Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du smakt din egen sperm?


Magiii

  

204 stemmer

  1. 1. Har du smakt din egen sperm?

    • Ja
      67
    • Nei
      137


Anbefalte innlegg

Har lest i flere tråder nå om gutter som har smakt sin egen sperm, så spørsmålet er veldig enkelt. Har du? En gang? Flere ganger? Var det helt greit, eller?

 

Jenter kan også svare hva de synes om gutter sin sperm.

 

Selv er jeg 22 år og har ingen intensjoner om å smake på mitt eget sperm. :whistle:

Endret av Magiii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri smakt, og jeg tenker også at det nok aldri blir å skje heller.

 

Jeg har lurt på hvordan det smaker. Men jeg har aldri vært så desperat nysgjerrig til å faktisk smake det. Det ene er at det ikke ser fristende ut i det hele tatt. Det andre er at det ikke akkurat har en delikat konsistens. Og det tredje er at jeg ikke ser et poeng i å smake det.

Endret av Newt32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvorfor må det være en sperre å ikke smake sin egen sperm? er alt man ikke gjør en sperre da liksom?

Det er fristende for en gammel mann å si: Hvis man har levet en stund, og har hatt et rimelig aktivt sexliv, hvordan kan man ha unngått å smake på den, enten det nå var med vilje eller ikke? Når du er sammen med drømmedama og hun vil igang for andre gang på rappen, sier dere "gå og dusj først"? I så fall ja, så er det en sperre... :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Kvifor ikkje? Når eg først tenne på andre menn, kva er då så gale med meg?

Har jeg sagt at det er noe galt med deg?

 

Hvorfor må det være en sperre å ikke smake sin egen sperm? er alt man ikke gjør en sperre da liksom?

Det er fristende for en gammel mann å si: Hvis man har levet en stund, og har hatt et rimelig aktivt sexliv, hvordan kan man ha unngått å smake på den, enten det nå var med vilje eller ikke? Når du er sammen med drømmedama og hun vil igang for andre gang på rappen, sier dere "gå og dusj først"? I så fall ja, så er det en sperre... :)

 

Geir :)

En annen gammel mann, med et rimelig aktivt sexliv, må vel da få si at så langt jeg kan huske har jeg aldri smakt på min egen, enten med vilje eller ikke... :p

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Typen min har vel ved uhell smakt sin egen. Rett og slett fordi jeg er ond nok til å overfalle han og gi han et skikkelig kyss etter jeg har sugd han. Jeg syntes det smaker alt for salt og ekkelt, så hvis jeg føler meg så snill at jeg lar han komme i munnen min, får han et kyss etterpå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har vært med en som smakte på fordi jeg smakte på (han hadde kommet på magen/puppene), jeg sa vel også "oi din smaker jo nesten ingenting jo" så da måtte jo han teste også :p hehehe ellers har jeg selv smakt på min egen "squirt" da, men det er ikke helt det samme som for en mann å smake på spermen sin da...

 

Jeg synes det er spennende med menn/gutter som er åpne nok til å prøve slikt. Kropp er kropp liksom. Vi har vel alle smakt på andre av våre egne væsker (spytt, blod, snørr), men det er kanskje godttatt fordi det forekommer naturlig i munnlige områder...?

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall smakt på mine egne safter. No biggie!

 

Kyssing etter svelging er dessverre litt utelukket, 1 min karantene er min regel. Jeg forlanger ikke at noen skal svelge. Så hvis de gjør det på eget initiativ, så setter jeg veldig pris på det, men som sagt. 1 min før min trut treffer hennes :)

 

Du tar tida du da eller ?

60..59..58..57.........1... NÅ!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...