Gå til innhold

Feil/mangler i filtreringsmeny i Prisguiden? Post her!


Anbefalte innlegg

Dette problemet er ikke alltid lett å oppdage. For det handler tross alt om hvor logiske valgmulighetene er når du er ute etter et spesifikt produkt.

 

Det største kategoriene våre har vi gjort en grundig gjennomgang på. Det meste skal være godt konfigurert, men er det noe du synes vi kan forbedre så er vi lutter øre :)

 

for øyeblikket så er det ikke noe annet , men det er greit å få fjernet det som fremstår som en feil.

( nå var argumentene min kun rett mot det som kunne virker som var feil i guiden )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ønsket søkefilter på bærbare PC'er:

 

- Tastaturlayout: norsk, nordisk, engelsk...

 

- Språk operativsystem: norsk, engelsk, pixmanisk... Kan være en underegenskap av Operativsystem-versjon.

 

- Språk office: norsk, engelsk...

 

Nå vet jeg ikke om det er et vanlig tilfelle lengre, men da jeg kjøpte meg tabletPC en gang for mange, mange år siden, hadde den norsk tastatur og engelsk operativsystem. Akkurat som jeg liker det, altså. Men når jeg nå går på Elkjøp, er alle tastaturene berørt av babel-syken og vet ikke selv om en tast er Æ eller Æ eller Ø.

 

Hvilket språk en PC har er særdeles viktig. Jeg kjøper ikke en PC hvis jeg ikke vet hvilket språk det er på tastaturet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Inndeling av brennvidder på optikk er ulogisk oppdelt, bl.a delet på 50 og 70mm. Det liggger der mange objektiver er, og deler nesten like objektiver inn i 50-70 og 70-100. Dette gjør at man må velge begge, og få med seg mye mer enn det man trenger.

 

Forslag:

 

36-50 -> 36-45

50-70 -> 45-65

70-100 -> 65-100 (evt til 90 og neste 90-150)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...