Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Flotte greier... Spillkoden tastet inn, men så står det etterpå at jeg må fylle inn de forbanna kortopplysningene! Kortet mitt er sperret for sikker netthandel, og mine foreldre nekter å bruke kortet sitt på nettet. Det som på tryne er, er at spilltiden min renner nedover imellomtiden. Lenge brenne BioWare!!

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flotte greier... Spillkoden tastet inn, men så står det etterpå at jeg må fylle inn de forbanna kortopplysningene! Kortet mitt er sperret for sikker netthandel, og mine foreldre nekter å bruke kortet sitt på nettet. Det som på tryne er, er at spilltiden min renner nedover imellomtiden. Lenge brenne BioWare!!

 

Enda chansen är då ett gamecard. Finns den någon lokal hjälte där du bor som säljer det?

Lenke til kommentar

Flotte greier... Spillkoden tastet inn, men så står det etterpå at jeg må fylle inn de forbanna kortopplysningene! Kortet mitt er sperret for sikker netthandel, og mine foreldre nekter å bruke kortet sitt på nettet. Det som på tryne er, er at spilltiden min renner nedover imellomtiden. Lenge brenne BioWare!!

 

 

du kan jo kjøpe gamecard eller hva det heter hos de aller fleste spillsjapper tror jeg

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av disse questene :p

 

Bryt deg inn i den basen... nå bryt deg inn i den andre basen. Trykk på den knappen... spreng det skipet osv. Det var morsomt i begynnelsen, men nå blir det litt for mye av det. :p

 

 

Nei! da må du bytte bilde, bare de som er kule som meg og liker det samme som meg kan ha så kult bilde! :p

 

Synes det fortsatt er morsom, det eneste er at jeg begynner å synes det er litt ensformig med at det er bare Jedi Masters jeg skal shielde. Og det popper bare opp nye hele tida :p Men heldigvis er missionsa forskjellige :)

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli lei av disse questene :p

 

Bryt deg inn i den basen... nå bryt deg inn i den andre basen. Trykk på den knappen... spreng det skipet osv. Det var morsomt i begynnelsen, men nå blir det litt for mye av det. :p

 

 

Nei! da må du bytte bilde, bare de som er kule som meg og liker det samme som meg kan ha så kult bilde! :p

 

Synes det fortsatt er morsom, det eneste er at jeg begynner å synes det er litt ensformig med at det er bare Jedi Masters jeg skal shielde. Og det popper bare opp nye hele tida :p Men heldigvis er missionsa forskjellige :)

Haha :p Dette er en ut av de bedre mmo's jeg har spilt ja, men begynner å bli lei av mmo dessverre. :( Men skal prøve å lvle til 50 før jeg slutter med spillet. :p

 

Uansett så skal jeg i militæret den 9 januar. -.-

Lenke til kommentar

Flotte greier... Spillkoden tastet inn, men så står det etterpå at jeg må fylle inn de forbanna kortopplysningene! Kortet mitt er sperret for sikker netthandel, og mine foreldre nekter å bruke kortet sitt på nettet. Det som på tryne er, er at spilltiden min renner nedover imellomtiden. Lenge brenne BioWare!!

 

Du får kjøpt gamecard som andre har nevnt ellers kan du stikke innom Narvesen eller 7-Eleven å kjøpe SpendOn Visa kort. http://spendon.no/

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Flotte greier... Spillkoden tastet inn, men så står det etterpå at jeg må fylle inn de forbanna kortopplysningene! Kortet mitt er sperret for sikker netthandel, og mine foreldre nekter å bruke kortet sitt på nettet. Det som på tryne er, er at spilltiden min renner nedover imellomtiden. Lenge brenne BioWare!!

 

Det er jo ingen andre enn din egen feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sjekk forresten denne linken her

 

Bioware snakker om tiden fremover og swtor. Ny space combat virker bra, og masse annet morro :D

UI customization også :D

 

http://www.swtor.com/blog/what%E2%80%99s-next-old-republic

Om det hadde kommet space combat der du faktisk kan styre romskipet... da hadde jeg blitt veldig glad :p

enig, syntes den on rail greiene ikke er helt konge, god xp though :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...