Gå til innhold

Det er snart julekalendertid!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Ja, 50% sjangs for å vinne. Nettop hatt denne diskusjonen med mattelæreren, jeg vant.

Skrevet (endret)

Gleder meg!

Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. :whistle:

:D Veldig bra!

Er det noen andre som plutselig kom på at det snart er jul? :p

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Går vel like dårlig i år som i fjor tenker jeg,

Ja, vi satser på det. I fjor vant jeg nemlig et spill på spillverket og dama vant gavkort hos NSB.
Skrevet (endret)

Gleder meg!

Sjangsen er jo ganske stor for å vinne, 50% for å være nøyaktig. Enten så vinner man, eller så vinner man ikke. :whistle:

Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant?

Endret av Dauemannen
Skrevet

Jeg har nå hatt bedre lykke med lotto enn alle julekalendrene på alle webshoppene og nettsidene helt siden de starta i hvertfall. Det til tross for at jeg har levert mye mer på julekalendrene. Men det er jo morro å leve i håpet.

Skrevet

Var det en OCZ PSU i pakken til venstre og en harddisk i pakken til høyre der tro? :p

Som andre sier, sjangsen for å vinne i år er kanskje større, og stor i forhold til andre konkuranser rundt om på nettet, men den er fortsatt liten.

Den 50/50 saken er så morsom å tulle med folk som ikke kan matte :p

De fleste gangene jeg har sett den brukt er faktisk av kristne som argument for at det er 50/50 om de tar rett eller feil. Like morsomt hver gang.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Gleder meg!

Mora mi sier også det der, at det er 50/50, enten vinner man eller så vinner man ikke. Så da spør jeg deg som jeg spør henne: Hvorfor spiller ikke du lotto? 50% sjanse for å vinne et par millioner med noen kroner som innsats høres jo veldig bra ut, ikke sant?

Vinner på 50% av mine lodd jeg, bare beløpene er så lave.. Så taper i lengden = ikke vits. Her derimot, her skal jeg håve inn premier! :cool:

Skrevet

Gleder meg!

Her må det vel litt sannsynlighetsberegning til...

Blir gøy med julekalender :) I år vinner jeg :)

Skrevet

Videoene dere lager er proft laget, dere skal ha skryt for det! :w00t:

Julekalendere er veldig fine de,- bare ikke begynn med sannsynlighetsregning!

Eneste jeg bruker sannsynlighetsregning på i konkurranser er i pengespill, ikke i gratis julekalendere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...