Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Da er julemiddagen og gaveutdeling gjennomført (har "små" barn i huset, så det blir gjennomført relativt tidlig på dagen).

 

Nå blir det spilling ut kvelden.

 

Ønsker fortsatt å starte en guild på The Exile's Crystal.

 

Ta kontakt ingame på en av disse:

Grimdott

Jum'bo

Theha

Observer

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med kundesupporten til Bioware? Må ringe dem å få åpnet igjen kontoen. Har alle "secret questions" med svar printet ut, men svarnene jeg har der blir ikke godtatt, og eneste måte å få igang igjen swtor er å ringe, da konto og innlogging ikke kan løses via mail.....'

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med kundesupporten til Bioware? Må ringe dem å få åpnet igjen kontoen. Har alle "secret questions" med svar printet ut, men svarnene jeg har der blir ikke godtatt, og eneste måte å få igang igjen swtor er å ringe, da konto og innlogging ikke kan løses via mail.....'

 

Er noen som har funnet ut man kan omgå det der ved å be om å få resatt passordet.

 

http://www.mmo-champion.com/threads/1029134-How-to-fix-a-locked-SWTOR-Account?p=14742648

Endret av Biamor
Lenke til kommentar

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke har lyst å bruke en betalingsplan, men bare bruke de 30 dagene man har fått gratis først?

 

Du MÅSTE antingen ha en betalningsplan, som du förövrigt kan kansellera efter en sekund om du vill det, eller köpa ett gamecard samtidigt som du köper spelet. Billigaste alternativet är självklart ett bankkort.

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkt seg å logge inn på "The Exile's Crystal" slik at vi får opprettet en guild? Vi må være 4 stk i gruppen for å opprette og jeg ønsker ikke en random utenlandsk person til å være "founder".

 

Hvilken side er det? Og jeg har bare spilt på PvE før, hva er forskjellen?

Lenke til kommentar

Hmm noen som vet hvor man kan få dette spillet til en rimelig pris på nettet? Det selges jo på Origin men til prisen av 599 kr :S

 

 

 

 

Syntes Origin har veldig stive priser på PC spillene de selger der, spesielt de nye spillene. Ihvertfall i forhold til Steam og andre sånne digitale butikker.

 

 

 

 

Men ja er det noen andre digitale nettbutikker som selger spillet eller er det bare og få kjøpt på Origin? ;)

 

 

 

 

Har veldig lyst til å teste det ut, men er ikke villig til å betale så veldig mye for det :p Ihvertfall ikke når jeg vet jeg kan få det fysisk i butikk til langt billigere en det koster på Origin.

 

 

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkt seg å logge inn på "The Exile's Crystal" slik at vi får opprettet en guild? Vi må være 4 stk i gruppen for å opprette og jeg ønsker ikke en random utenlandsk person til å være "founder".

 

Hvilken side er det? Og jeg har bare spilt på PvE før, hva er forskjellen?

 

Vi spiller Empire. Forskjellen på PvE og PvP server er at du kan angripe republic dersom du møter de ute i verdenen.

Lenke til kommentar

Noen som vet når man møter på republic når man spiller empire.

 

Spiller uansett på pve server, men har ikke sett noen enda. Gjelder dette bare høyere levels.

 

Merker også at jeg angrer meg mye ved å velge en low pop server. Ønsker at det var flere folk å se hele tida, ting føltes så tomt, det er jo mye pga alle instancer

Lenke til kommentar

Hei, folkens

 

Visste ikke helt om jeg skulle starte en ny tråd for dette eller fortsette her.

 

Jeg tror jeg må begynne å spille Old Republic.. Som en eviglang Star Wars-entusiast har jeg utrolig lyst til å hoppe inn i det, men har for øyeblikket ikke en PC. Jeg lurer på om noen har tips om en meget billig løsning for å kunne spille SW:OR, det blir jo tross alt som å kjøpe en spillkonsoll kun for et spill dette her, hehe.

 

Er det mulig å finne en laptop med de nødvendige specsa? Eller er det billigere å kjøre stasjonær? Det eneste jeg trenger maskinen til er dette spillet. Cruiser litt på webben etter info, men tenkte jeg kunne høre her og!

 

Takker og ha en fortsatt god jul!

 

mvh T

Lenke til kommentar

Spørsmål..

 

Jeg skulle logge inn nå, men fikk beskjed om at jeg ikke hadde noen "active subscription" .. jeg har CE-versjonen, men har jeg ikke en måned eller noe "gratis" spilling?

 

En annen ting: Jeg har kommet til hvor jeg skal vekk fra første området.. og jeg kan ta et par skip for å komme til Courusant(? spelling?), men det ser ut til at jeg kan velge mellom å ta et slags Hero+2 -oppdrag, eller ta en annen mer lett måte.. Jeg prøvde å ta den Hero+2(?) alene, men det gikk til helv.. hvis jeg kommer meg til Courosant med den "lette" måten, "mister" jeg muligheten til å velge den Hero+2 -saken?

 

 

Takker så meget for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...