Gå til innhold

PL: 27.12.10 Arsenal v Chelsea, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

FOR BESTEMOR!!!

 

Hvem vedder i mot? Jeg vedder at jeg skal bytte avatar hvis denne formasjonen IKKE kommer opp

 

Det er jo ikke mulig å se hva du har som avatar nå, så spiller det så stor rolle?

 

Tror forøvrig ingen bryr seg hva du har som avatar. Hvilket lag holder du med?

 

Eg er villig til å fjerne min avatar, og kjøre uten avatar resten av 2010 hvis noen her inne bryr seg om din.

 

Chelsea er bare elendige i 1-2 måneder av en sesong.

 

Hva er de resten av sesongen? Bare dårlige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En smule mer optimistisk i dag, faktisk. Forrige gang vi møtte Chelsea, toppet de tabellen med fem seiere og utrolige 21 mål på seks kamper. Vi hadde kun tatt ett poeng på de to siste PL-kampene mot Sunderland og West Brom. Chelsea vant 2-0, men vi var i mine øyne det beste laget spillemessig.

 

Nå er Chelsea i elendig form, med seks poeng og fire mål på de syv siste kampene. Borteformen er enda verre, og de har kun tatt to poeng på de fire siste bortekampene.

 

I det første oppgjøret møtte vi et utrolig effektivt Chelsea-lag som i snitt scorte 3,5 mål i hver ligakamp. Nå møter vi et Chelsea-lag i krise, som virkelig sliter med målformen. I forrige oppgjør var vi uten både Cesc og RvP. Nå er de forhåpentligvis klare til å starte. De vil utvilsomt komme med store bidrag offensivt.

 

Jeg blir absolutt ikke misfornøyd med et uavgjortresultat her, men hvis vi har kontroll på Drogba og tar sjansene våre, kan vi fort finne på å ta tre poeng. En utrolig spennende kamp blir det uansett.

Lenke til kommentar

En smule mer optimistisk i dag, faktisk. Forrige gang vi møtte Chelsea, toppet de tabellen med fem seiere og utrolige 21 mål på seks kamper. Vi hadde kun tatt ett poeng på de to siste PL-kampene mot Sunderland og West Brom. Chelsea vant 2-0, men vi var i mine øyne det beste laget spillemessig.

 

Nå er Chelsea i elendig form, med seks poeng og fire mål på de syv siste kampene. Borteformen er enda verre, og de har kun tatt to poeng på de fire siste bortekampene.

 

I det første oppgjøret møtte vi et utrolig effektivt Chelsea-lag som i snitt scorte 3,5 mål i hver ligakamp. Nå møter vi et Chelsea-lag i krise, som virkelig sliter med målformen. I forrige oppgjør var vi uten både Cesc og RvP. Nå er de forhåpentligvis klare til å starte. De vil utvilsomt komme med store bidrag offensivt.

 

Jeg blir absolutt ikke misfornøyd med et uavgjortresultat her, men hvis vi har kontroll på Drogba og tar sjansene våre, kan vi fort finne på å ta tre poeng. En utrolig spennende kamp blir det uansett.

 

 

Var i dårlig form mener du vel. De var på vei tilbake mot Tottenham. Men jeg orker ikke gjenta meg selv flere ganger.

 

Malouda er like god med høyre som med venstre. Så sett han hvor du vil i angrep.

 

Drogba vil aldri bli noe trussel. Tror dere bør passe mere på Ferreira enn Drogba pr. dags. dato.

 

Historikk om målform og motstand, dato, tid, årstid osv kan du skrive annet enn her. Det er en ny dag, en ny mulighet, en ny kamp, deal with it or leave it.

 

Dere vinner i dag, uten tvil.

 

PS. i forrige tråd skrev en at Drogba og Alex aldri scorer slikt igjen på 100 forsøk?

 

Kanskje ikke Drogba, men skal jeg gi dere en liten statistikk?

 

Alex, 7 frispark for Chelsea bak 25 meter, 3 mål, 1 i tverligger, 1 i stolpen. Der 2 gikk over eller til siden. Vær glad han ikke spiller.

 

Man to Watch er mye heller Anelka, Malouda enn Drogba?

 

Hva er alt dette oppstyret rundt Drogba? Han var god for kanskje, ja, skal jeg være snill å si 3 år siden? Nei, det blir FOR snilt, 5 år.

Lenke til kommentar

Chelsea er bare elendige i 1-2 måneder av en sesong.

 

Hva er de resten av sesongen? Bare dårlige?

 

Chelsea, historisk sett, har 1-2 måneder de er ELENDIGE, det er bare 3-4 kamper igjen av den formen, så kommer det ett og annet sjeldent poengtap i ny og ne. Månedene er ikke nødvendigvis etter hverandre, men vi som holder med Chelsea forstår når første og andre er.

 

La meg gjette? Millwall-supporter?

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er det du prater om? Selvsagt har form noe å si! Det sier seg selv at et Chelsea i toppform er sterkere enn et Chelsea i rævva form. Og Drogba er ikke en trussel og har ikke vært det på fem år? Han har 13 mål på 13 kamper mot oss, han er deres mestscorende spiller denne sesongen og han var ligaens toppscorer forrige sesong. Er du tretten år gammel?

Endret av Le Professeur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...