Gå til innhold

PL: 27.12.10 Arsenal v Chelsea, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Kommer helt an på hva du egentlig mener. Vi stiller aldri med en 5'er på midten, men med en 3'er.

 

Siden RvP røyk ut skada ifjor så har vi kjørt en slags 4-2-3-1 der Fabregas skyter fram i hullet bak spissen som regel evt Rosicky, og i mange tilfeller i år (Aston Villa kampen er den klareste) så har dette vært synlig på banen når vi angriper. Når vi forsvarer så skjønner ingen noe, så det er greit nok.

 

Sannsynligheten er stor for at vi kjører en 4-2-3-1 ikveld, men enn offsjangs på at vi går tilbake til en ren 4-3-3 siden RvP muligens kan starte, og han er svært flink på og fylle mellomrommet, slik at Cesc ikke trenger å ligge bak han hele tiden. Et annet alternativ hadde vært om Wenger hadde klikka helt og kjørt 4-4-2 eller 0-0-10, man kan aldri vite helt sikkert.

 

Men med tanke på hvor stå Wenger er så kommer han nok ikke til og forandre på noe innad i laget for og nullifisere Chelsea sin trussel, så A.Hole kommer nok til og ha det gøy på venstre mens han slår innlegg på innlegg til Drogba.

 

Eboue inn for Arshavin idag, så flytter han og Nasri kant slik at Eboue hjelper Sagna bakover mot trusselen fra venstresida, tross alt der vi har tapt det de siste oppgjørene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som United-supporter håper jeg på uavgjort her. Da blir det bare delt ut to poeng til sammen, kontra hvis et av lagene vinner. Det er det optimale for meg. Men hvis jeg må velge en trepoenger, så håper jeg på Arsenal. Frykter Chelsea langt mer i en evt. gullstrid enn Arsenal.

 

Arsenal har som vane å klappe sammen i toppkampene, så ser ikke bort i fra at Chelsea tar det lengste strået i kveld.

Lenke til kommentar

Fra Arseblog:

 

Forget mental hurdles, forget Chelsea’s reputation and record against us, forget Drogba, he’s just another Predator looking hideous cunt of epic proportions, forget that nobody has yet set John Terry on fire, ignore that little scut of a left back, we have to go out and want to win this game for Arsenal. If we give them room they have the quality to punish us. If we switch off they have the experience to take advantage. If we don’t give 100% they’ve got players who will and that will swing things for them.

 

Amen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy helvete, har ikke vært så fyllesyk på flere år. Blåbæryoughurten jeg tok som nattmat gjorde sitt til at jeg spydde noe som så ut som radioaktivt avfall. Har vært helt ødelagt fram til nå, sånt sett er det bra at kampen spilles så sent. En seier over Chelsea hadde gjort ubeskrivelig godt, har en følelse på at vi klarer minst uavgjort, men vi får se hvordan vi ser ut når kampen blåses igang. Cesc bør løfte seg mange hakk, Nasri må finne tilbake det vi så før United-matchen og Fabianski og Clichy bør ikke fucke opp. Skjer det så har vi en fair sjanse. Gleder meg ikke til kamp og hadde det vært opp til meg kunne den gjerne blitt utsatt.

Lenke til kommentar

Chelsea er bare elendige i 1-2 måneder av en sesong.

 

Hva er de resten av sesongen? Bare dårlige?

 

Chelsea, historisk sett, har 1-2 måneder de er ELENDIGE, det er bare 3-4 kamper igjen av den formen, så kommer det ett og annet sjeldent poengtap i ny og ne. Månedene er ikke nødvendigvis etter hverandre, men vi som holder med Chelsea forstår når første og andre er.

 

La meg gjette? Millwall-supporter?

 

Hehe, those two words together just don't add up.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Arsenal.com bekrefter Vestaas lagoppstilling! :D

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

Ufattelig sexy lagoppstilling! To høye og hodesterke stoppere, og to vinger som garantert vil skape trøbbel for Chelsea-forsvaret. Nå tror jeg faktisk at vi vinner. 2-1, book it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal.com bekrefter Vestaas lagoppstilling! :D

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Johan Djourou - Gaël Clichy

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

 

Ufattelig sexy lagoppstilling! To høye og hodesterke stoppere, og to vinger som garantert vil skape trøbbel for Chelsea-forsvaret. Nå tror jeg faktisk at vi vinner. 2-1, book it!

Kos! Hvem er han Johan? Clichy? Alex Song? Hva er det? Hvem er Wilshire?

 

Dette blir leth.

 

Chelsea stiller slik jeg sa, men bare Kalle for Nico.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...