Gå til innhold

FAC: 30.01.2011 Arsenal v Huddersfield Town, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig trist at Nasri ble skadet. Vi må likevel bare innse realiteten: Med det tette kampprogrammet vi har hatt i over en måned var det bare et spørsmål om tid før vi skulle miste "noen". At det skulle vise seg å være vår beste spille hittil i sesongen er selvfølgelig kjipt. Men om han er ute i tre uker, går han glipp av everton, newcastle, wolves og barca. De tre førstnevnte er helt overkommelige uten hans hjelp, og sistnevnte vil vi jo mest sannsynlig tape sammenlagt uansett. Så det er foreløpig ikke verdens undergang at han ble skadet nettopp nå. I mellomtiden får vi håpe Arshavin finner formen, så tapet av Nasri blir mindre merkbart. Samt at spillere som RvP og Fabregas holder seg skadefrie.

Endret av Urmaker
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at du klager på Almunia i dag. Han var en av få som får godkjent i dag, imo.

 

Han hadde en ting å gjøre gjennom hele kampen og det problemet løste han.

 

Ingenting å utsette på han i dag, men Szczesny burde være førstekeeper og Fabianski andrekeeper når han er tilbake fra skade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi ble utspilt både på banen og tribunen av Huddersfield. I dag er det flaut å være gooner...

 

 

Grusom, grusom kamp. Godkjent til Bendtner, Arshavin, Koscielny, Almunia og Fabregas. Resten var utruleg dårlege, spesielt Denilson og Gibbs.

 

2-1 mot Huddersfield, vidare i cupen og Nasri ute i nokre veker. Jippi.

?

Kan se meg enig med de to siste, Al og Cesc får godkjendt, og Cesc får godkjendt ++, men Bendtner spiller jo forferdelig dårlig, Arshavin ikke den dårligeste, men får lite til som vanlig. Kos var nesten aldri plassert riktig, at du syns at noen i forsvaret vårt kan få godkjendt i en kamp vi tapte 90% av alle hodedueller er for meg veldig rart.

 

Sinnsyk reddning av Almunia i dag! Kan nesten se ut som at han ser konkuransen og faktisk løfter seg. Ikke at jeg vil se han som første keeper naturligvis.

Lenke til kommentar

Almunia hadde en bra redning i dag, han skal ha det.

Men derfra til en av våre beste synes jeg vel er litt i overkant å vise fyren velvilje.

Han dreit seg ut på målet ved å flakse frem før han skjønner han er på vei på bærtur og rekker ikke tilbake på strek før ballen suser over han. Ikke bra.!!

Han virket generellt rusten, og den andre gangen han var ute å rotet i feltet endte det med at han slengte seg og fikk slått ballen ut til corner nede ved hjørnet av eget felt, hvor den påfølgende corneren sneide stolpa, heldigvis på rett side.

Skal man få man of the match stempel for å redde en farlig sjanse, ville jeg heller gitt den til Arshavin for sin gode defensive takling. Og det sier vel sitt.

Lenke til kommentar

Hva med "det berømte 2 skritt fram og 1 skritt tilbake" rett før det ble mål?

 

I did not zee the incident. :p

 

Syntes det så ut som Almunia gjorde dette, men jeg så kampen på stream og fikk kun sett reprise av målet når ballen gikk over hodet på Almunia.

 

Anyway: Szczesny burde være nummer 1. Forhåpentligvis forsvinner Almunia i sommer så får han nummeret på drakta også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...