walla Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 trenger hjelp med dc++. hvordan skal jeg instille den til å gå på active mode?hvis jeg prøver active mode, så blir bare alle mine connections timeout,men upload funker fint. jeg har tele2 adsl med en zyxel 650R adsl-modem. og jeg deler internett sammen med en annen maskin med en switch.
pbns1979 Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Active mode vil nok neppe fungerer vel så lenge du sitter bak en router.
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Du må vel NAT'e da (port-forwarding eller hva det nå kalles).... dvs. si at port nr. xxx skal gå direkte til ip xxx (slik jeg forstår det i hvert fall)
walla Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Skrevet 2. juli 2003 ok, men kan du forklarer step by step hva jeg skal gjøre. fordi jeg skjønte ikke noe
Swifty Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Okey skal svare det helt ærligt: jeg har ikkke peiling! :oops: Men jeg søkte litt rundt på forumet og fant div. poster: Her finner du div. spec. om ruteren og hva den koster vet ikke om du kan bruke det som står i posten, men bare les du NAT=Network Address Translation EDIT: Anders Leipsland fant en mye bedre side da.... sikker på at han jukser
Anders Leipsland Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 EDIT: Anders Leipsland fant en mye bedre side da.... sikker på at han jukser skal vi se jeg googla på zyxel 650R og gikk inn på første treff ^_^
Swifty Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 EDIT: Anders Leipsland fant en mye bedre side da.... sikker på at han jukser skal vi se jeg googla på zyxel 650R og gikk inn på første treff ^_^ Som jeg sa, han jukser :wink: Btw. googla? (oppført i ordboken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå