Gå til innhold

Lysår rundt jorden

cowboy bob

Vet du svaret?  

27 stemmer

1. 1. Vet du svaret?

• Ja
    • Nei
    • Kanskje
    • Jeg har vet ikke lest tråden, vil bare stemme

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hvis man kjører jorden rundt i en BMW, hvor mange lysår vil det ta å kjøre helt rundt? Kjører i 80 kilometer da det er gjennomsnittlig fartsgrense.

edit: la til avstemning

Endret av Cowboy Bob
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken rute skal du ta? Hvordan skal du kjøre over havene du møter på? Hvor mange pauser skal du ta underveis, og hvor lenge skal pausene vare? Vi må ha slik informasjon tilgjengelig før vi kan hjelpe deg. :D

Skrevet

Gitt at du kjører rundt ekvator på veien som ikke eksisterer der, så er det ca. 0,000000000134 lysår rundt jorden. Give or take a few.

Hadde samme spørsmål, men med romferge på en prøve en gang i tiden...

Skrevet (endret)

Skal du følge veiene, eller kjører du rett frem rundt ekvator?

EDIT: Oog.. hvorfor regne i lysår? :dontgetit:

Endret av Mokko
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei sorry for atte jeg glemte å svare. Tusen takk for alle svar, selv om noen bare var spørsmål. Synes det ble litt mange spørsmål så "tidlig på dagen", så tror atte jeg svarer på dem seinere.

Skrevet (endret)

Det tar 5.

Neida. Men wtf, jeg leser spørsmålet som:

Hei hvis man kjører jorden rundt i en BMW, hvor mange 9,46 billioner km vil det ta å kjøre helt rundt? Kjører i 80 kilometer da det er gjennomsnittlig fartsgrense.

Endret av ikkespisgress
Skrevet

Antar TS mener km/h, og at man dermed kan finne tidsbruken han gjør dette kunststykket på. I tillegg til lengden han tilbakelegger, gitt i lysår.

Lysår er selvsagt like ubrukelig for folk flest når det kommer til slike lengder som nanometer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...