Gå til innhold

Det er snart julekalendertid!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg!

Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. :whistle:

Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant?

Endret av Dauemannen
Lenke til kommentar

Var det en OCZ PSU i pakken til venstre og en harddisk i pakken til høyre der tro? :p

 

Som andre sier, sjangsen for å vinne i år er kanskje større, og stor i forhold til andre konkuranser rundt om på nettet, men den er fortsatt liten.

 

Den 50/50 saken er så morsom å tulle med folk som ikke kan matte :p

De fleste gangene jeg har sett den brukt er faktisk av kristne som argument for at det er 50/50 om de tar rett eller feil. Like morsomt hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Gleder meg!

Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. :whistle:

Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant?

 

Vinner på 50% av mine lodd jeg, bare beløpene er så lave.. Så taper i lengden = ikke vits. Her derimot, her skal jeg håve inn premier! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...