene er resultat av overlagt drap. De kan jo være ofre for sykdom. Kanskje er de ikke heller jøder. De kan like gjerne være tyskere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke jeg som er uhederlig her.

 

Alle disse tingene er det visse andre som har påstått. Alt jeg gjør er å servere den samme suppen tilbake. En suppe som ikke var kokt av meg.

 

 

Du gjorde meg også en tjeneste når du poengterte at de allierte satte ut falske rykter. Kanhende dette med gasskamre er falske rykter også? Dette er ihvertfall hva en kritisk leser begynner å gruble på.

 

Du skjønte ikke hva det stod der, gjorde du? Det var et /Tysk/ feltrykte, ikke et alliert.

 

Når det gjelder uhederligheter, så ikke forsøk å vri deg unna. Du siterte et lite avsnitt av rettsprotokollen for å antyde at de allierte bedrev ville propagandahistorier. Du gjorde dette i den hensikt å svekke den generelle troverdigheten rundt Holocaust. Jeg tok deg i bløff og sitatfusk, og du er avslørt. Lev med det. Det blir ikke siste gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ikke jeg som er uhederlig her.

 

Alle disse tingene er det visse andre som har påstått. Alt jeg gjør er å servere den samme suppen tilbake. En suppe som ikke var kokt av meg.

 

 

Du gjorde meg også en tjeneste når du poengterte at de allierte satte ut falske rykter. Kanhende dette med gasskamre er falske rykter også? Dette er ihvertfall hva en kritisk leser begynner å gruble på.

 

Du skjønte ikke hva det stod der, gjorde du? Det var et /Tysk/ feltrykte, ikke et alliert.

 

Ha ha ha!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det vi derimot har er vitner, tusenvis på tusenvis av vitner. Men de vil ikke dere idioter prate om.

 

Disse da eller?

 

http://college.usc.edu/vhi/

 

Hvem er du, og hva er det du snakker om?

 

Ok.. se denne filmen da og kom tilbake etterpå:

 

http://www.youtube.c...h?v=o_UDYJyiNmg

 

OK, hvis du leser alle dokumenter involvert i alle rettssaker over hele verden etter WW2. Så kan du se gjennom alle filmer som har blitt nominert til Oscar, men ikke vunnet. Hvis du blir ferdig med det er det bare en ting å gjøre: Les alle telefonkataloger i hele verden.

 

Fjott!

 

Ikke god argumentasjon for din sak ved å kalle folk fjott du...Du kan jo ta en titt på denne først:

 

http://www.youtube.com/watch?v=o_UDYJyiNmg&feature=player_embedded

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at hvis du har et poeng å komme med, så KOM MED DET! Å be meg om å se en film på over to timer uten å si noe om hva det er jeg skal få ut av det er idiotisk. Ikke minst fordi jeg ikke gidder å bruke to timer på idioter som ikke klarer å legge sammen to og to.

 

Det finnes ikke EN historiker som både taes seriøst, og nekter for Holocaust. Gee, I wonder why!

Lenke til kommentar

 

 

se der har vi 6 millioner i en haug fordelt på to bilder..

 

OMG!!!

 

 

Nei, så klassisk. Det blir spurt om et bilde, og dere får servert det. Da plutselig går kravet opp til ett enkelt bilde med 6 millioner på. Mener du seriøst det er et realistisk krav? Skal du ha bilder av hver enkel person det ble tatt livet av?

 

Som jeg har sagt før, når denne kommentaren kommer opp, med slik standard for bevisføring ville dere hatt problemer med å bevise at andre verdenskrig noensinne fant sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Forresten så er man vel ikke nødvendigvis radmager av tyfus??

 

Trodde det var sult som forårsaket slikt jeg

 

Sult: vel, en del av sykdomsbildet når man har tyfus er at man ikke får til å spise. Tror jeg. Kronisk diare var visst også et problem. Man kunne kanskje spise, men alt kom ut igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vi skeptikere trenger er først og fremst nøytrale forskere som tar med absolutt alt av ting de kommer over når de skal prøve å finne bevis. Synd at det ikke finnes i dag og at man blir arrestert og eller utsatt for vold eller utkastelse av organisasjoner man er tilknyttet om man sier den planlagte utryddelsen av 6 (nøyaktig) millioner døde, akkurat som i 1. verdenskrig (!). Jøder har bllitt utsatt for minst 5 holocaust i løpet av forrige århundre etter hva jeg så på linker BB la frem!

 

*Vis oss store hauger med knokler ved Auscwhitz

 

*Vis oss store askehauger i nærheten av gasskamrene.

 

*Vis oss lamper laget av menneskehud, eller en sofa eller jakke laget av et lite barn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...