Gå til innhold

Noen som har prøvd ut. RYP


Terminat0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg er snart ferdig med ekstrem muskelvekst programmet. Nå la jeg riktignok til et par øvelser (nedtrekk og markløft) da jeg syntes det var litt få øvelser for rygg i programmet fra før.

 

Nå skal ikke jeg påstå at det jeg sier er rett, men vil nå tro at med kun roing for rygg blir det litt knapt, mens for bryst og triceps var det nok av øvelser, arnoldpress, skråbenk, tricepress.

 

Jeg likte 5x5 bedre, men merket veldig stor fremgang som sagt med ryp.

 

I tillegg så lønner det seg å trene sammen med en kompis om du skal kjøre ryp, dropsett blir litt vanskelig aleine, men sånn jeg gjør er at jeg kjører til jeg kjenner at jeg ikke vil klare en rep til før jeg tar av vekter.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

For meg så har RYP funket helt fantastisk bra :)

Har gått opp ca 5kg siden jeg startet på programmet! husk at et bra Kosthold er det viktigste for hurtig fremgang. :)

 

Har også funket veldig bra i forhold til jobben min som er veldig tung fysisk! Har ikke merket noe symptomer på overtrening og har fått mye større overskudd i hverdagen. Jeg tror den myke starten på treningsprogrammet har mye av skylda for at det har funket så bra. Har kjørt dette programmet i ca 10 uker nå så er midt i ekstrem muskelvekst programmet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...