Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maren må være det største ludderet jeg noen gang i hele mitt liv har sett. Det er helt tomt i huet på hu og hun oppfører seg som en fjortisjente hele tiden. Håper det irriterende kvinnemennesket kommer seg ut fra det hotellet fortest mulig. Snakk om å drite seg ut på tv.. huff.

 

Joachim blir neppe å komme inn igjen. TV3 tar ikke inn folk som ikke er innstilt på å vinne. Er en grunn for at Vindel fikk være med i år, nettopp fordi han var innstilt på å vinne denne gangen. Joachim gidda jo ikke engang å kjempe mot Kim og Heidi, og derfor vil ikke TV3 ta han inn igjen fordi han ikke vil ha noe å by på. Maren ble tatt inn igjen fordi hun lagde drama, noe som irriterer meg enda...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Påskepause!! :mad:

Mange som reiser bort i påska, så det er absolutt ikke overraskende. Dessuten hadde de jo pause i fjor også i påsken.

 

Synes serien har tatt seg opp ganske greit siden tirsdag. I hvert fall i forhold til de første 4-5 ukene. Det at det kommer to nye jenter neste gang gjør det bare enda mer spennende. Så ikke hele teaseren, men skal det virkelig være parseremoni så tidlig i uka?

Lenke til kommentar

Jeg har uansett flere spørsmålstegn. De to nyeste hadde på forhånd gode argumenter for å IKKE gni. Nå stilte de seg til slutt på samme sted, selv om de hadde gode argumenter for ikke gni etter at de hadde fått vite konsekvensene av sitt valg.

 

Det var jo litt av poenget her, at de måtte velge på forhånd hva de skulle gjøre. Når de hadde fått vite hva som skjer, kunne de ikke ombestemme seg. Bare på den måten kunne Kim sitt oppdrag og Niclas sin spolering komme til sin rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor var det egentlig Niclas som fikk det hemmelige oppdraget ? Var det bare tilfeldig ? Fikk ikke med meg den episoden.

Store Nicklas utnevnte han som sin tøffeste konkurrent.

Lenke til kommentar

Deilig å bli kvitt Daniel uansett, men latterlig spill. Burde vært mulig å "ombestemme seg" da alle hadde fått vite hva tvisten EGENTLIG stod om. Da hadde det vært fair overfor lille-Niclas.

Vel, han hadde faktisk et døgn på å overbevise ÉN av de andre gutta. Jeg vet det kan være litt vanskelig å påvirke andre, men han kunne absolutt ha greid oppdraget sitt. Det at de kunne ha ombestemt seg i etterkant, høres for meg ganske dumt ut. Hadde jo ikke vært en særlig bra tvist om de hadde visst konsekvensene på forhånd. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...