Gå til innhold

Android Market over 200 000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem bryr seg hvor mange apps det finnes i de respektive markedene? Det betyr ingen ting, da 95% er bare vås.

Med økningen av antall apps vil jeg si at mengden vås har økt til minst 99%.

 

Det økende antallet gjør det bare ennå verre å finne frem til godbitene så man kan godt si at mange apps er negativt.

Lenke til kommentar

Kunne dere ha skrevet en artikkel om "HTML5 apps"? Syntes det virker både spennende og lovende. Har sett at de har et par svært enkle eksempler på miniapps.co.uk, som funker på tvers av de ulike operativsystemene (utenom WP7 som ikke støtter HTML5).

 

Det irriterer meg at desto lengre man har en iOS- eller android-sak, desto mer låst blir man til å benytte det samme merket ved senere kjøp. Ettersom man investerer mer og mer i ulike apps som fungerer kun på ett spesifikt operativsystem, blir det mindre interessant å skifte til noe annet. Jeg håper at en dag vil både appstore og android market være utklasset av andre butikker som selger apps skrevet i HTML5 e.l.

 

(jeg er klar over at HTML5 har begrensninger, men jeg tror en god del apps fint kunne blitt skrevet i HTML5 dersom utviklerne hadde giddet)

Lenke til kommentar

Mere apps er ofte mere bra apps også, ohg har det så mye å si nr man først er oppe på disse tallene? 190 000 ubruklige (for meg) applikasjoner er ikke noe værre enn 900 ubruklige applikasjoner. Spørsmålet er are hvor enkelt det er å finne gode programmer. Større mengder programmer medfører antakelig flere gode, og er i utgangspunktet ikke noes tort hinder for systemer som hjelper til med å sile ut.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg tror man må være i veldig "koppen er halvtom"-modus for å vinkle mange apps til noe negativt.

 

Det finnes haugevis med kvinner der ute også, blir det vanskeligere å finne den rette av den grunn? :)

fantastisk dårlig sammenligning. Trodde administratorer hadde bedre horisont enn som så..

Lenke til kommentar

Jeg tror man må være i veldig "koppen er halvtom"-modus for å vinkle mange apps til noe negativt.

 

Det finnes haugevis med kvinner der ute også, blir det vanskeligere å finne den rette av den grunn? :)

fantastisk dårlig sammenligning. Trodde administratorer hadde bedre horisont enn som så..

 

Og jeg som trodde brukere visste bedre enn å bruke folks tittel på forumet imot de :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror man må være i veldig "koppen er halvtom"-modus for å vinkle mange apps til noe negativt.

 

Det finnes haugevis med kvinner der ute også, blir det vanskeligere å finne den rette av den grunn? :)

fantastisk dårlig sammenligning. Trodde administratorer hadde bedre horisont enn som så..

 

At jeg er en positiv sjel og perspektiv på livet har ikke så mye med tittelen min. Vi kan ikke alle spinne ting til det negative :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tror man må være i veldig "koppen er halvtom"-modus for å vinkle mange apps til noe negativt.

 

Det finnes haugevis med kvinner der ute også, blir det vanskeligere å finne den rette av den grunn? :)

Ja, jeg mener da absolutt det. Jeg er ikke i "koppen er halvtom"-modus vil jeg si, men det finnes ekstremt mye dritt-apps, og antallet gjør ofte desverre at kvalitet drukner i mengden. Mannen i gata kjøper heller en app med 40 fiselyder i stereo enn et kraftig nytteverktøy for "task management"(finner ikke noe norsk ord for det i farten). En av 2 nedlastede apps som jeg har i docken har jeg funnet ved en ren tilfeldighet på internett, så jeg lurer av og til på hvilke andre nydelige apps jeg har gått glipp av i mengden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

godt norskt ord for "task management" er jo oppgavebehandling.

Er enig i at det er vanskelig å finne gullkorn i all dritten.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...