Gå til innhold

Grandiosa på 1,2 kg, god?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har til gode å prøve den, men min bror og fruen prøvde den og syntes den var litt for salt. I forhold til vanlig grandiosa var den god, men de uttalte seg ikke om forholdet pris/smak.

 

Koster den 100kr? Er ikke det sinnsykt dyrt for en frossenpizza?

 

Alle varer må selvfølgelig sees i forhold til kilospris.

 

En vanlig grandis koster vel rundt en 40 kr og veier sånn ca 0.5 kg. Den nye, "hjemmelagde", koster 98, og veier 1,2 kg.

 

Altså er den "egentlig" ikke særlig dyrere.

Lenke til kommentar

Heilt grei smak, minner litt om heimelaga. Likevel synest eg den er ganske keisam, det skal ikkje mykje arbeid til for å lage ein tilsvarande heimelaga med langt betre smak. Men det er vel tilfelle når det gjeld alle frossenpizza. Synest ikkje den er betre enn enkelte Dr. Oetker og Originale.

 

Mengden mat er utvilsomt større enn på dei fleste frossenpizza. Eg vart mett på 1/4 av denne pizzaen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det er jo fordi den er helt ny..Alle vil prøve den.

 

Jeg tviler på at den lever lenge, men tiden vil vise

 

Plausibelt. Tenkte faktisk på det etter jeg postet. Kan jo også være derfor de hadde solgt så mange på lørdag, folk tenkte "Jaja, skader jo ikke og prøve en ny pizza denne lørdagskvelden". Vi får se hvordan det går i de følgende ukene :)

Lenke til kommentar

God? Neppe.

 

Lureri? Uten tvil.

 

Det er jo helt uhyrlig at de i det hele tatt får lov å bruke ord som "hjemmelaget" om slik drittmat.

 

Jeg har ikke sett etter selv, men jeg antar (og her må noen gjerne korrigere meg) at ingrediensene ser omtrent slik ut, i denne rekkefølgen;

Hvetemel, ost (Jarlsberg), vann, pizzakjøtt (!), og noen random E-stoffer og ymse lurium her.

 

Ikke er det hjemmelaget, og ikke er det hverken sunn eller god mat.

Endret av jonlem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...