Gå til innhold

Gran Turismo 5 -Foto og video-


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-21999-0-34265900-1290812950_thumb.jpg

post-21999-0-21154000-1290812983_thumb.jpg

 

Ser det virkelig så bra ut? Isåfall hvis det stemmer: hawt! :D

 

Photo editoren i spillet kan få biler til å nesten se bedre ut enn hva de gjør i virkeligheten spør du meg, men det ser jo ikke fult så pent ut alltid når du bare kjører. Er vel noen ekstra krefter som trer til når man kødder i photo delen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

post-18536-0-02122700-1290813158_thumb.jpg

 

Top Gear bildet tok jeg for å feire at man endelig klarte 2 løpet i Top Gear special event greia :D

 

Gull?? Har slitt litt med det løpet jeg også, beste så langt er 3. plass her. Men sykt moro når man begynner å få kontroll på bilen.. :new_woot:

 

Litt OT, men vær så snill kom med noen tips til å klare intermediate med Elise. River meg i håret nå!

Lenke til kommentar

Har bare lånt spillet foreløpig og intrykket mitt er litt sånn njæeeh.. men blir mer morro å spille ettersom hvor lengre man kommer..

 

har ett par bilder, av første bilen min og s15. Har en S14a også men ettersom standard bilene ser ut som at de er utskåret i papp og at man ikke får gjort en shit med de omtrent så gidder jeg ikke no bilder av den :p

 

TsukubaCircuit_2.jpg

TsukubaCircuit_1.jpg

GrandValleyEast.jpg

Lenke til kommentar

Leika meg litt med kamera!

 

Foresten stilig EXIF på filene også... sjekk her

 

Sjekk ut slideshow på Flickr!

 

 

5213113277_828812ee41_b.jpg

 

Klikk på bilda for orginal størrelse på Flickr.com

Hvordan får du "fart" i bildet? Har ikke peiling på slikt, så uansett hvor fort det går, så står hjula stille på bildet. Har du en bra innstilling for bilde med "fart" i?

 

post-56083-0-14382200-1290936093_thumb.jpg

Det Top Gear-bildet var heftig!

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...