Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge - Sesong 3 (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Haha ja, hun er jo søt da. Hva var det hun sa, etter hun klinte med svensken. Jeg tok av meg høyhælene, lukket øya og glemte de tynne leggene, og klinte til eller noe. Haha :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Ser ut som det har løsna litt hos jentene etter at Niklas kom inn. Enig med dere som klager over deltakerne. I fjor syntes jeg Niklas var litt kjedelig i forhold til de andre gutta. I år er han den helt klart kuleste, de andre er ikke i nærheten. Eneste var Joachim, men han daua litt etter han skjønte han hadde driti seg ut.

 

Og når det gjelder Maren skjønner jeg godt at TV3 sendte henne rett inn igjen etter at hun røk. Hun er jo den eneste jenta som gir helt faen og slipper seg løs(på godt og vondt).

Lenke til kommentar

Elsker når Mr.Drammen alias Tribalguy ser inn i kameraet og ser jævlig alvorlig ut som om han tenker hardt. Man ser at det ikke er mye aktivitet oppe i topplokket da.

 

Den såkalte tribalguy virker å være ganske så oppegående etter min mening. Ikke akkurat den personen som er mest blåst der inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elsker når Mr.Drammen alias Tribalguy ser inn i kameraet og ser jævlig alvorlig ut som om han tenker hardt. Man ser at det ikke er mye aktivitet oppe i topplokket da.

 

Den såkalte tribalguy virker å være ganske så oppegående etter min mening. Ikke akkurat den personen som er mest blåst der inne.

1094302-11-1301954583957.jpg

 

Ny episode nå forresten! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...