Gå til innhold

Tablet med dobbeltskjerm


Anbefalte innlegg

Touch gir jo også bedre brukeropplevelse. Når en blar i album (musikk, foto). Men jeg ville nok savnet ett tastatur som ga litt etter når en trykker på tastene. Mulig det er en vanesak.

 

For stor ettergivelse på tastene kan gi dårligere hastighet per minutt. Det har jeg selv opplevd når jeg "prøvde meg" :blush: (den kunne mistolkes) :D på ett Mac-tastatur. Skrivingen gikk betraktelig raskere på Mac-tastaturet i forhold til 90-tallets Keytronics..

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig meningsløst, kan si mongonialt dårlig design etter min mening, så vidt greit nok iPad som du får plass til i storeloma.

Men to klissete 14"-mera, du må nesten leie deg vaskedame som kjems til å vaske begge skjermene hver morgen og om kvelden, så microbene ikke sprer seg utover i hyper-fart, begge skjermene kommer til å holde temperatur 35-75*C, som betyr at den maskina der er rein mikrob-knulle-fabrikk, bare spør en ikke-norsk lege eller en professor, og konstruksjonen betyr at du må må ha trygghets forsikring i minst 5 år, syns for mye, overdreven bruk av touch er hardcore gayshit, neste steg or å styre og navigere i OS og på fuckface-book er at gutta danser i jentestil(med rumpa i været, shake that ass)... idag vi ikke vet hva er unisex, og hva ikke er det, hva er femenint, vi mister sans for forståelse av stil, kjenner flere gutter som klær på seg unisex solbriller, jakker, bukser, sko, ipod og ipad og vifter med skitne fingre i bussen, på restaurant, på kjøpe sentere, og på utesteder, skjønner bare ikke dette tight-kinkige touch stilen til gutta og menn som ikke er gays, de drukner så digitalt... technology making us gays... bare sjå på dæ sjøl og en verdiful mann fra 1980... you got it I can tell you...

 

Virkelig meningsløst, kan si mongonialt dårlig design etter min mening, så vidt greit nok iPad som du får plass til i storeloma.

Men to klissete 14"-mera, du må nesten leie deg vaskedame som kjems til å vaske begge skjermene hver morgen og om kvelden, så microbene ikke sprer seg utover i hyper-fart, begge skjermene kommer til å holde temperatur 35-75*C, som betyr at den maskina der er rein mikrob-knulle-fabrikk, bare spør en ikke-norsk lege eller en professor, og konstruksjonen betyr at du må må ha trygghets forsikring i minst 5 år, syns for mye, overdreven bruk av touch er hardcore gayshit, neste steg or å styre og navigere i OS og på fuckface-book er at gutta danser i jentestil(med rumpa i været, shake that ass)... idag vi ikke vet hva er unisex, og hva ikke er det, hva er femenint, vi mister sans for forståelse av stil, kjenner flere gutter som klær på seg unisex solbriller, jakker, bukser, sko, ipod og ipad og vifter med skitne fingre i bussen, på restaurant, på kjøpe sentere, og på utesteder, skjønner bare ikke dette tight-kinkige touch stilen til gutta og menn som ikke er gays, de drukner så digitalt... technology making us gays... bare sjå på dæ sjøl og en verdiful mann fra 1980... you got it I can tell you...

Lenke til kommentar

Virkelig meningsløst, kan si mongonialt dårlig design etter min mening, så vidt greit nok iPad som du får plass til i storeloma.

Men to klissete 14"-mera, du må nesten leie deg vaskedame som kjems til å vaske begge skjermene hver morgen og om kvelden, så microbene ikke sprer seg utover i hyper-fart, begge skjermene kommer til å holde temperatur 35-75*C, som betyr at den maskina der er rein mikrob-knulle-fabrikk, bare spør en ikke-norsk lege eller en professor, og konstruksjonen betyr at du må må ha trygghets forsikring i minst 5 år, syns for mye, overdreven bruk av touch er hardcore gayshit, neste steg or å styre og navigere i OS og på fuckface-book er at gutta danser i jentestil(med rumpa i været, shake that ass)... idag vi ikke vet hva er unisex, og hva ikke er det, hva er femenint, vi mister sans for forståelse av stil, kjenner flere gutter som klær på seg unisex solbriller, jakker, bukser, sko, ipod og ipad og vifter med skitne fingre i bussen, på restaurant, på kjøpe sentere, og på utesteder, skjønner bare ikke dette tight-kinkige touch stilen til gutta og menn som ikke er gays, de drukner så digitalt... technology making us gays... bare sjå på dæ sjøl og en verdiful mann fra 1980... you got it I can tell you...

 

Virkelig meningsløst, kan si mongonialt dårlig design etter min mening, så vidt greit nok iPad som du får plass til i storeloma.

Men to klissete 14"-mera, du må nesten leie deg vaskedame som kjems til å vaske begge skjermene hver morgen og om kvelden, så microbene ikke sprer seg utover i hyper-fart, begge skjermene kommer til å holde temperatur 35-75*C, som betyr at den maskina der er rein mikrob-knulle-fabrikk, bare spør en ikke-norsk lege eller en professor, og konstruksjonen betyr at du må må ha trygghets forsikring i minst 5 år, syns for mye, overdreven bruk av touch er hardcore gayshit, neste steg or å styre og navigere i OS og på fuckface-book er at gutta danser i jentestil(med rumpa i været, shake that ass)... idag vi ikke vet hva er unisex, og hva ikke er det, hva er femenint, vi mister sans for forståelse av stil, kjenner flere gutter som klær på seg unisex solbriller, jakker, bukser, sko, ipod og ipad og vifter med skitne fingre i bussen, på restaurant, på kjøpe sentere, og på utesteder, skjønner bare ikke dette tight-kinkige touch stilen til gutta og menn som ikke er gays, de drukner så digitalt... technology making us gays... bare sjå på dæ sjøl og en verdiful mann fra 1980... you got it I can tell you...

 

Så kort sagt kunne du egentlig bare skrevet at du hater dette konseptet?

Men husk. I dag skal alle ha touch på telefonen, digre skjermer på veggen i stua og gjerne også på datarommet, mens en laptop med 14" er for stort?

 

Du sier at du fokuserer på renslighet på en pc.. *knise*

Husk at musa, tastaturet, headsettet, musematta og gjerne pulten under er noe av det mest skitne du kan ta i, og mange spiser faktisk maten sin mens de fikler borti pc'n!

Bærbare pc'er er også helt latterlig uhygieniske på generell basis..

 

Din mobiltelefon inneholder nesten flere farlige bakteriekulturer enn det du har i tarmen din.

Hvis jeg virkelig skal skremme deg så kan jeg råde deg til å ta en bakterieprøve på alle dørhåndtak på dørene du har i huset ditt, og gjerne på public toaletter som har mye trafikk. Jeg skal nesten garantere at du hadde blitt liggende i fosterstilling på gutterommet ditt og hatt rystende skjelvinger.

 

Good luck out there!

Endret av Kynxx
Lenke til kommentar

Er klar over alle poengene dine... Men det ser ut som du ikke fikk mitt poeng :D dette er ikke noe mellomrom på en touch skjerm som gjør at mikrobene multipliserer seg ca. 10-50 ganger fortere, pluss at jeg blir aldri svett på fingra vis seg bruker tradisjonell tastatur - men vis det går snakk om en stor touch skjerm - EN VARM TOUCH SKJERM - TAR DU HINTET? SÅ SVETTER FINGRAN DIN PÅ 5sekunder og det fører til perfekt biologisk fauna... Du kan forestille deg om du har like god fantasi, bruk 10 timer på en tanke så skjønner du virkelig hvor det fins mest mikro-organismer! På ordentlige kjøpe sentre desinfiseres håndtak på do minst en gang per dag, så teoretisk sett do håndtak på ordentlig kjøpesenter er reinere enn i det reineste håndtaket i huset ditt, bare hvis du ikke bruker 1-2minutter på reingjøre alle dørhåndtak hver dag, tenker meg 99% som bruker touchskjermer ikke kan forestille seg hvor mye og hvor aktive mikrobene egentlig er på et sånt varmt flat overflate i tillegg til direkte ultrafiolett stråling pluss konstant fuktighet, et få tall mennesker som kan forstå hva jeg eksakt mener selv de som har brukt mikroskop, men kommentere og argumentere kan ALLE!

Ja jeg hater store touch skjermer! Tell me something I don't know!

Lenke til kommentar

En gjennomsnittlig telefon og et gjennomsnittlig tastatur har noe sånt som 10-100 ganger så mange bakterier som en gjennomsnittlig doring etter det jeg har hørt.

 

Tsk, ikke glem at vis du har valget mellom å slikke et gjennomsnittelig norsk gulv, og slikke den egen hånd, så bør du egentlig slikke gulvet siden hånden har en god del mere bakterier per mm^2(hundre eller tusen ganger flere?).

Tror ikke det blir noe problem til syvende og sist, touchskjerm er enklere å raske over med litt batteridrepende renskevæske :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...