Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Carl, Emil, Stian(sesong 2), Petter(sesong 1), Mats(sesong 1), Thea, Lene, Pernille, Nanna og en ny smellekker dame.

 

Hadde dette vært deltakerne på hotellet nå så hadde det blitt rått.

Ja, spesielt med Lene og Nanna, som drev med mobbing, så en av de faktisk måtte dra hjem pga det. Flaut. "Ja, jeg var med, men ble kasta ut pga. mobbing" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope, siktet ikke til innlegget ditt. Var en annen som spolerte hva som kom til å skje i mandagens episode. Fikk flyttet innlegget over til spoilertråden. :)

 

Ellers synes jeg det er sånn passe idiotisk at VG og diverse sider spoiler alt mulig på forhånd. Umulig å ikke legge merke til slikt når det vises omtrent øverst på landets største nettavis. Ødelegger ganske mye av moroa.

Lenke til kommentar

Enig :) Syns Sesong 1 pekte seg skikkelig ut. Blandt annet Dave som ikke hadde utseendet med seg i forhold til de andre hunkene der inne, men han var flink på og lese andre mennesker og spille spillet . nådde ganske langt

 

 

 

"Dave made his way on the show as the least threatening male but became a strong force in playing the game even without good looks. Dave was able to out smart many of the hotel guests and stay in the show after he hooked up with Charla. Too bad none of the girls liked him more than a friend. Luckly Dave is a great Tennis player as he kicked everyone butt playing the game.Dave is a smart man and plays the game really well so do not underestimate this guy. The show spends alot of time on Dave, Charla and Keith so expect great things from this guy. His only disadvantage is he will never get with anyone in the show. "

 

Det er ikke absolutt nødvendig å se ut som en modell på Paradise Hotel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, men det er ingen som skiller seg spesielt ut med et annerledes utseende eller har dvask og halvfeit kropp. Ser du for deg Dave som jeg postet over her i årets paradise hotel ?

 

Det er ganske stor kontrast, akkurat derfor tror jeg også de tok han inn. Desverre ble han mobbet og baksnakket så og si hver eneste episode av de andre på hotellet

 

Jeg tror årets norske PH trenger en som Dave inn på hotellet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...