Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Håll pisspratet utanför denna tråd. Krångla om vilket spel som är bäst är som att slåss med en förlamad person. Lika retarded.

 

Alla måste få ha sin mening om detta och alla andra spel, men man behöver inte utdjupa detta i det oändliga. Vi måste respektera att man inte kan tycka lika om alla spel, så är det bara.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håll pisspratet utanför denna tråd. Krångla om vilket spel som är bäst är som att slåss med en förlamad person. Lika retarded.

 

Alla måste få ha sin mening om detta och alla andra spel, men man behöver inte utdjupa detta i det oändliga. Vi måste respektera att man inte kan tycka lika om alla spel, så är det bara.

 

Det er greit , men når folk kommer med svada og faktafeil , da er det lov til å korrigere. God jul :)

Lenke til kommentar

Liker det med at alle klassene har sin egen historie i spillet uten om alle de oppdragene man ellers kan ta på seg.

 

 

 

 

Er selv lvl 8 eller var det lvl 9 nå og trives godt hittil ;) Det eneste jeg stusser litt på at det ikke er noe såkalt feet tree i dette spillet som i de fleste andre MMORPG'ene jeg har vært borti. Greit du kan jo få nye og bedre versjoner av spellsaa/attack greiene du bruker hos traineren din osv.. Men er vant med og ha ett feet tree også :p

 

 

 

 

Har fått med meg at top lvl kun er lvl 50 her også, samme som i Rift. Skulle gjerne sett at den var høyere, for jeg har en følelse om at det ikke vil ta lang tid og nå lvl 50 hvis man spiller det hyppig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

gud som jeg savner et flashpoint queue / finder system

 

det er en lfg funksjon, men nesten ikke bruker den. mer og mer når jeg nærmer meg 50, merker jeg litt til at dette er rpg spill som prøver å være et mmo, men mye kan forandre seg.

 

Husker du hvordan WoW var ved release? Er ikke lenge siden det spillet fikk queue system. Gi SWTOR tid.

jo for all del, men da var hele mmo kategorien, en helt ny greie.

nå har bioware hatt god å se på det faktisk som er bra fra wow, men joda, jeg gir det tid, syntes bare det er dumt at man må være på samme planet, ellers er det umulig å finne folk. Og folk bruker ikke/vet ikke om det lfg systemet.

Har prøvd og lage grupper fra "global" men folk er for nabs.. ett LFG system hadde jo vært og sløse tiden til alle andre imo. Folk kan ikke spille :) Finner heller noen fra guildet.

Sløs på tid av bioware og lage ett LFG system med de fleste som spiller atm.

Om noen har prøvd warzones, skjønner de hva jeg mener.

syntes da nivået på swtor spillere er mye høyere enn en avg wow spiller. Det kan kanskje ha noe me å gjøre, at av de 20-30 folkene jeg har blitt kjent med i spillet er alle over 20+

 

Liker det med at alle klassene har sin egen historie i spillet uten om alle de oppdragene man ellers kan ta på seg.

 

 

 

 

Er selv lvl 8 eller var det lvl 9 nå og trives godt hittil ;) Det eneste jeg stusser litt på at det ikke er noe såkalt feet tree i dette spillet som i de fleste andre MMORPG'ene jeg har vært borti. Greit du kan jo få nye og bedre versjoner av spellsaa/attack greiene du bruker hos traineren din osv.. Men er vant med og ha ett feet tree også :p

 

 

 

 

Har fått med meg at top lvl kun er lvl 50 her også, samme som i Rift. Skulle gjerne sett at den var høyere, for jeg har en følelse om at det ikke vil ta lang tid og nå lvl 50 hvis man spiller det hyppig.

du får skill tree på level 10

 

akkurat som i fks wow.

Lenke til kommentar

HVA?? Fant ikke Blizzard opp mmo sjangeren??? Er helt sjokkert jeg.......

 

:D

 

Det er nok den gjengse mening blant unge i dag at WoW oppfant alt , men vi som er 30+ vet bedre.

Wow fant opp mmo på samme måte som apple fant opp snarttelefonen. De klarte å gjøre det interesant og underholdende for den jevne forbruker og spiller.

 

At folk tror blizz fant opp mmo sjangeren er jo et bevis for akkurat dette. Mmo var forbeholdt nerdene før wow, og ingen uten over gjennomsnitt interesse for det hadde hørt om dem.

 

Tull og tøys , bla Everquest 2 hadde alt WoW hadde pluss mer til , det var ikke for nerder. Jeg orker ikke ramse opp alle spill som hadde bra brukervennlighet og var tonnevis bedre enn WoW og dukket opp før WoW , du får google litt,,,

 

Edit : styrken til WoW , er at det er et light-spill som passer for alle mellom 6 og 60 , men tro ikke at det var det eneste.

wow vanilla for folk mellom 6 og 60? haha joda.

 

wow vanilla var jo x10 ganger vanskligere enn det fks swtor er i dag.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

jo for all del, men da var hele mmo kategorien, en helt ny greie.

 

Feil. MMO kategorien var ikke en helt ny greie da WoW ble lansert. WoW tok alt det gode fra tidligere MMO og satte det sammen til en stor suppe som fungerte veldig bra.

 

MEN.. Det største overtaket WoW hadde kontra andre MMO på den tiden var historien og reklamebudsjett.

 

Warcraft var en kjent historie med utrolig mange tilhengere og selskapet bak spillet hadde kapital og kreativitet nok til å skape massehysteri rundt spillet.

 

Forfedrene til MMO var under utvikling allerede på 70-tallet.

Det første kommersielle spillet ble lansert i 1985 - Island of Kesmai

Det første grafiske MMORPG ble lansert i 1991 - Neverwinter Nights

1992: The shadow of Yserbius

1996: The Realm Online

1997: Ultima Online

1998: Linage

1999: Everquest

1999: Asheron's Call

2001: Anarchy Online

2001: Dark Age of Camelot

2001: Runescape

2002: Ragnarok Online

2003: Shadowbane

2003: Eve Online

2003: Lineage II

2003: Star Wars Galaxies

2004: City of Heroes

2004: Everquest II

 

Håper dette setter ting i perspektiv. WoW var langt fra det første MMOet, selv Norges egne Funcom-gutter var tidligere ute i MMO-markedet enn Blizzard.

Joda, men for folk flest var wow starten på mmo spill. Folk flest visste ikke en gang om kategorien før wow kom, og ser ikke helt poenget å dra fram en linje av alt det jeg skrev, men for all del.

 

Poenget mitt var bare at swtor er mye mer guild wars enn wow, og du merker at dette er rpg spill, da mange av de sosiale sidene ved spille er elendig, men gir man bioware tid, så ordner det seg sikkert.

 

Jeg ble forøvrig level 48 i dag, 2 leveler igjen!

Lenke til kommentar

Noen tips for å levele effektivt? Føler at jeg spiller en del, men er fremdeles bare 35 etter å ha startet på dag nummer 2 i early access. Mulig at det er litt fordi jeg er en smule "utbrent" etter all leveling i WoW. Storkoser meg forøvrig med spillet, men sliter med å komme meg oppover.

 

Noen tips til 35 Sith Sorcerer?

 

Edit: Gjør allerede space missions og pvp hver eneste dag.. mye.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Noen tips for å levele effektivt? Føler at jeg spiller en del, men er fremdeles bare 35 etter å ha startet på dag nummer 2 i early access. Mulig at det er litt fordi jeg er en smule "utbrent" etter all leveling i WoW. Storkoser meg forøvrig med spillet, men sliter med å komme meg oppover.

 

Noen tips til 35 Sith Sorcerer?

 

Edit: Gjør allerede space missions og pvp hver eneste dag.. mye.

Om du koser deg med spillet, er det da virkelig noe problem? Er ikke som om det er så utrolig mye end-game content per dags dato. Spill gjennom class-questene og nyt historien er min anbefaling. Du får nok av tid til power-levling og slike på alter.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

gud som jeg savner et flashpoint queue / finder system

 

det er en lfg funksjon, men nesten ikke bruker den. mer og mer når jeg nærmer meg 50, merker jeg litt til at dette er rpg spill som prøver å være et mmo, men mye kan forandre seg.

 

Husker du hvordan WoW var ved release? Er ikke lenge siden det spillet fikk queue system. Gi SWTOR tid.

Ja og cross server queing var det som drepte server communeties i wow, utålmodige fjortisser som ninja lootet og klikket for ingenting siden det var cross server så slik oppførsel fikk ingen konsekvenser for dem, og ble starten på max lvl folk som kun trengte å stå i main byene ingen grunn til å forlate byen når du kan que til alt mens man danser på mailboxen, det vil da oppnå 2 ting sakte slutt på world pvp som regel og en tom verden utenom folk som levler.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Håll pisspratet utanför denna tråd. Krångla om vilket spel som är bäst är som att slåss med en förlamad person. Lika retarded.

 

Alla måste få ha sin mening om detta och alla andra spel, men man behöver inte utdjupa detta i det oändliga. Vi måste respektera att man inte kan tycka lika om alla spel, så är det bara.

Er ikke du litt langt hjemme fra?

 

On topic: Noen som vet om en rekke nettsteder der man får lastet ned swtor? Har origin men ser litt dyrt ut... Så vil gjerne ha en litt billigere side ;)

Lenke til kommentar

gud som jeg savner et flashpoint queue / finder system

 

det er en lfg funksjon, men nesten ikke bruker den. mer og mer når jeg nærmer meg 50, merker jeg litt til at dette er rpg spill som prøver å være et mmo, men mye kan forandre seg.

 

Husker du hvordan WoW var ved release? Er ikke lenge siden det spillet fikk queue system. Gi SWTOR tid.

Ja og cross server queing var det som drepte server communeties i wow, utålmodige fjortisser som ninja lootet og klikket for ingenting siden det var cross server så slik oppførsel fikk ingen konsekvenser for dem, og ble starten på max lvl folk som kun trengte å stå i main byene ingen grunn til å forlate byen når du kan que til alt mens man danser på mailboxen, det vil da oppnå 2 ting sakte slutt på world pvp som regel og en tom verden utenom folk som levler.

 

This! jeg hater LFG funksjonalitet. La folk forholde seg til faktiske mennesker istedet for å groupe med random "'tards" som de ikke har snakket med på forhånd.

 

 

 

Forøvrig. Eget skip på lvl 12, booyah! noen lavere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd opp til level 5 med en char, og synes spillet er interessant hittil. Jeg har bare spilt på bruttern sin konto, og tviler vel på om jeg kommer til å kjøpe min egen konto. Men som flere sier, spillet kommer nok til å bli utviklet videre.

 

Uansett kaster jeg meg ikke på bølgen før spillet har fått satt seg, fått noen gode reviews og... tja... til det frister _enda_ mer :-P

Lenke til kommentar

Håll pisspratet utanför denna tråd. Krångla om vilket spel som är bäst är som att slåss med en förlamad person. Lika retarded.

 

Alla måste få ha sin mening om detta och alla andra spel, men man behöver inte utdjupa detta i det oändliga. Vi måste respektera att man inte kan tycka lika om alla spel, så är det bara.

Er ikke du litt langt hjemme fra?

 

On topic: Noen som vet om en rekke nettsteder der man får lastet ned swtor? Har origin men ser litt dyrt ut... Så vil gjerne ha en litt billigere side ;)

 

Off Topic: Är norsk bedborgare och har barn som är äldre än dig.

 

On Topic: Origin har ensamrätt desvärre. Det finns ett par lömska nätbutiker där du kan köpa key, men många av de är inte att lita på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...