Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner han homofile som kom inn, blir nok noe liv.. Litt av en villmann han der.

 

Syns det virket litt rart det han sa om at Paradise er det absolutt sykeste du kan oppleve i løpet av livet. Man blir jo kjendis såklart, mem bortsett fra det, hva har man egentlig oppnådd med det.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner han homofile som kom inn, blir nok noe liv.. Litt av en villmann han der.

 

Syns det virket litt rart det han sa om at Paradise er det absolutt sykeste du kan oppleve i løpet av livet. Man blir jo kjendis såklart, mem bortsett fra det, hva har man egentlig oppnådd med det.

Herregud da, ikke lat som at drømmejobben din ikke går utpå å selge one piece!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oh my god.... Dette er storm i et vannglass, intet mer.

 

Fuck Madelen forresten, hun har faen ikke noe med det der å gjøre. Plagsom person og fullstendig uten personlighet, som bestandig skal snakke høyest og tror hun har rett.

Endret av kremt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Drittsesong. Ingen personer med litt karakter eller x-faktor i årets sesong jo..

 

Jentene er jo dørgende kjedelige hele gjengen og sykt pripne. Eneste de stiller med i årets sesong er Madelens rumpe, men ingen får jo lov til å ta for seg bak der uansett så moroa blir litt borte..

 

Gutta skaper ikke veldig mye mer og han ene nye(Daniel) har vel så vidt fått to setninger på lufta. Ikke det at savnet etter mer screen time med han er stort.

Blandt gutta så mangler de også en klassisk player ala Gleager. Vindel kunne skapt litt moro, men ikke med de jentene der.

Og hvorfor Kim er så ettertraktet er for meg helt uforståelig.

 

De castingfolka må være rusa hele gjengen.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Skal jeg fortelle hvorfor Marius sa det? Fordi han alltid har hatt lyst til å komme på tv.. Han jobber som bartender og det er liksom det han brenner for.. Han fester og morer seg og det er det han liker. Det er det han vil, og jeg skal ikke si noe på det. Derfor sa han det. Han har ikke "ødelagt framtiden som businessmann" eller hva det nå enn er når han allerede har bestemt seg og vet hva han vil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Uff, orket bare halve episoden. Nå har jeg offisielt gitt opp denne sesongen, lykke til dere som fortsetter å se på

 

 

inb4 Jason watches every single episode...

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...