Gå til innhold

Hva synes du google og apple bør gjøre med deres mobil OS.


Anbefalte innlegg

Rammen rundt derimot, kan aldri bli for liten.

 

Jeg føler trygghet med den lille ramma som er rundt desire og desire HD. Når en slurvhest som meg mister den på flisegulvet så går det som regel uten knust skjerm. Pga rammen.

 

Vet at den plastramma demper ganske mye av støtet også. Hørt at Desire HD gikk i flisgulvet på badet uten større skade enn et bittelite hakk i plasten. :)

 

Edit: Ikke HD

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Muligens du sier noe der, men vil påstår at rammen til DHD, HD7 og HD2 er veldig godt tilpasset feilplasserte fingrer, i og med at telefonen er stor nok til at fingrene ikke rekker over ved et håndgrep.

 

Beskyttelsen er jo selvfølgelig dårlig om man har en liten ramme, men om rammen også består av glass (eller andre sprø materialer), så er man jo like utsatt for sprekker og skader.

 

Men hva man liker av skjermstørrelse og ramme er muligens opp til hva man prioriterer.

Lenke til kommentar

Muligens du sier noe der, men vil påstår at rammen til DHD, HD7 og HD2 er veldig godt tilpasset feilplasserte fingrer, i og med at telefonen er stor nok til at fingrene ikke rekker over ved et håndgrep.

 

DHD er litt for stor for mine fingre. Desire -HD er perfekt men har for liten skjerm. Jobber med å strekke fingrene noen millimeter.

Lenke til kommentar

Muligens du sier noe der, men vil påstår at rammen til DHD, HD7 og HD2 er veldig godt tilpasset feilplasserte fingrer, i og med at telefonen er stor nok til at fingrene ikke rekker over ved et håndgrep.

 

Beskyttelsen er jo selvfølgelig dårlig om man har en liten ramme, men om rammen også består av glass (eller andre sprø materialer), så er man jo like utsatt for sprekker og skader.

 

Men hva man liker av skjermstørrelse og ramme er muligens opp til hva man prioriterer.

 

Stort sett er jo stor skjerm å foretrekke på en smarttelefon, men jeg er veldig fornøyd med iP4. Selv om den kanskje kunne vært pittelitt større skjermmessig. Nå det gjelder glass som materiale, så er det ikke glasset i seg selv som er sprøtt, men herdingen i det. Glass kan faktisk være ganske seigt. Men plast er nok seigere. Jeg tror at om iP4 hadde hatt en liten ramme rundt glasset, så hadde det ikke knustes om den falt ned i gulvet.

Lenke til kommentar

Her er en liten snutt som viser hva av forbedringer som er forventet i Android market og lanseres av Google i morgen:

 

Google to unveil browser-based Android Market with Google Music cloud services on Wednesday

 

 

 

Google has finally completed its web-based Android Market and they will reveal it at their Honeycomb press event on Wednesday. The online Market is said to be “on par with that of the Apple App Store or even better.”

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

"Hva synes du google og apple bør gjøre med deres mobil OS"? Legge ned hele driten. Etter å ha hatt en smarttelefon i hende i over et år er jeg redusert til et skall av et menneske, stadig opptatt av å fomle med telefonen for å holde meg oppdatert, oppdatert, oppdatert. Tankene hopper flyktig fra tema til tema, jeg leser ikke lenger bøker, jeg gjør knapt en dritt verdt å nevne utover å sjekke ting på telefonen eller på laptopen. Meh. Nuke hele Internet, back to basics :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hva synes du google og apple bør gjøre med deres mobil OS"? Legge ned hele driten. Etter å ha hatt en smarttelefon i hende i over et år er jeg redusert til et skall av et menneske, stadig opptatt av å fomle med telefonen for å holde meg oppdatert, oppdatert, oppdatert. Tankene hopper flyktig fra tema til tema, jeg leser ikke lenger bøker, jeg gjør knapt en dritt verdt å nevne utover å sjekke ting på telefonen eller på laptopen. Meh. Nuke hele Internet, back to basics :p

Jeg tror denne mobilen passer deg best.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...