Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det riktignok Chobot som har stemmen til Allers og Prinze Jr. som har stemmen til Vega..men bleh..

 

BioWare, why u hate us? :cry:

Husk at det kun er dama du får i senga. Kaidan er vel den eneste mannen (av mennesker) du får på teamet som vil rote med femshep? Ikke at det betyr så mye for spillet, men det er enda et tegn på at spillet sikter seg inn på menn. At Ashley og EDI bruker samme modell som Miranda er vel også et tegn :p

Lenke til kommentar

Jeg liker at nyhetsankeren heter "Allers".

 

Ellers prøver jeg hardt å fange hamsteren min, men har ikke klart det så langt.

http://www.youtube.com/results?search_query=jessica+chobot+mass+effect&oq=jessica+chobot+mass+effect&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_sm=3&gs_upl=15321l17537l0l19257l12l12l0l7l7l0l168l283l0.2l2l0

 

Jeg tenkte mer i de baner at Allers her hjemme er et rimelig greit husmorblad, mens det i fremtiden er nyheter fra verdens viktigste romskip.

 

@Whitefall: Selv hater jeg utseendet på karakterene i dette spillet. Wrex ser like bra ut, det samme gjelder Garrus. Resten er stort sett ymse variasjoner av sexy og jeg kjeder meg halvt ihjel. Hjelper ikke at det er om å gjøre å kline kjendiser inn i så mange roller som mulig. Jersey Shore-bilde stemmer vel ganske overens med mine tanker rundt serien i dag.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nå er det riktignok Chobot som har stemmen til Allers og Prinze Jr. som har stemmen til Vega..men bleh..

 

BioWare, why u hate us? :cry:

Husk at det kun er dama du får i senga. Kaidan er vel den eneste mannen (av mennesker) du får på teamet som vil rote med femshep? Ikke at det betyr så mye for spillet, men det er enda et tegn på at spillet sikter seg inn på menn. At Ashley og EDI bruker samme modell som Miranda er vel også et tegn :p

 

Bryr meg fint lite om Allers, når det er Liara jeg har holdt meg trofast til den bitre slutt. :love: At Ash og EDI bruker samme modell er vel bare nok et tegn på at BioWare ikke er helt sånn som det brukte å være.

 

Hadde riktignok Kelly på lugaren i ME2, men asariene er da en liberal gjeng.

Lenke til kommentar

Ah Bioware. Den eneste grunnen til at vi fremdeles spiller dette spillet er på grunn av Bewbz. Romanse scenene var i det minste veldig bra sammenlignet med ME2 og DA2

 

Har satt i gang Mass Effect 1 igjen, og det på grunn av inventory management og generelle RPG elementer. Så enkelt kan det gjøres.

Endret av -ErlendA-
Lenke til kommentar

Fanken da! Prøver fortsatt å smoothe ting over med Liara. Var så dum at jeg sa "vil bare være venner" helt i starten av spillet. Siden da har hun nesten ikke villet snakke med meg, og jeg er nå på neste siste priority-oppdrag :cry:

 

Forresten: Hvor lang tid tar det før man får flere assault-rifler i multiplayer? Er på level14 nå og er fortsatt stuck med vindicator.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Fanken da! Prøver fortsatt å smoothe ting over med Liara. Var så dum at jeg sa "vil bare være venner" helt i starten av spillet. Siden da har hun nesten ikke villet snakke med meg, og jeg er nå på neste siste priority-oppdrag :cry:

 

Trur ikkje du kan fikse det om du først har sagt at du berre vil vere venner?

Lenke til kommentar

Da spoila jeg nettop slutten for meg selv, ved å lese på nettet. DAMNIT!

By accident?

 

I starten, nei.

 

IKKE LES OM DU IKKE ER FERDIG MED SPILLEt

 

Noen på et forum sa at man ikke kunne fortsette å spille etter man var ferdig med hovedoppdraget pga alle dør eller noe sånt. Noen hadde glemt å bruke spoiler boks.

 

 

Og etter det... så bare fortsatte jeg å lese :( kunne ikke stoppe

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...