Gå til innhold

Dark Souls (360/PS3) Gameplay-trailer


KongRudi

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=h0eHzs6xmZY

 

From Software's Dark Souls, fra Namco Bandai.

HD Gameplay trailer.

 

Som dere sikkert vet er dette en spirituell oppfølger til denne generasjonens mest originale rollespill, Demon's Souls.

 

Begynner også å dukke opp biter av ny informasjon.

 

- Det blir litt vanskligere (!!) enn Demon's Souls, i.flg. ett japansk magasin.

- World Tendency forsvinner også, fordi Dark Souls spillet ikke har dedikerte servere som i Demon's Souls, blir peer-2-peer gaming.

- Du kan både rope på hjelp, hjelpe andre og gjøre det vanskligere for andre spillere.

- Ikke en sentral HUB som i Demon's Souls, blir mere åpen verden denne gangen.

- Yrkesklasser forsvinner, men har fremdeles masse customisation, slik at det ikke er fra for at alle folk er like.

- Blir ikke like mørkt og dystert som Demon's Souls, mere varierte områder her, og ikke samme univers som Demon's Souls.

- Større utvalg av forskjellige våpen, rustning og magiske spells.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg også som ett udyr til dette spillet..

 

Mere utstyr og spells, og åpen verden blir bra, var litt vansklig å skaffe seg tilgang til det du ville ha i Demon's Souls synes jeg.

 

Litt negativt at det ikke er dedikerte servere lenger, går utifra at det betyr at vi ikke får opp random andre spillere i spøkelses-form i spillet ditt, og brukerbaserte advarsler/tips i terrenget som kunne gi HP-boost, og dødsfall-replay's slik som i Demon's Souls.

Sannsynligvis derfor de sier spillet blir enda vanskligere.

 

Men har egentlig vært klar over at det kom til å bli endel forandringer, når dem også må ta hensyn til XBox live sine online-regler, i tillegg til PS3 sine.

Hvem vet, kanskje får vi et helt nytt online-konsept for rollespill denne gangen også, slik som i Demon's Souls. :p

 

Uansett, dette blir helt sikkert ett kanonspill, og håper at From Software og Namco Bandai får en skikkelig stor-suksess her. Her må alle PS3 og 360-folk kjenne sin besøkningstid, slik at vi får flere slike kanonspill. :)

 

EDIT: 2011 på denne også, helt sykt.. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Høsten min er mer full en de fleste med: Uncharted 3, Infamous 2, Resistance 3, Rage, Batman, Gears Of War 3, Zelda, osv (lista er uendelig lang), allerede overbooked deluxe!

 

Skal garantert ha dette da jeg synes Demon's Souls ikke var så vanskelig så folk skulle ha det til, definitivt blir det kjøpt til PS3en ;)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ut som jeg tok feil med at melding-systemet, og spøkelsene forsvant.. :)

 

i.flg. andriasang blog'en så er det bare world tendency'en som forsvinner, som følge av at dedikerte servere forsvinner, mens de indirekte online elementene blir med.. :)

 

Klikk linkene for mere info.. :)

 

I bloggen står det at soul tendency forsvinner. Opplegget med tendency er litt forvirrende, men jeg regner med at soul tendency vil si det samme som character tendency, som ble avgjort av om man drepte npc'er eller andre spillere. Jeg får egentlig mest følelsen av at dette vil si at man ikke kan invadere andres spill lenger.

 

Det er også mulig at soul tendency vil si det samme som online tendency.

 

http://www.atlus.com/mediawiki/index.php/Tendency

 

Jeg har stor tro på From Software. Dette blir nok bra, uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...