Gå til innhold

Boikotter du Israel?


Boikotter du Israel  

184 stemmer

  1. 1. Boikotter du Israel?

    • Ja
      39
    • Nei
      113
    • Jeg buikotter Israel(Aktivt kjøper Israelske varer)
      32


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne ha gjort dèt.

 

Er oppmerksom på varer fra Spania og enkelte andre land.

Er blitt mere skeptisk til USA produserte varer, grunnet denne Wikileaks-boikotten.

 

Kina er jo også ett land en burde ha boikottet.

 

Men man er jo anhengig av alternativer.

 

USA og Kina kunne blitt vanskelig å boikotte ja. Iallefall samtidig.

Lenke til kommentar

Jeg var på butikk i dag og hørte en dame spørre etter ikke-Israelske Liticher(frukt) Da jeg begynte å lure på hvor mange som faktisk boikotter Israel i Norge.

Hvis du boikotter Israel, hvorfor gjør du det? hva håper du å oppnå?

 

Jeg boikotter Israel, Palestina, Saudi-Arabia, Egypt, Iran -- med fler.

 

Fordi jeg ikke liker å støtte drapet på sivile eller religiøse regimer.

Om jeg kjøper en vare fra ett av disse landene vil jeg indirekte bidra til å drepe mennesker eller undertrykke mennesker.

 

...

Ikke at det er så vanskelig å boikotte, da det stort sett bare er Pentium og grønnsaker som produseres i disse landene, som kan finnes i butikkene jeg besøker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Støres samtalepartner: Vi vil fortsette å drepe sivile jøder:

Meshaal uttalte nylig til CNN at Hamas vil fortsette med å drepe sivile jøder.

 

Boikottere er drittsekker

http://www.frie-ytri...er-drittsekker/

 

Nordmenn driter i boikottingen:

Norge importerte varer fra Israel for 653 millioner kroner i år 2010. Dette er en økning på 6,2 prosent i forhold til 2009. Importen fra Israel økte mer enn den totale økningen i vareimport fra utlandet.

 

Importtallene fra Israel i 2010 er de beste i historien, med unntak fra toppåret 2008, før den internasjonale finanskrisen slo inn for alvor.

Endret av Chi Spurger
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg støtter Israel i hva de gjør.

 

Men videre skal det sies at jeg ikke har noen økonomi til å boikotte noe som helst; lager syria billigere produkter enn israel, kjøper jeg dem, men vise versa går også.

 

Hvorfor støtter du landet Israel ?

 

Jødene ler godt av slike som deg som blindt støtter dem på tross av hva de mener om oss.

Jeg var selv en gang blant dem som støttet Israel, men nå er det slutt.

 

The basic Talmudic doctrine includes more than a "super-race" complex. It is an "only" race concept. The non-Jew thus ranks as an animal, has no property rights and no legal rights under any code whatever. If lies, bribes or kicks are necessary to get non-Jews under control — that is legitimate. There is only one "sin," and that is anything which will frighten non-Jews and thus make it harder for the Jewish "humans" to get them under control. "Milk the Gentile," is the Talmudic rule, but don't get caught in such a way as to jeopardize Jewish interests. Summarized, Talmudism is the quintesscence of distilled hatred and discrimination — without cause, against non-Jews.

 

Dette sier jødenes "hellge"bok den babylonske talmud.

 

At jødene praktiserer denne læren kan vi seg på Israels oppførsel i midtøsten.

 

Da den internasjonale jødiske banken Goldman-sachs ble tatt for svindel i 2009, så sa sjefen til sitt forsvar at han bare gjorde Guds arbeid.

Han mente altså at de hadde lov til å svindle ikke-jøder fordi de gjorde "Guds arbeid"

 

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article6907681.ece

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg boikotter ikke, men det er ikke fordi jeg mener at Israel handler riktig slik de oppfører seg, men fordi jeg har større tro på dialog (og at USA blir lei av å mase) enn at vi handler mindre med dem. Jeg er derimot veldig glad i de Israelske produktene mine, Odlo Superundertøy og en RSS-leser :D

 

 

Boikott er bare tull uansett.

Vi kan ikke gjøre noe fra eller til uansett, bortsett fra å avsløre jødenes løgner, og spre sannheten om deres perverse lære.

 

En boikott vil bare være til skade for oss selv, og Israel vil ikke merke noen forskjell uansett.

Dessuten er det folket som får svi ved en evt. organisert boikott, og ikke lederne som jo er målet.

Så en boikott er mao en total skivebom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...