Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem skulle tro det? Character transfers; og jeg er back in black. Kjøpte 60 dager for bare 149,- kroner, så et lite kupp der.

 

Er på Tomb of Freedom Nad (eller hva huen). Noen norske spillere eller guilds der? Kunne tenke meg å spille med noen.

 

Brukernavn: Anjohan

Klasse: Jedi Guardian (dps)

Level: 32

Endret av GrammarNazi
Lenke til kommentar

Jeg spiller på Tomb of Freedom Nad, har alle mine chars der nå ;) Noen som vet om ett norsk eller skandinavisk guild på den serveren? ;) Har lyst til å joine ett skikkelig guild nå :D Spiller for det meste Republic, men har to low lvl alts på Imp siden.

 

Mainen min er en Vanguard lvl 28 tank spec ;)

Lenke til kommentar

http://www.swtor.com/support/helpcenter/1860

 

For calls originating from countries not listed above, please call the following number: +442035642555 * using a landline or mobile phone, or 1-855-GO-SWTOR (1-855-467-9867) using your VoIP service (such as Skype, Viber, Google Voice etc.).

Jeg fylte på litt på google-kontoen, tok meg 10 minutter. Det er inkludert roting i menyene.

Lenke til kommentar

Nå er jeg fornøyd med spillet. Legacy er ikke totalt ubrukelig, group finder fungerer bra, ranked wz var ganske bra og man kan adde augmentslot til det meste av gear (slik at man kan få den looken man vil).

 

Tomb of freedon nadd

-Andrine 50 jedi shadow

-Maekor 50 Sith juggernaut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...