Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

 

 

Nye dører og ombygging? Ble det brukt så skal det være noen form for bevis for det, ellers så blir det ren gjetting.

Spørsmålet burde heller være: Ble det brukt eller ble det ikke brukt?

 

De opprinnelige dørene i likkjelleren vendte innover, men de ble snudd så de vendte utover. Hvorfor det? Det er da ikke noe problem å komme seg inn i en likkjeller med noen skarve tyfusofre på hvert sitt bord, er det?

 

Man satte inn gasstette dører. Hvorfor det? Ingen allierte fly kunne nå dit på årevis.

 

Man planla å ta vekk likrutsjen. Hvorfor det tro? (Tilslutt bygde de den bare inn, de fjernet den ikke.)

 

Man bygde nye, brede trapper. Hva var hensikten med dem? Ville ikke sklien ha vært mer praktisk for å frakte lik ned?

 

Så da disse dusjhodene. 14 stk. Vi har sirlig kvittering og bekreftelse på at de ble montert. Ingen rør tilkoblet, men allikevel. De hadde vel kanskje en hensikt? Eller?

 

Så til slutt disse metallkurvene. Tyskerne kalte dem Drahtnetzeinschiebvorrichtung på sine planer. De er nærmest som en tolags nettinghylse. Vi vet hvem som laget dem, en tsjekkisk fange. Disse ble montert under hvert sitt hull i taket på likkjelleren.

 

 

Kan du, eller noen andre her, for eksempel pk2010, fortelle meg med hvilken fredelig hensikt disse forandringene ble planlagt, bestilt og utført av SS i løpet av 1942?

 

Gjør det, så skal jeg svare på alle mulige spørsmål dere måtte ha lyst til å still meg.

Endret av Bidalaka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bidalaka

 

Du eier sannerlig ikke skam. Du vet utmerket godt at kremaene ble ombygd for å kunne motstå flyangrep og gassangrep. Dette innrømmer t.o.m. ledelsen ved Auschwitz-museet. Se intervju med Dr. Piper i David Coles dokumentar:

 

http://www.youtube.com/watch?v=l1-nJRdxH1s&feature=player_embedded

 

Dessuten: vil man kvitte seg med 6 millioner mennesker man hater så bruker man ikke vanlige, ueffektive krematorieovner, men for eksempel et søppelforbrenningsanlegg som er uhyre langt mer effektivt.

 

Dette forstår du. Din propagering for Holocaustbløffen her på tråden er en ideologisk greie for deg. Du vet at det er idioti å prøve å kremere 6 millioner kropper på dette viset. Men du forsvarer historien av ideologiske grunner. Ideologiske eller psykologiske. Kanskje ditt store problem er at du nekter å innrømme det åpenbare: myndighetene lyger til deg.

 

Så du Woinas innlegg om avlusingsanlegg for tog, forresten? Dette kunne jo blitt brukt til å gasse jøder. Avlusingsstasjoner som stod klare lenge før Himmler & The Nazis begynte å bygge kremaer i hytt og pine. Men ingen Holocauster har engang snakket om disse tog-anleggene...

 

Disse tog-greiene. Du finner masse mer om du går på Google/Google Bilder og skriver train delousing germany.

 

gctd2.gif

 

gcdlb3.gif

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

103 sider, og nynazistene bruker enda holocaust til å fremme nynazisme.

 

Den der synes jeg faktisk er litt usmakelig å komme med.

 

For det første har Belzebob og pk sagt ettertrykkelig i fra om at de ikke er nasser. Forklar meg gjerne også hvordan krangling om 6 mill gikk opp ei pipe eller ikke kan kalles "å fremme nynasisme".

 

Blir jeg islamistisk selvmordsbomber om jeg setter stiller spørsmålstegn ved grunnlaget for invasjonen av Irak også da?

 

Må jo kunne diskutere ting uten at man får merkelapper synes jeg.. Såpass saklige går det an å være vel?

 

Eneste jeg har irritert meg over, er en fyr her som jeg føler har drevet en kampanje for vigrid, men om det var berettiget kjeft fra min side har jeg egentlig ikke peiling på.

 

Jeg liker bare ikke de folkene og lot følelsene ta overhånd.

 

Vet det er vanskelig å skille følelser og rasjonell tankegang, og denne tråden er et godt eksempel på at jeg langt i fra er den eneste som sliter med dette ^^

  • Liker 3
Lenke til kommentar
For det første har Belzebob og pksagt ettertrykkelig i fra om at de ikke er nasser. Forklar meg gjerne også hvordan krangling om 6 mill gikk opp ei pipe eller ikke kan kalles "å fremme nynasisme".

 

Pk, er både nazist og rasist, det er tydlig fra postene hans.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Jeg ser ingenting spesielt galt i å være nasjonalsosialist. Nasjonalsosialismen er ihvertfall ikke verre enn sosialismen eller fascismen.

 

Men jeg ser noe galt med å være tilhenger av vold, løgn og undertrykkelse. Akkurat de tingene "anti-nazistene" har en forkjærlighet for.

 

En same får sparken fra AP for å betvile den offisielle versjonen av en historisk hendelse. Om dette ikke er nazisme, hva er det da? Diktatur kan man ihvertfall snakke om.

 

Litt mer om Krema I og Krema II og spor av Zyklon B for de som følger med:

 

http://www.youtube.com/watch?v=6ixGSClsUgI&feature=player_embedded#at=167

 

....Ikke uten grunn at denne dokumentaren ikke vises på NRK. Den setter virkelig Holotrollet fram i sola slik at det sprekker i 6 millioner biter.

 

Bidalaka:

 

Jeg vet du er fan av Pressac. Men dessverre bekrefter Dr. Piper overhodet ikke Pressacs hypotese om masse-gassing....

 

------------

 

Litt om det diktaturet vi har her i Norge i dag:

 

Vi har et diktatur der mennesker med meninger som ikke er "politisk korrekte" automatisk blir uthengt og får et svært negativt stempel på seg. Man blir hudflettet for å ha "feile" meninger om Melodi Grand Prix, Holocaust, innvandring, likestilling, jøder & Israel, eller hva det måtte være.

 

Vi har et diktatur der flertallets meninger om mangt og mye overhodet ikke representeres i vår "frie" media. Vi har et diktatur der journalister får beskjed fra regjeringen om hvordan de skal rapportere om kontroversielle emner.

 

Vi har et diktatur der den kyllingen som ikke kvitrer/klukker på det korrekte viset umiddelbart hakkes ihjel. Og vi har et diktatur der våre ledere vifter med sitt blodrøde flagg til ære for Lenins og Stalins massemord og synger Internasjonalen.

 

Koselig, ikke sant? Ja, fortsett og mas om disse fæle kreasjonist-nazist-rasistene, Gunfreak.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Nye dører og ombygging? Ble det brukt så skal det være noen form for bevis for det, ellers så blir det ren gjetting.

Spørsmålet burde heller være: Ble det brukt eller ble det ikke brukt?

 

De opprinnelige dørene i likkjelleren vendte innover, men de ble snudd så de vendte utover. Hvorfor det? Det er da ikke noe problem å komme seg inn i en likkjeller med noen skarve tyfusofre på hvert sitt bord, er det?

 

Så ble hele dørkarmen utbyttet, eller ble døren spesifikt utbyttet?

Vis dørkarmen ble byttet pga slitasje, eller noe tilfeldig ræl, så kan det godt forklare det.

Så jeg antar det ligger i "enten eller" feltet.

 

Man satte inn gasstette dører. Hvorfor det? Ingen allierte fly kunne nå dit på årevis.

 

Har ikke peiling på den heller.

Det kan være alt fra tilfeldigheter til målrettet utrydding.

 

Man planla å ta vekk likrutsjen. Hvorfor det tro? (Tilslutt bygde de den bare inn, de fjernet den ikke.)

 

Man bygde nye, brede trapper. Hva var hensikten med dem? Ville ikke sklien ha vært mer praktisk for å frakte lik ned?

 

Hadde jeg hatt en utdanning innenfor praktisk arkitektur og ingeniørkunst så ville jeg kunne ha svart.

Har ikke noe svar.

 

Så da disse dusjhodene. 14 stk. Vi har sirlig kvittering og bekreftelse på at de ble montert. Ingen rør tilkoblet, men allikevel. De hadde vel kanskje en hensikt? Eller?

 

Den var suspekt ja.

 

Så til slutt disse metallkurvene. Tyskerne kalte dem Drahtnetzeinschiebvorrichtung på sine planer. De er nærmest som en tolags nettinghylse. Vi vet hvem som laget dem, en tsjekkisk fange. Disse ble montert under hvert sitt hull i taket på likkjelleren.

 

Ok, den var virkelig suspekt. Det er jeg enig i.

 

Kan du, eller noen andre her, for eksempel pk2010, fortelle meg med hvilken fredelig hensikt disse forandringene ble planlagt, bestilt og utført av SS i løpet av 1942?

 

Nei det kan vi ikke.

Godt mulig planen var å utbygge dusjhodene ved fangearbeid, så man hadde flere dusjer, for å så innfører tvungen lørdagsdusjing eller noe annet.

Eller så brukt man dem til gassing.

Eller så var det deler fra et reservelager, og man hadde moral på å kvitte seg med absolut alt.

Etc....

Lenke til kommentar

Men du blandet kort og snakket om to krematorier fra Birkenau, gav de for få ovner, og latet som om de var Auschwitz? Det er ikke jeg som gjør ting komplisert.

 

Jeg prøver igjen, vis meg "historien" som sier 500 pr krematorium.

 

edit: skrivefeil :S

 

spol deg frem 1:30 ut i denne filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=o_UDYJyiNmg

 

Høres dette fornuftig ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Diablo

 

Bidalaka er hva vi kaller en "profesjonell." Han vet nøyaktig hva han skal si for å lure Holobløffen på folk.

 

Legg merke til at han ikke vil svare på det jeg skrev om disse dusjhodene. Eller dette med søppelforbrenningsanlegg. Og avlusingsanlegg for tog. Og ombygningen av kremaene til bunkere m.m. Bidalaka er systematisk på dette viset: han unngår ting som setter lure-operasjonen hans i fare. Som å svare på BelzeBobs innlegg.

 

Som "bevis for Holocaust" på et annet internasjonalt forum presenterte Bidalaka nylig et bilde fra filmen Schindlers Liste. Stemmer ikke dette, Bida? Men selvsagt gjennomskuet vi bløffen hans.

 

SCHINDLERS_LIST-16.jpg

 

Bida bruker også Nizkor som "seriøs kilde." Men når han blir konfrontert med alle løgnene som står å lese på Nizkor så kommer det ingen kommentar. Bida bruker alle knep for å lokke folk inn i Holo-fellen. Han ser seg selv som en ridder på et hellig korstog. Eller noe slikt. "Målet helliger midlet" osv.

 

Han er en patologisk løgner. Mye, mye bedre enn de andre tullignene her, ettersom han har faktisk lest litt, men samtidig er han mye, mye sleipere. Mange mener også at han er betalt av myndighetene, eller av en eller annen spesiell interesse-organisasjon. Jeg bare ser på han som en slags autistisk fanatiker.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En ting jeg merker meg med disse skapningene er at de alltid ønsker å "ta" meningsmotstandere på at de f.eks ikke har svart på elendige innlegg om f.eks dusjhoder og dermed i sine egne forvaklede sinn presentere dette som en seier. En utenforstående kan nok lett la seg lure av denne taktikken dersom vedkommende har vært utsatt for nok indoktrinering i form av holowood produksjoner og lignende.

 

Er ganske åpenbart finansierte elementer på ferde her ja.

 

Bida hevdet nylig på et annet forum at Agent Orange og utarmet uran så og si er uten bivirkninger. Fyren er ekstrem.

Sikkert pga et ønske om å holde Amerikanerne i Midt-Østen slik at Israel er trygg. :roll:

 

Jeg så forresten en dokumentar om barn som blir født med misdannelser i Fallujah som et resultat av denne type våpenbruk forleden, ikke masse som får meg til å grine som en kjerring, men dette gjorde det.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Belzec var den verste leiren. Men der var nazi-lederne så gnitne at de ikke gikk til innkjøp av falske dusjhoder. Her er utdrag fra et autentisk vitnemål:

 

"Of all the camps in the Holocaust, Belzec was the most deadly. If a person went there, he was not coming back. There are Auschwitz survivors, Mathausen survivors, even Treblinka and Sobibor survivors. One will never meet a Belzec survivor. As such, relatively little is known of what went on inside the camp. Mike, though, with extensive research, can piece together a picture.

 

Three thousand human beings to ashes turnover time was about 2-3 hours. It took a little more time to sort the clothes and valuables, clean the trains and send them back loaded with goodies. Six thousand a day was probably its maximum capacity.

 

As Mike explained, once a person arrived in Belzec, he would have wished he was in Dante’s inferno. Guns and dogs, undress, run naked up a steep hill flanked by Ukranians with whips, sticks and swords, pushed into a small chamber by the weight of people behind, doors closed, gas..."

 

Mike = Bidalaka. Eller kanskje Raul Hilberg. Eller Irene Zisblatts lillebror.

 

http://www.aish.com/ho/i/48944766.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

barn som blir født med misdannelser i Fallujah som et resultat av denne type våpenbruk forleden, ikke masse som får meg til å grine som en kjerring, men dette gjorde det.

 

Bidalaka sier de misdannede barna er en uforklarlig tilfeldighet som overhodet ikke har noe med utarmet uran og kjemiske/biologiske våpen å gjøre. Fins null beviser sier han.

 

I motsetning til Holocaust, altså. Her fins det jo så mange, mange beviser. For eksempel Frk. Zisblatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

barn som blir født med misdannelser i Fallujah som et resultat av denne type våpenbruk forleden, ikke masse som får meg til å grine som en kjerring, men dette gjorde det.

 

Bidalaka sier de misdannede barna er en uforklarlig tilfeldighet som overhodet ikke har noe med utarmet uran og kjemiske/biologiske våpen å gjøre. Fins null beviser sier han.

 

I motsetning til Holocaust, altså. Her fins det jo så mange, mange beviser. For eksempel Frk. Zisblatt.

Ja, det er vel en tilfeldighet at disse utbruddene startet rett etter amerikanernes krigføring. :roll:

 

Skammelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De aller fleste gir en lang faen Kamerat BelzeBob, vår verden er i elendig forfatning nettopp på grunn av at vanlige folk ikke lengere bryr seg om sannheten eller hva som er rett. Alt veies opp i mot om det er populært eller profitabelt.

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...